تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۷۵۱۶۷
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

هر ماه فقط از محلی حدود 7 میلیارد تومان به‌حساب شهرداری یاسوج واریز می‌شود؛ اکثر این پول صرف حقوق و دستمزد کارگران مازاد می‌شود نه عمران و آبادانی شهر / ۴۰ درصد ترافیک شهر یاسوج به فرهنگ ربط دارد / ۱۹ هزار خانوار را مسکن دار کرده‌ایم / بانک‌ها به‌موقع تسهیلات پرداخت کند تا بر گرده مردم فشار وارد نشود

۴۹
۲
هر ماه فقط از محلی حدود 7 میلیارد تومان به‌حساب شهرداری یاسوج واریز می‌شود؛ اکثر این پول صرف حقوق و دستمزد کارگران مازاد می‌شود نه عمران و آبادانی شهر / ۴۰ درصد ترافیک شهر یاسوج به فرهنگ ربط دارد / ۱۹ هزار خانوار را مسکن دار کرده‌ایم /  بانک‌ها به‌موقع تسهیلات پرداخت کند تا بر گرده مردم فشار وارد نشود
کبنا ؛معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر خوش آب‌وهوا و مهاجرپذیری است که بیش از ۴۰درصد ترافیک شهر یاسوج به دلیل فرهنگ ترافیک از جمله عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پارک خودرو در جای نامناسب است.
علی‌محمد روستا در تشریح آخرین اقدامات حوزه عمرانی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه‌به توپوگرافی خاص منطقه‌ای نیاز به توجه ویژه‌ای در حوزه مختلف عمرانی، زیرساخت‌ها، راهداری، آبفا، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، نوسازی و تجهیز مدارس دارد؛ باهمت مضاعف و تلاش توانستیم بسیاری از پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانیم که در این مسیر حمایت و پشتیبانی دولت و به‌خصوص آقای «احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد را داشتیم.
وی افزود: نسبت به سنوات گذشته یک سری تفاوت کار ایجاد شد و در اولین قدم از پروژه ‌تراشی جلوگیری کردیم. بیش از یک هزار و ۳۵۰ پروژه ریز، متوسط و کلان نیمه‌تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت و ازآنجایی‌که پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام یک آورده‌ی اجتماعی بر دوش مدیران و تحمیل هزینه بر گرده‌ی بیت‌المال دارد، سعی کردیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.
 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال ۱۴۰۲ در سه مقطع زمانی افتتاح و کلنگ‌زنی انجام گرفت؛ تیرماه ۱۴۰۲ ابرپروژه‌های کلان از جمله آزادراه پاتاوه - دهدشت، سد چم‌شیر و... در سفر دوم رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی و افتتاح شدند. هفته دولت و دهه فجر سال 1402 پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی شد. تاجایی‌که در هفته دولت باتوجه‌به شاخص ارزیابی جمعیت که یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی کشور هست استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول را کسب کرد.
روستا افزود: سال ۱۴۰۱ حدود ۲۹ کمیسیون، کارگروه و کمیته ثبت سامانه بود که سال ۱۴۰۲ این رقم به 148 کارگروه، کمیسیون و کمیته ثبت شده در سامانه رسید که در لیست ۵ استان برتر کشور قرار گرفتیم. این کارگروه‌ها به‌صورت فنی و شفاف در راستای منافع و گره‌گشای مشکلات مردم تشکیل شده است.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سعی کردیم که دهه فجر را به سمت افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام ببریم که بیش از ۹۵ درصد پروژه‌های دهه فجر افتتاحیه بودند.
 وی ابراز کرد: سال گذشته یک ارتقای کمی و کیفی در جهت خدمت به زائرین و موکب از مبدأ استان تا کربلا داشتیم که ان‌شاءالله در سال جدید سعی داریم این ارتقای کیفیت و کمیت را بالا ببریم تا به موکب‌داران و زائرین خدمات ارزنده ارائه دهیم.
 روستا با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان یک رویداد بزرگ فرهنگی است؛ ششم اردیبهشت‌ماه گچساران میزبان کنگره ملی شهدای ارتش است. مدیران حوزه معاونت عمرانی و شهرداری‌ها در شهرهای یاسوج، دهدشت، سی سخت، باشت، مارگون، سوق و لنده فضا را آماده کرده‌اند.
 وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های اصلی دولت است. در چهار سال اخیر تکلیف واگذاری ۴۸ هزار واحد مسکن صورت گرفت که تا کنون حدود ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار صاحب مسکن و زمین واگذاری شده است.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حدود ۹ قطعه متوسط ۵ هکتاری امور اراضی آماده واگذاری در شهر یاسوج است که امیدواریم مردم مرکز استان هم خانه‌دار شوند.
