تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۲۸۱۸۲
پاسخی به درخواست‌ها مردمی؛

هشتمین برنامه ارتباط مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شبکه سامد

۰
کبنا ؛هشتمین برنامه ارتباط تلفنی مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و مسئولین (سامد) و تلفن ۱۱۱ برقرار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 13 آذر ماه 99) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق شبکه سامد با گوش دادن به درخواست‌ها مردمی از جای جای استان، این شبکه را آسانترین و کم هزینه‌ترین راه برای بیان مشکلات، پیگیری و رفع آنها بدون حضور و مراجعه به خصوص در شرایط کرونایی اعلام کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، بهترین لحظات کاری زمانی است که بتوانیم مشکلی از مردم را برطرف سازیم، افزود: پرداختن به امور مردم و خدمت به نیازمندان توفیق و نعمتی است که حد و مرزی ندارد و یک وظیفه قانونی، شرعی و وظیفه‌ای است که بر گردن ماست.
در این ارتباط مردمی دو ساعتها استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای درد دل مردم استان نشست و بیش از ۴۰ مطالبه و درخواست مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ داد.
   
کلانتری افزود: همه درخواست‌ها یادداشت و از طریق همین سامانه و ارتباط مستقیم با مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان، سازمان‌ها در میان گذاشته خواهد شد و همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند.
وی تصریح کرد: براین باوریم که بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و افراد جامعه، گره گشایی و برداشتن باری از دوش دیگران توفیقی بزرگ و الهی است.
کلانتری تصریح کرد: امروز تعدادی از عزیزان از همه شهرستان‌های مختلف، بخش‌ها و حتی روستاها از طریق این شبکه درخواست‌هایی داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند که حدود ۹۰ درصد آنها قابل حل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوعات مطرح شده بخشی عمومی و برخی هم شخصی بود و در خصوص طرح‌های اقتصادی، اشتغال و تولیدی، تسهیلات و وثیقه بانکی، مشکلات اداری، بهداشتی و درمانی بودند.
وی یادآورشد: همه این درخواست‌ها در سامانه ثبت شده است و از طریق دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری و نتیجه از طریق همان شماره تلفنی که تماس گرفتند به آنها اعلام خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زحمات حوزه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری که زمینه این ارتباط را برقرار کردند و مدام از طریق شبکه سامد جوابگوی درخواست‌های مردم هستند تقدیر و تشکر کرد.
کلانتری با اشاره به آداب خدمت رسانی گفت: توجه به شخصیت، حیثیت، عزت نفس و آبروی افراد و ارباب رجوع در امر خدمت رسانی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید مورد توجه ویژه باشد.
کلانتری در پایان از صدا و سیما و رسانه‌های استان که به انعکاس مسائل استان و بررسی و بیام مشکلات مردم می‌پردازند تقدیر و تشکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا ک چی چرا قبلش اطلاع رسانی نشد
نکنه خواب بودین
Iran, Islamic Republic of
از این استاندار آبی نه گرم شده و نه گرم میشه فقط و فقط بلده که ظاهرسازی کنه و تقریبا دیگه همه مردم میدونن که هر جا دوربین و فیلم و عکس هست این رو هم هست و باعث و بانی تمامی مشکلات استان هست.
انشالله که بیش از این آبروی استان رو نبره و یه ذره خداترس باشه و به جای عمل ایتقدر خودشو تو دوربینا نشون نده.من که نمیدونم حقوقشون حلاله ولی خودش تو خلوتش بهش فکر کنه
Iran, Islamic Republic of
مشکلات میمند لما سادات محمودی پاتاوه زیلایی مارگون لوداب را حل و فصل نمایید.مشکلات خودکشی در جوانان مشکلات فقر مشکلات اقتصادی و اجتماعی مشکلات و مسائل مربوط به بهداشت و درمان و حوزه های عمرانی و امدادی و جاده ها و اینترنت و شبکه های اجتماعی و مخابرات مشکلات مربوط به نبود امکانات و تجهیزات در شهرستان دنا از جمله نبود آموزش های فراگیر فنی و حرفه ای و نبود هنرستان در پاتاوه و روستاهای اطراف و تحت پوشش با وجود جمعیت بالا.نبود اورژانس اجتماعی در بخش پاتاوه نبود اداره بهزیستی در پاتاوه با توجه به وجود معلولیت ها و نارسایی های شدید و فقر و مشکلات فراگیر و زیاد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1