تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۷۲۹۶۱
هاشمی‌پور بیانیه صادر کرد

عدل هاشمی‌پور: هوادارنم مخیر به‌خواست و تشخیص فردی خود می‌باشند

۷
۰
بیانیه| عدل هاشمی‌پور: هوادارنم مخیر به‌خواست و تشخیص فردی خود می‌باشند
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور، نامزد ردصلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در آستانه انتخابات 11 اسفند 1402 بیانیه صادر کرد و نوشت: اینجانب به عنوان سرباز و عاشق راستین خط نورانی ولایت و دلداده احراز ارادت شده در مسیر ایثار، انتظار مشارکت جدی و حداکثری در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات را دارم و با توجه به اینکه نامزد‌های حاضر هر کدام دارای جایگاه و شخصیت قابل احترام می‌باشند، با احترام و تعظیم به قدرت تحلیل و ادراک هواداران عزیز و گرانقدرم، مخیر به انتخاب از بین این عزیزان به خواست و تشخیص فردی خود می‌باشند.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
مردم شریف و قدردان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاصه حامیان گرانمایه، راست قامتان سرافراز و عموم دغدغه‌مندان توسعه و سازندگی کهگیلویه بزرگ
سلام علیکم
با تمام وجود و از سوئدای دل، خیر دنیا و آخرت را برایتان از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
و اما در کمال مباهات؛
محبت، حسن نیت، وفاداری، ثابت قدمی، حمایت بی‌دریغ، بزرگ منشی و دغدغه‌مندی حامیان گرانقدر و بی‌نظیر نسبت به بنده حقیر از مراکز شهر‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستا‌ها تا نقاط صفر مرزی هر چهار شهرستان، که به یقین، فراتر از احسن و اکمل به نمایش گذاشته شد در حقیقت تجلی اخوت و مردانگی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت رسید و در کمال افتخار آن را برای خودم سرمایه‌ای بی‌بدیل، موهبتی عظیم و توفیق الهی می‌دانم.
بی شک، این نوع اعتماد و صمیمیت متقابل، خود پیروزی بزرگی است که با مقیاس‌های مادی قابل سنجش نخواهد بود.
از این بابت خرسندم و خدای بزرگ را سپاسگزارم، اگرچه یقین دارم نه تنها امکان جبران این همه بذل محبت و بزرگ‌منشی وصف ناپذیر شما خوبان برایم مقدور نیست بلکه به یقین از توانم خارج است اما ضمن مدد جستن از حضرت حق و طلب دعای خیر، به رسم ادب، قدرشناسی و تواضع بر خود فرض می‌دانم نهایت تقدیر و تشکر صمیمانه، خالصانه و خاضعانه‌ی خود را به همه شما عزیزان همدل و همگام اعلام نمایم و به شرط حیات، در اولین فرصت با افتخار برای ادای احترام به حضورتان شرفیاب می‌شوم.
سخن پیرامون وقفه‌ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می‌داند جز خدمت به مردم و پیگیری و به سرانجام رساندن طرح‌های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه‌ای نداشته و ندارم.
بار‌ها گفته‌ام و مردم فهیم نیز می‌دانند که سیر مسئولیت هستم اما عزم و اراده‌ی مردم برای ر‌هایی از محرومیت و عقب ماندگی برایم حجت بوده و همواره در این مسیر با شما همراه خواهم بود.
ناگفته نماند؛ بصورت کلی آنچه که در این مدت بر مردم، خاصه حامیان ارزشمندم گذشت را درک می‌کنم و از همگان به ویژه تمامی دوستان و علاقمندان طلب حلالیت دارم.
اگرچه در این مدت نظرات خیلی از دوستان را جویا شده و مورد استفاده قرار دادم اما از حضور شریف تمامی دوستان، بزرگان، معتمدین، جوانان، بانوان و تصمیم‌گیران مجموعه سیاسی به جهت عدم اجماع نظر در تدوین این بیانیه پوزش می‌طلبم چراکه لازم بوده و هست و بر خود تکلیف می‌دانم که در ادامه بصورت حضوری و از نزدیک خدمت عموم سروران معظم شرفیاب شوم..
شور و شوق و انتظار وصف ناپذیر مردم برای این خادم خود که در سپهر سیاسی منطقه ماندگار و تاریخ ساز شده، پیگیری مسأله پیش آمده تا احقاق حقوق عامه و خود، با احترام به این موج ماندگار و خواست و انتظار عمومی را از طریق مراجع قانونی و حل وضعیت کنونی تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.
در پایان؛ اینجانب به عنوان سرباز و عاشق راستین خط نورانی ولایت و دلداده احراز ارادت شده در مسیر ایثار، انتظار مشارکت جدی و حداکثری در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات را دارم و با توجه به اینکه نامزد‌های حاضر هر کدام دارای جایگاه و شخصیت قابل احترام می‌باشند، با احترام و تعظیم به قدرت تحلیل و ادراک هواداران عزیز و گرانقدرم، مخیر به انتخاب از بین این عزیزان به خواست و تشخیص فردی خود می‌باشند تا با شور آفرینی در این کارزار، سربلندی جمهوری شکوهمند اسلامی و نا‌امیدسازی دشمنان این نظام که عداوت‌شان بر آمده از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایثار و مجاهدت همرزمان شهیدمان بوده را رقم بزنند.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
والسلام علی من اتبع الهدی

عدل هاشمی پور
چهارم اسفند ماه هزار و چهارصد و دو
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر کجا باشید سلامت باشید سردار...شیر مادرت حلالت ....ازبس گفتن از ما حمایت کرد و مانور دادن خصوصا سید بزرگوار بزرگواری
فرهنگی
United States
نظرتون غیر ۲۴ ساله بوده و هست و گفته مردم میدانند من از طرفداران ایشان بودم حیف شد که رد شد انصافا رای اول بودیم
رسانه
United States
حیف شدی ما این ظلم ۲۴ ساله را جواب میدم تا تو در راس استان و استاندار استان بشی
سادات
United States
نشان خواهیم داد و خواسته ما از تاج و بزرگواری اینه که شما در مثلث سه نفره بمانید و سکاندار استان باشید
Iran, Islamic Republic of
تا بعد از نتیجه انتخابات هم فرصت داری تلاش کنی شاید تایید صلاحیت بشی. تلاش خوبه، تلاش کن طلاش کن
Iran, Islamic Republic of
عالی بود انشاء اله هرکجا باشید موفق وموید باشید . یقیناً همه ما ایمان اصولی به اصل معاد داریم که روزی باید حساب پس بدهیم . آنانیکه در اعتقادات سست ایمان ونا آگاه هستند و چشم گوش شان را دربرابر حقایق جامعه بسته اند ظواهری خوش خط وخال دارند وتنها با دروغ ، تهمت ، انگ به برادر دینی خود نان را به نرخ روز می خورند باید بدانند روزی پرده از چهره های نفاق شان کنار زده خواهد شد . خالص سازانی که تنها همت وتخصصشان شعار و حذف نیر وهای کارآمد است جایگاهی در قلب جامعه ومردم ندارند .
سید محمد علی پروینیان
Iran, Islamic Republic of
به پاس زحمات و تلاش های بی بدیل جناب عدل هاشمی در دوران چهارساله نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی
تا خار غم عشقت آویخته در دامن
کوته نظری باشد رفتن به گلستان ها
تا عهد تو در بستم عهد همه بشکستم
بعد از تو روا باشد نقض همه پیمانها
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1