تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۷۳۱۴۶
در جمع طرفداران خود کرد

تصاویر| مژدهی‌پور در دهدشت: من به‌امید شما جوانان وارد این عرصه شدم / آمده‌ام نماینده شما باشم نه نماینده تعدادی پیمانکار

۱
کبنا ؛
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: من آمده‌ام که نماینده شما باشم و نه نماینده تعدادی خاص و تعدادی پیمانکار که روز‌های انتخابات از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر به مناطق ما برای خوش خدمتی می‌آیند.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نطق انتخاباتی خود در شهر دهدشت پس از ابراز تأسف بابت عدم حضور سردار عدل هاشمی پور در انتخابات و تحسین هواداران وی اظهار داشت: متأسفانه بعضی اخلاقمداری را فراموش کردند و برای رسیدن به خواسته‌های خود که این خواسته‌ها هیچ‌گاه جهت خدمت به مردم تعریف نشده است و از حال و روز امروز کهگیلویه بزرگ به وضوح می‌بینیم شایعاتی را در سطح شهرستان‌ها مطرح می‌کنند که فلان شخص به نفع شخص دیگری کنار برود و از حربه اینکه رئیس جمهور یا رئیس مجلس خواهان این مطلب هستند استفاده می‌کنند سؤال من این است که این آقایان اگر در مجلس نباشند رئیس مجلس را می‌توانند ببینند؟! دسترسی به رئیس جمهور دارند؟! اگر اینگونه باشد این آقایان باید به آن آقا بگویند به نفع من کنار برود چون آزموده را آزمودن خطاست.
علی مژدهی افرود: بنابراین اینجا در محضر شما عزیزان عرض می‌کنم که هیچ قدرتی، هیچ اراده‌ای و هیچ فردی نمی‌تواند اراده‌ی بنده را تا پایان انتخابات تغییر دهد و این تغییر تنها زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد که شما قاطبه مردم بنا به ضرورت جامعه و نیاز به اینکه اگر فلان فرد باشد می‌تواند نسبت به مردم، جامعه و توسعه و پیشرفت مردم کمک شایانی کند، خواهد بود که من در این مسیر بهتر از خودم کسی را نمی‌بینم و نمی‌شناسم.
وی تصریح کرد: در روز‌های پایانی تبلیغات انتخابات هستیم من سخنم با جوانان است من به‌امید شما جوانان وارد این عرصه شدم هر چند می‌دانم که علی رغم اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در شهرستان‌های ۴‌گانه خدمات خوبی ارائه شده ولی می‌دانم شما دغدغه آینده و اشتغال، ازدواج و دغدغه ورزش، تفریح و مسافرت دارید.
وی عنوان کرد: من از باب عشق و علاقه‌ای که دارم محضر شما عرض می‌کنم که راه این دلنگرانی و دغدغه شما قهر کردن با صندوق‌های رای نیست چون اگر شما به صندوق‌های رای تمایل نشان ندهید قطعاً همان دور تسلسل دوباره انجام خواهد شد و همان چیزی که تا آن روز شما به آن نه گفتید که چه بسا آن تکرار ادامه پیدا کند و روز از نو روزی از نو و مشکلات و گرفتاری‌های جدید بر مشکلات گذشته اضافه خواهد شد.
مژدهی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در جامعه عنوان کرد: شما ببینید که این بانوان چگونه استقبال کردند از لحاظ قانون بانوان در رابطه با حقوق اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی نسبت به آقایان همان حقوق یکسان را دارند.
این نگاهی که تا به امروز اینگونه بوده که وظیفه زن خانه‌داری است مغایر با‌ شأن و جایگاه زن در قانون اساسی است. آنان می‌توانند در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش بی‌بدیلی را ایفا نمایند.
وی ادامه داد: بانوان از لحاظ جمعیتی شاید یک درصد کمتر از آقایان باشند وقتی که این جمعیت عظیم وجود دارد چرا در مدیریت‌های کلان و میانی و پایین‌تر از آن از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای خانم‌ها استفاده نشود؟!
