تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۷۳۱۱۴
یادداشت؛

دو شخصیت گره‌گشای کهگیلویه: سید محمد موحد و عدل هاشمی‌پور

۱۰
۰
دو شخصیت گره‌گشای کهگیلویه: سید محمد موحد و عدل هاشمی‌پور
کبنا ؛یادداشت - عرصه سیاست کهگیلویه و بویراحمد همواره شاهد حضور شخصیت‌های متنوعی با پیشینه‌ها و تخصص‌های مختلف بوده است. در این میان، برخی چهره‌ها با اتکا به ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد خود، توانسته‌اند اعتماد و محبوبیت مردم را کسب کنند. سید محمد موحد، روحانی سرشناس و عدل هاشمی‌پور، پاسدار بازنشسته سپاه، دو نمونه از این شخصیت‌ها هستند که هر دو سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارند. بررسی وجوه مشترک و عملکرد این دو شخصیت، می‌تواند درس‌های آموزنده‌ای برای فعالان عرصه سیاست داشته باشد.
منشأ سیاسی مشترک: هر دو شخصیت، از دل انقلاب اسلامی و با گرایش اصولگرایی وارد عرصه سیاست شده‌اند. هر رو ریشه در جریان اصولگرایی دارند و این ریشه مشترک از جمله نقاط اشتراک آن‌ها در زمینه منشأ سیاسی است.
عملگرایی و کارآمدی: موحد و هاشمی‌پور، هر دو به عنوان چهره‌هایی عملگرا و کارآمد شناخته می‌شوند. آن‌ها در طول دوران فعالیت خود، همواره به دنبال حل مشکلات مردم و ارائه راهکار‌های عملی برای چالش‌های کشور بوده‌اند. تمرکز بر مسائل و نیاز‌های واقعی مردم، از جمله ویژگی‌های بارز هر دو شخصیت است.
مردم‌گرایی و ارتباط قوی با مردم: مردم‌گرایی و ارتباط قوی با مردم، از دیگر وجوه مشترک موحد و هاشمی‌پور است. هر دو از چهره‌های مردمی و شناخته شده در بین مردم هستند و همواره در تلاش بوده‌اند تا صدای مردم را در مجلس شورای اسلامی به گوش مسئولان برسانند. حضور مستمر در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها، از جمله اولویت‌های کاری هر دو شخصیت به شمار می‌آید.
محبوبیت و اعتماد عمومی: عملگرایی، مردم‌گرایی و گره‌گشایی از مشکلات مردم، منجر به کسب محبوبیت و اعتماد عمومی برای موحد و هاشمی‌پور شده است. مردم به صداقت و تعهد این دو شخصیت‌ایمان دارند و آن‌ها را به عنوان نمایندگان واقعی خود در مجلس می‌شناسند.
گره‌گشایی برای مردم: یکی از بارزترین ویژگی‌های مشترک موحد و هاشمی‌پور، تلاش برای حل مشکلات مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها است. هر دو در طول دوران فعالیت خود، با حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها، سعی در رفع موانع و مشکلات مردم داشته‌اند.
سید محمد موحد و عدل هاشمی‌پور، دو نمونه از چهره‌های موفق در عرصه سیاست ایران و کهگیلویه و بویراحمد هستند. منشأ سیاسی مشترک، عملگرایی، مردم‌گرایی، محبوبیت و گره‌گشایی برای مردم، از جمله ویژگی‌های مشترک آن‌ها است که رمز موفقیت آن‌ها در جلب نظر مردم و توفیق در عرصه سیاست به شمار می‌آید. بدون شک، حضور چنین شخصیت‌هایی در عرصه سیاست کشور و استان و همکاری و همیاری آنان، می‌تواند به پیشرفت و توسعه ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of

شک نکن بزرگواری برنده انتخابات هست
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اش ب همین خیال باش
Iran, Islamic Republic of
تعجب می‌کنم از مردمانی که آخرت خود را برای دنیای دیگران به حراج گذاشته اند. وای برشما وای بر شما وای بر شما...... ای عزیزی که نگارنده این متن هستی تو. را به وجدان خودت قسم میدهم بگو چقدر به مطالبی که می نویسی اعتقاد دارید. نمایندگانی که در طول 28 سال نمایندگی و در اوج جوانی و انرژی هیچ ثمره مفیدی برای شهرستان و مردمانشان نداشتند چطور اکنون در اوج مشکلات اقتصادی و کهنسالی می توانند مفید باشند. یا به قول معروف درختی که 28 سال ثمر نداد هیچ وقت ثمر نخواهد داد.
دانشگاهی
Sweden
مدیر محترم کبنا نیوز ۵ کار عام المنفعه در هر شهرستان را که آقای موحد در ۲۴ سال شروع و به پایان رسانده نام ببره تا مشخص بشه توانمند و گره گشا بوده یا سنگ انداز . حالا عدل هاشمی ۴ سال بود خدایی اندازه ۱۶ سال موحد کار کرد
حمید
Iran, Islamic Republic of
کدام گره روباز کردن ،گپ ول
لر بدبخت
Iran, Islamic Republic of
٢٤ سال مجلس بود فقط منافع خودش و خانوادشو تامین کرد,
Iran, Islamic Republic of
چرا سردار عملگرا را با موحد ناکارآمد مقایسه می کنید؟
اگه فکر می کنید با این ترفندا می تونید از آرای سردار به نفع خودتون استفاده کنید کور خوندید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود به شما
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
سلام به پایان موحد
Iran, Islamic Republic of
فقط باید خندید ....هههههههه
مردم مظلوم کهگیلویه
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1