 روستا به اعتبارات حوزه نفت اشاره کرد و گفت: حدود ۳ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور به استان بر عهده وزارت نفت و سازمان برنامه‌وبودجه است. جذب این اعتبارات باید منجر به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اساسی از جمله ورزشگاه ۱۵ هزارنفری یاسوج، تونل‌های پاتاوه- دهدشت، ساختمان‌های نیمه‌تمام دانشگاه یاسوج، مجتمع فرهنگی گچساران و تالار مرکزی یاسوج مربوط به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد شود.
 وی افزود: سال گذشته حدود ۱۴۰ روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند و همچنین تابستان ۱۴۰۳ بیش از ۵۰ روستا در حوزه لوداب، دنا، بهمئی و باشت از آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.
  معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالبات پیمانکاران پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه  روستایی پرداخت خواهد شد از پیمانکاران حمایت می‌کنیم تا انگیزه آنها برای پیشرفت و توسعه استان بیشتر شود.
 روستا در پاسخ به سؤالی در خصوص ترافیک شهر یاسوج، گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج بحث ترافیک است؛ یاسوج شهر خوش آب‌وهوا و مهاجرپذیری است که بیش از ۴۰درصد ترافیک شهر یاسوج به دلیل عدم رعایت فرهنگ ترافیکی از جمله عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و پارک خودرو در جای نامناسب است.

 وی بیان کرد: در سنوات گذشته احداث و لحاظ پارکینگ در هنگام ساخت مسکن حذف و یا پارکینگ ساختمان‌ها به سالن‌های ورزشی یا انبار و کاربری‌های دیگر تغییر دادند که متأسفانه این موارد از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها می‌گذرد. چند سال اخیر از حذف پارکینگ در احداث مسکن جلوگیری کردیم؛ لذا مجتمع‌ها باید استاندارد احداث شوند تا مردم با آرامش خاطر ساکن شوند.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: رفع معارضات یکی از معضلات اساسی در سطح استان است؛ فرمانداران باید به‌عنوان متولی رفع معارضات جدی‌تر وارد عمل شوند.
روستا گفت: پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی معارضات مردمی دارد که صحبت‌ها و اقداماتی برای رفع این معارضات انجام گرفته است و همچنین زیرساخت‌های لازم جهت احداث بیمارستان پاتاوه صورت‌گرفته؛ اما هنوز زمین آن تأمین نشده است. از فرماندار دنا انتظار می‌رود که این معارضات را برطرف کند تا بتوانیم عملیات اجرایی بیمارستان شهر پاتاوه را به‌عنوان یک نیاز اساسی منطقه شروع کنیم.
 وی تاکید کرد: حدود ۲۰ میلیارد  تومان از وزارت نفت برای تکمیل پل چهارم بشار تزریق شد. با افتتاح پل چهارم بشار و ۴۵ متری آیت الله‌ ملک‌حسینی بار ترافیک شمال شهر یاسوج کمتر خواهد شد.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: متأسفانه، کمک‌های دولت به شهرداری‌ها صرف خدمات شهری نمی‌شود. یکی از خدمات و پشتیبانی‌های مالی که مجموعه دولت از شهرداری‌های استان دارد ارزش‌افزوده است که به شهردار یاسوج هر ماه حدود ۷ میلیارد تومان پرداخت می‌شود که اکثر این پول‌ها هزینه دستمزد و حقوق کارکنان مازاد شهرداری می‌شود که خودشان بر شهرداری تحمیل کرده‌اند. انتظار می‌رود که شهرداران ۶۰ درصد این بودجه را هزینه کار عمرانی کنند تا سیمای و منظر شهری تغییر و پروژه‌های عمرانی پیشرفت کنند و همچنین فشار اجتماعی از دوش مردم برداشته شود و خدمات ارزنده‌ای به مردم انجام دهند. به مجموعه حوزه خدمات شهری دهدشت بیش از ۲ ونیم میلیارد تومان پول پرداخت می‌شود که اقدامات قابل‌قبولی در دستور کار دارند.
روستا در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سؤالی در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن یاسوج و مسئله زمین و عدم همکاری بانک‌ها، اظهار کرد: تکلیف استان کهگیلویه و بویراحمد در نهضت ملی مسکن حدود ۴۸ هزار واحد در طی دوره چهار‌ساله است؛ تاکنون ۱۹ هزار خانوار را مسکن دار کرده‌ایم که در قالب واگذاری زمین و احداث بوده است. از این تعداد بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ واحد خانوار در قالب جوانی جمعیت، ایثارگران، معلولین، کمیته امداد، بهزیستی و افراد دارای چند فرزند صورت‌گرفته است.