من به شما این نوید را می‌دهم که خانم‌ها قطعاً بدانند که در صورت توفیق ورود به مجلس من در تمام زمینه‌ها از حقوق شما دفاع خواهم کرد.
وی گفت: در عملکردم در سازمانی که مسئولیت داشتم در سطح مدیریت کلان سازمان از بانوان استفاده کردم و این دیوار را شکستم.
علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نطق انتخاباتی خود در شهر دهدشت پس از ابراز تأسف بابت عدم حضور سردار عدل هاشمی پور در انتخابات و تحسین هواداران وی اظهار داشت: متأسفانه بعضی اخلاقمداری را فراموش کردند و برای رسیدن به خواسته‌های خود که این خواسته‌ها هیچ‌گاه جهت خدمت به مردم تعریف نشده است و از حال و روز امروز کهگیلویه بزرگ به وضوح می‌بینیم شایعاتی را در سطح شهرستان‌ها مطرح می‌کنند که فلان شخص به نفع شخص دیگری کنار برود و از حربه اینکه رئیس جمهور یا رئیس مجلس خواهان این مطلب هستند استفاده می‌کنند سؤال من این است که این آقایان اگر در مجلس نباشند رئیس مجلس را می‌توانند ببینند؟!
دسترسی به رئیس جمهور دارند؟!
اگر اینگونه باشد این آقایان باید به آن آقا بگویند به نفع من کنار برود به دیگران بگویند به نفع من کنار برود چون آزموده را آزمودن خطاست چون مردم که عملکرد آنان را دیدند با هم مقایسه کنند.
بنابراین اینجا در محضر شما عزیزان عرض می‌کنم که هیچ قدرتی، هیچ اراده‌ای و هیچ فردی نمی‌تواند اراده‌ی بنده را تا پایان انتخابات تغییر دهد و این تغییر تنها زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد که شما قاطبه مردم بنابه ضرورت جامعه و نیاز به اینکه اگر فلان فرد باشد می‌تواند نسبت به مردم، جامعه و توسعه و پیشرفت مردم کمک شایانی کند خواهد بود که من در این مسیر بهتر از خودم کسی را نمی‌بینم و نمی‌شناسم.
در روز‌های پایانی تبلیغات انتخابات هستیم من سخنم با جوانان است من به‌امید شما جوانان وارد این عرصه شدم هر چند می‌دانم که علی رغم اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران در شهرستان‌های ۴‌گانه خدمات خوبی ارائه شده ولی می‌دانم شما دغدغه دارید دغدغه آینده و اشتغال، ازدواج و دغدغه ورزش، تفریح و مسافرت و...
من از باب عشق و علاقه‌ای که دارم محصر شما عرض می‌کنم که راه این دلنگرانی و دغدغه شما قهر کردن با صندوق‌های رای نیست چون اگر شما به صندوق‌های رای نشان ندهید قطع یقین بدانید که همان دور تسلسل دوباره انجام خواهد شد و همان چیزی که تا آن روز شما به آن نه گفتید که چه بسا آن تکرار ادامه پیدا کند و روزی نو و روزی از نو و مشکلات و گرفتاری‌های جدید بر مشکلات گذشته اضافه خواهد شد.
مژدهی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در جامعه عنوان کرد: شما ببینید که این بانوان چگونه استقبال کردند از لحاظ قانون بانوان در رابطه با حقوق اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی نسبت به آقایان همان حقوق یکسان را دارند.
این نگاهی که تا به امروز اینگونه بوده که وظیفه زن خانه‌داری است مغایر با‌شان و جایگاه زن در قانون اساسی است. آنان می‌توانند در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش بی‌بدیلی را ایفا نمایند. بانوان شاید از لحاظ جمعیتی یک درصد کمتر از آقایان باشند وقتی که این جمعیت عظیم وجود دارد چرا در مدیریت‌های کلان و میانی و پایین‌تر از آن از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای خانم‌ها استفاده نشود؟!
