تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۹۶۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به حرف و حدیث های سیاسی؛ از آقای تاجگردون حمایت کردم، چنین مسائلی در بیمارستان وجود ندارد

۱۰
۲
پاسخ رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران به حرف و حدیث های سیاسی؛ از آقای تاجگردون حمایت کردم، چنین مسائلی در بیمارستان وجود ندارد
کبنا ؛رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران در رابطه با وضعیت بیمارستان در شرایط کنونی و  برخی حواشی شنیده شده در رابطه با بیمارستان گفت.
از نظر منتقدین حوزه بهداشت و درمان استان با سیاست در هم پیچیده شده است و انتخاب مسئولان زحمت کش حوزه بهداشت و درمان مدت زیادی است که از تصمیم‌های پشت پرده سیاسیون متأثر است و خواه ناخواه جلب نظر سیاسیون معیاری مهم در انتخاب مسئول‌های رده بالا و پایین محسوب می‌شود که در این رابطه، اگر مسئول ترفیع رتبه گرفته، کاملاً وابسته به نظرات سیاسیون به اداره امور بپردازد فضایی ناخوشایند و مسموم را رقم خواهد زد، و از طرفی اگر مستقل از فرد سیاسی عمل کند احتمال برکناری او وجود دارد.
در این روزهایی که کشور و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد با بحران ویروس کرونا مواجه است، و خانواده بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، در اخبار غیررسمی و گوشه و کنار صحبت از تغییر رئیس بیمارستان شهیدرجایی و رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران می‌شود که در این باره از دکتر سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار نظر کرده است.
شنیده می‌شود که در بیمارستان برخی تصمیمات توسط افراد غیرمسئول گرفته می‌شود و در حیات خلوت سیاسیون تصمیماتی گرفته شده که به دنبال منزوی کردن مسئولان هستند نظرتان چیست؟
خیر اینطور نیست، در مورد شرایط فعلی تصمیمات با مشورت متخصصان انجام می‌گیرد و برای ترخیص بیماران کرونایی نیز شورایی متشکل از چند متخصص، دکتر کیانی متخصص عفونی و رئیس بیمارستان تصمیم می‌گیرد، بیمارستان همچون گذشته مشغول کار و فعالیت است.
خبر می‌رسد که به دلیل حمایت شما از یکی از کاندیداها قرار است ریاست بیمارستان تغییر کند و از گزینه‌هایی برای این پست نام برده می‌شود، درست است؟
خیر بنده از آقای تاجگردون حمایت کردم و خود ایشان هم می‌داند و باز هم از ایشان حمایت خواهم کرد. چنین مسائلی در بیمارستان وجود ندارد.
اوضاع و شرایط بیمارستان در چه حالی است؟
در حال حاضر شهرستان گچساران 31 بیمار کرونایی دارد، که 6 نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند، بقیه یا در نقاهتگاه شبکه بهداشت و درمان بستری شده‌اند و یا اینکه در منزل در قرنطینه هستند. در بیمارستان، پرسنل از پزشک و پرستار گرفته تا کارگر خدمات و آشپزخانه، کادر اداری غربالگری می‌شوند و اگر علائم بیماری دیده شود سریعاً اقدام به درمان و قرنطینه یا بستری صورت خواهد گرفت.
مشکلات مالی و کمبود تجهیزات حل شده است؟
در حال حاضر مشکل مالی نداریم و از نظر تجهیزات نیز کمبودی نداریم ولی مشخص نیست اگر این بیماری همچنان باقی بماند شاید در آینده با مشکلاتی مواجه شویم که نیاز به حمایت مسئولان در این باره هست.
چقدر از کارانه پرسنل تاکنون پرداخت شده است؟
آقای تاجگردون لطف کردند و بودجه‌ای آوردند که یک و نیم میلیاردتومان آن به بیمارستان شهید رجایی اختصاص یافت، با این حال هنوز هم با معوقات کارانه پرسنل مواجه هستیم که امیدواریم حل شود.
از مسئولان چه انتظاری در این روزها دارید؟
به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خسته نباشید می گویم، هر چند دانشگاه حمایت خوبی از ما کرده، اما انتظار داریم حمایت‌های بیشتری از بیمارستان شهید رجایی داشته باشند.