وی افزود: یکی از ایرادهایی که بر معاونت عمرانی وارد بود که سال گذشته عملیات اجرایی احداث مسکن را ثبت نکردیم و به دلیل عدم مستندسازی نهضت ملی رتبه آخر را کسب کردیم؛ کارگروهی برای ثبت فعالیت‌های ساخت‌وساز مسکن تشکیل شد و استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تکلیف واگذاری قطعات به مردم در کشور رتبه اول را کسب کرد.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ایراداتی که بر حوزه شهری وارد است که در سال‌های گذشته شهرک مسکونی در شهر یاسوج پیش‌بینی نشد و این عدم بازنگری طرح‌های جامع شهری در یاسوج، سوق، سی سخت، باشت و گچساران مشکلاتی را به وجود آورده و طرح‌ها به مشکل خورده است. این در حالی است که جمعیت در استان زیاد هست و خدمات رفاهی هم در محدوده‌ی شهری است.
 وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد جز محدود استان‌هایی است که مسکن مهر را به اتمام رسانده و جز محدود استان‌هایی است که شهرک مسکونی در اطراف مرکز استان نداریم؛ ولی با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های حوزه معاونت عمرانی مشاور در حال بررسی جانمایی احداث یک شهرک جدید مسکونی در قطعه زمینی با مساحت ۱۷۰ هکتار می‌باشد.
روستا گفت: اگر بازنگری طرح‌های تفصیلی و جامع شهری انجام شود؛ چون محدوده‌ی وسیع‌تری به شهر وصل می‌شود خدمات‌رسانی به مردم آسان‌تر خواهد شد و دست مدیران برای ارائه خدمات باز می‌شود؛ زمین‌ها به شهر ملحق می‌شود و ساخت و ساز شهری منظم‌تر پیش خواهد رفت.


 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نهضت ملی مسکن به‌ازای هر مترمربع زمین واگذاری حداقل یک میلیون تومان هزینه پروانه، تغییر کاربری و مصالح ساختمانی می‌شود. از بانک‌های عامل انتظار می‌رود که بیش‌تر پای‌کار باشند. نهضت ملی مسکن متعلق به اداره راه و شهرسازی و معاونت عمرانی نیست؛ بلکه متعلق به مردم و حاکمیت و از اولویت‌های اصلی دولت است.
 روستا افزود: متأسفانه، قوانین داخلی بانک‌ها، مصوبات شورای پول و اعتبار در تضاد جدی با مصوبات شورای‌عالی مسکن است از بانک‌ها انتظار می‌رود در مصوبات عالی مسکن یک اقدام عملی انجام دهد.
 وی به مشکلات نهضت ملی مسکن گریزی زد  بیان کرد: بانک عامل پرداخت است نه عامل نظارت. نظارت بانک بر طرح‌ها یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر بود در این پروژه به پیشرفت فیزیکی توجه شد و کیفیت در نظر گرفته نشده بود. نهضت ملی مسکن یک سری کارگروه فنی و ناظر عالی دارد. نظام‌مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در نهضت ملی مسکن با تعرفه حداکثر ۵۰ درصد، گزارش‌ها مرحله‌ای را ارائه می‌دهد.
این مسئول در ادامه افزود: در نهضت ملی مسکن از بتن با عیار بالا، میلگرد و مصالح استاندارد استفاده می‌شود. آزمایش‌ها مرحله‌ای صورت می‌گیرد و این پروژه با استاندارد جلو می‌رود.
 وی ادامه داد: نهضت مسکن ملی خنگ‌بنار شهرستان گچساران و سایت دهدشت باکیفیت عالی اجرا شده است. بانک باید پای‌کار بیاید و به پیمانکار و متقاضی به‌موقع تسهیلات پرداخت کند. تأخیر در پرداخت بر گرده مردم فشار وارد می‌کند؛ لذا ماهانه به‌ازای هر مترمربع حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه مسکن بالا می‌رود.
 معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از استاندار و نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، گفت: در دهه فجر حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در دهدشت کلنگ‌زنی شد که این یک انقلاب در شهر دهدشت است و مسئله مسکن در شهر دهدشت به‌طورکلی برطرف می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سوق
Iran, Islamic Republic of
احسنت مرد عزیز وجهادی
Iran, Islamic Republic of
شوراها و شهرداران واقعا مردم‌را نابود کرده اند
Iran, Islamic Republic of
برادر مشکلترافیک شهر یاسوج نبود حمل و نقل عمومی هست

ساعت ۱۲ الی ۱ ظهر
و ساعت ۷ونیم الی ۸ونیم شب اوج ترافیک هست
Iran, Islamic Republic of
وامهای بنیاد مسکن را دیر می دهند.