من به شما این نوید را می‌دهم که خانم‌ها قطعاً بدانند که در صورت توفیق ورود به مجلس من در تمام زمینه‌ها از حقوق شما دفاع خواهم کرد.
مژدهی افزود: در عملکردم در سازمانی که مسئولیت داشتم در سطح مدیریت کلان سازمان از بانوان استفاده کردم و این دیوار را شکستم قطع یقین بدانید اگر خداوند این توفیق را داد هم برای کادرسازی در مرکز کشور و هم در مسئولیت‌های در سطح شهرستان و استان از وجود زنان استفاده خواهد شد.
وی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: بحث حق و تکلیف در برابر حکومت داریم و تکلیف مردم حضور در جبهه جنگ و انتخابات بود که در همه ادوار این اتفاقات به نحواحسن و اکمل انجام شده است.
ولی به لحاظ بی‌کفایتی و بی‌تعهدی و عدم دغدغه مسئولین این مسئولین بودند که به وظایف قانونی خود در جهت احقاق حقوق مردم کوتاهی کردند.
وی عنوان کرد:‌شان مسئولیت و دادن مسئولیت جز خدمت به مردم نیست و بدون خدمت به مردم مسئولین هیچ جایگاهی ندارند.
وی تصریح کرد: به خاطر صداقت و اعتماد شما برادران و خواهران سالیان سال است که با وعده‌های پر زرق و برق از اعتماد ما استفاده کردند تا خودشان را از پلکان ما برای مطامع فردی، شخصی، گروهی خودشان بالا ببرند.
وی افزود: دیگران را تجربه کردید آزموده را آزمودن خطاست شما مردمی با فرهنگ، بزرگوار، متدین، باغیرت، خوش فکر و خوش اخلاق نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها کنید و به امکان اینکه چه کسی می‌تواند نسبت به مردم خادم باشد و چه کسی نیست!
وی تأکید کرد: من آمده‌ام تا گذشته را جبران کنم و آمده‌ام تا کار‌هایی که شروع نشده را شروع کنم و آن‌هایی که نیمه کاره هستند را تمام کنم.
وی ادامه داد: مردم عزیز و شریف کهگیلویه من آمده‌ام تا وکیل المله باشم نه وکیل الدوله‌. من آمده‌ام تا نماینده آحاد مردم باشم.
وی خاطرنشان کرد: من آمده‌ام که نماینده شما باشم و نه نماینده تعدادی خاص و تعدادی پیمانکار که روز‌های انتخابات از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر به مناطق ما برای خوش خدمتی می‌آیند.
وی عنوان کرد: من آمده‌ام که به شما عرض کنم که برای این آمده‌ام ک آنچه که ظرفیت دارم برای شما بکار بگیرم و نه برای کسانی که به من وام داده‌اند و مجبور بشوم آن‌هایی که با ماشین شاسی بلند و امکانات دیگر میان در منطقه ما و رای می‌دهند و این حق مسلم شما به آن‌ها داده می‌شود.
وی افزود: عزیزان من آمده‌ام تا از سد مارون و سد کوثر حق و حقوق شما را و حق‌آبه شما را بگیرم و دشت‌های خشکیده کهگیلویه بزرگ را سیراب نمایم.
وی تصریح کرد: من آمده‌ام تا با شجاعت و صراحت و با قدرت از حقوق همه شما در سطح ملی دفاع نمایم
شما مظلوم واقع شده‌اید.
وی ادامه داد: من خدمت شما رسیده‌ام تا عشایر مظلوم کهگیلویه بزرگ را با حمایت‌های همه جانبه از آن‌ها دفاع کنم و‌شان و جایگاه آن‌ها را به جا بیارم.