چه توصیه‌ای به مردم دارید؟
در خانه ماندن خیلی کار سختی است ولی خواهش داریم مردم عزیز برای انجام کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند، هر چند مشاغل مختلف و بازاریان نیز در شرایط سختی هستند و اوضاع بازارشان خراب شده است ولی در صورتی که رعایت قانون فاصله گذاری صورت بگیرد برخی از صنوف می‌توانند فعالیت کنند. اگر مسئولان به افرادی که مشاغل آزاد دارند و به دلیل بیماری بیکار شده‌اند توجه بیشتری کنند فشارها کمتر می‌شود و رعایت فاصله گذاری و در خانه ماندن برای مردم راحت‌تر می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهداشت و درمان
Iran, Islamic Republic of
کی این ها تموم میشه؟ مگه کشور تعطیله که هر رئیسی پاشد میگه تاجگردون بودجه آورد، پس خودت، مدیر شبکه، رئیس دانشگاه، مدیر کلت، وزیرت و رییس‌جمهورت چه کاره هستید؟؟!!
والله بودجه بندی د تخصیص اعتبار از قدیم بوده و هست ولی فقط از اینکه عوضتون کنه باعث میشه اینطوری خدمات نظام را به نام ایشون ثبت کنید
Iran, Islamic Republic of
شما پرسنل بیمارستان با تصمیمات لحظه ای
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان خسته نباشی از نیروهای شرکتی ک اصلا دیده نمیشوند چیزی نگفتی چهار ماه حقوق بهشون ندادی خدایی یه ماه حقوقت دیربشه چکار میکنی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان خسته نباشی از نیروهای شرکتی ک اصلا دیده نمیشوند چیزی نگفتی چهار ماه حقوق بهشون ندادی خدایی یه ماه حقوقت دیربشه چکار میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
نتاسفانه بیمارستان شهیدرجایی دردوران دکتر حسینی دارد اداره میشود،کارانه پرسنل ۱۸ ماه عقب افتاده بعد این اقا میگوید مشکل مالی نداریم؟از ۱ونیم میلیارد که تاجگردون دادهمش یک ماه کارانه دادند،ضعف مدیریت دارد بیداد میکند متاسفانه،۴ تا نیروی خدماتی دارند درواحد ام ار ای وقت خود را به میگزرانند،انوقت درشیفتهای عصروشب گاها هر دوتا سه بخش یک کارگر خدماتی دارد،سیستم خدمات بیمارستان،واقعا نمیدانم اقای کامران چیکار میکنند
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
سیدجان!
انصافا اگه سیدقدرت میبرد حالت میگفتی باسبد قدرت بودم!!!
کرونا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف تاج گردون که امثال شما مدیرانش هستید.
۱۸ ماه کارانه بدهکارید به زبون نمیارید. جابجایی یه کارگر هم نداری؟ بلایی سر این بیمارستان آوردید که هیشکی حتی حاضر نیست طرفش بیاد.
اونم از بیمارستان بی بی حکیمه .باور کنید خدا نظاره گره.چوب خدا بی صداست.شبکه بهداشت هم که تکلیفش روشنه یه عده که اونجا نشستن فقط حق مدیریت و اضافه کار بگیرن.کارشناس های بدبختم جون بکنن.
Iran, Islamic Republic of
نتونه یه کارگر جابجا کنه،و تمام تصمیماتش چندنفر دیگه میگرن و پشتش به سیاسیون گرمه که مثلا من رای دادم و درم نمیارن، که مشخصه و عدالت و از هرکسی خوشش نیمد درش میاره و فقط حرف یک نفر توی شبکه گوش میده ،واقعا حیف دکتر تاجگردون که گذاشته ،اما یادتون نره چوب خدا بیصداست و این پست و صندلی برای هیچکس نمیمونه....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط میگویم حیف است جناب دکتر سید طاهر حسینی کنار گذاشته شود. گچساران باید از دکتر سید طاهر حسینی استفاده کند.فردی با اخلاق و مدیر و مردمدار میباشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1