وی عنوان کرد: این روز‌ها عزیزان در محافل و مجالس و در متینگ‌های انتخاباتی در سطح چهارشهرستان یکی از مطالبات اساسی که می‌توانم نقش بسیار مؤثری را در توسعه آینده‌ی شهرستان‌های چهارگانه را داشته باشم و مطالبه اکثر مردم بود بحث ایجاد و احداث سد آبریز هست، همه کارشناسان ملی و منطقه‌ای توجیه طرح این سد اساسی و زیربنایی را تأیید می‌کنند
مردم عزیزم و بزرگوار امروز یکی از بحران‌های اساسی در سطح دنیا مشکل آب است، بیش از ده درصد آب کشور از سرچشمه‌های این استان جاری می‌شود و بیش از دو یا سه برابر میانگین کشوری نزولات آسمانی ست که در این استان بارش میشه اما سهم ما و شما از این منابع چه هست ما ۹۲۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی داریم اما تنها ۱۱۰۵۰ هکتار آن آبی ست.
وی عنوان کرد: من انشالله همانگونه که سهم مناطق منابع نفت اعمال میشه تلاش خواهم کرد با ارائه طرحی در مجلس سهمی از فروش آب برای این مردم احیا شود.
وی تصریح کرد: پتروشیمی کهگیلویه که بیش از هزار روز از زمان ایجاد و تأسیس آن می‌گذره در عین حال که زمانی که آقایان آمدند و کلنگ زدند و گفتند هزار روزه به بهره‌برداری می‌رسد خب خداروشکر اگر اشتباه نکنم پیگیر جدی این قضیه آقای هاشمی بود و امروزه بیش از هزاران نفر به کار مشغول هستند اما بی‌عدالتی را ببینید، ببینید کسانی که در این پتروشیمی به کار مشغول هستند از چه گروه و طایفه و منطقه هستند مگه همه این مردم از حقوق مساوی برخوردار نیستند بسیاری از روستا‌هایی که در کنار این پتروشیمی هستند. و قطعاً آلایندگی آن در آینده این‌ها را اذیت خواهد کرد گلایه داشتند که بچه‌های ما را آنجا راه نمی‌دهند تنها افراد خاصی با هدایت مجموعه خاصی در آنجا مشغول می‌شوند و از آن‌ها تعهد اخلاقی گرفته می‌شود که باید به فلان فرد رای دهید.
وی ادامه داد: هر چهار شهرستان ما با مشکل آب روبرو هستند و این‌پروژه آبرسانی شروع شده است و‌امیدوار هستم خداوند به بنده توفیقی بدهد با همت شما این پروژه شروعش با دیگران و پایانش با پیگیری‌های من باشند.
بلادشاپور در سال ۱۳۷۹ به ثبت ملی رسید اما به لحاظ عدم زیر ساخت‌های لازم و امکانات ممکن علی‌رغم اینکه می‌تواند نقش خوبی در اشتغال جوانان منطقه و اقدامات عظیم گردشگری از خود به جای گذارد متأسفانه امروز می‌بینیم که با مشکلات اندوهی روبروست که انشاالله اگر خداوند توفیق داد قطعاً شما خواهید دید سیل گردشگران از این بنای تاریخی دیدن خواهند کرد
وی خاطرنشان کرد: عزیزان من به لحاظ محرومیت توسعه نیافتگی امروز ناهنجار‌های اجتماعی در شهرستان ما بالاست متأسفانه آمار طلاق ۸ درصد بیش از امار ازدواج بوده است که ما می‌بینیم هر روز در گوشه‌ای از شهرستان‌های چهارگانه شاهد خودکشی جوانانمون هستیم چه باید کرد، آیا ما باید شب خواب راحت داشته باشیم؟
وی ادامه داد: امروز توسعه نیافتگی که متأسفانه طبق امار اطلاعات موجود شهرستان کهگیلویه بزرگ که سابقه تاریخی دارد و در این کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده امروز در بحث توسعه یافتگی یا بهتره بگم محرومیت از ۶۶۴شهرستان کشور در رتبه‌های اخر قرار دارد عمق فاجعه را ببینید تنها ۸شهرستان بعد از ما هستند در عین حال که مرکز استان رتبه‌اش ۱۲۰درصد بالاتر از کهگیلویه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1