بانک‌مسکن‌کارشکنی میکند
Iran, Islamic Republic of
روستا
بی حاشیه
ساده
دلسوز
کاربلد
Iran, Islamic Republic of
اوفی
Iran, Islamic Republic of
پ نقش تو چ بی؟!
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با همت دولت پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسند
Iran, Islamic Republic of
بانکها مردم را کلافه کرده اند
کارگر
برادر لطف بفرماییید
که 19000 خانوار در کجاها و طی چه مدت و
در کدامین شهرستانها !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بانکها مردم را بدبخت کرده اند.
من ۶ ماه است درخواست وام نهضت ملی مسکن به بانک تجارت داده ام و هر روز یک بهانه می آورند.
شرف آباد
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر یاسوج را منحل کنید شاید در این شهر کاری صورت پذیرد.
رضا احمدی
Iran, Islamic Republic of
ایشون میفرمایند دلیل ترافیک بی فرهنگی مردم هست!!! دوست عزیز یه بلیط بگیر به شیراز و یا اصفهان سفر کن و تعداد زیرگذر ها و روگذر ها و پل ها و مترو و غیره ببین شاید حداقل متوجه بشی دلیل ترافیک از کجا هست!!!!
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به بی فرهنگی مردم دارد.
در این مورد ترافیک همیشه شهرداری را مقصر می کنند
Iran, Islamic Republic of
مشکل بی تدبیری خودته روستا
اکبراباد
Iran, Islamic Republic of
متن‌را بخوانید کجایش گفته مردم‌بی فرهنگ‌هستند.
ما کداممان‌قوانین ترافیکی را رعایت میکنیم؟
ما کداممان فرهنگ‌ترافیکی داریم؟
واقع بین باشیم‌
رضا
United States
درود به شرفت۔ مردم استان ما فقط درگیر احسنت و درود بر شیر زرد طایفه فلانی اند و هرچی بهشون گفته بشه قبول میکنن۔ این آقا میگه علت معضلات ترافیکی بی فرهنگی مردمه۔ البته قطعا فرهنگ مردم استان ما توی رانندگی در سطح بین المللی نیست ولی با این زیرساختهای ضعیف ترافیکی قطعا خیلی خوب دارند تو این خیابونها با هم تا میکنن۔ بقول شما پنجاه درصد زیرساختهای ترافیکی شهرهای دیگه رو تو یاسوج فراهم کنن اونوقت متوجه میشید فرهنگشون تو رانندگی از هشتاد درصد شهرهای دیگه ایران بهتره۔ با پول نفت ما میرن تو تبریز اصفهان و شیراز مترو و جدیدا میخوان توی شهرهای کوچیکتر هم جمعیت یاسوج تراموا هم بسازن۔ انوقت هر وقت از مسئولین ما مطالبه ای بشه میگن یاسوج جمعیتش کمه و در اولویت نیست۔ اولا ارزیابیشون از جمعیت یاسوج کاملا غلطه شهرهایی هست تو ایران جمعیتشون دویست هزار نفر نیست با آمار سازی ششصد هزار نفر اعلام میشه۔ یاسوج جمعیتش چهارصد هزار نفر رو رد میکنه سالهاست از دهه هشتاد تا حالا میگن صد و پنجاه هزار نفره۔ ضمنا شهرهای کوچک الان دنبال احداث قطار سبک شهری یا همون تراموا هستند به خدا اگه مسئولین استان ما بدونن تراموا چیه۔
وحید امیری
Iran, Islamic Republic of
الان تعریض خیابان جمهوری به سمت آبشار که خون مردم رو کرده توو شیشه و شما درستش نمیکنید ، دلیلش بی فرهنگی مردم هست؟؟؟ اتفاقا دلیلش بی عرضگی مسئولین ما هست
Iran, Islamic Republic of
برادر راست میگی بی فرهنگی در رانندگی در شهر یاسوج زیاد عبور ممنوع میاد به طرف مقابل فحش مید وسط خیابان دوبله وسوبله پارک می ایست پس این بی فرهنگی نیست
sina
Iran, Islamic Republic of
ای بابا 19هزار خانوار خونه نداشتن پ مه ده کسی باقی مونده
Iran, Islamic Republic of
فقط بگو ۴۰ درصد را بر چه اساسی گفتی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
گفتگوی علمی دانشگاهی تخصصی و فنی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیران استان ربع آقای دکتر روستا برای مردم صادقانه تاکید میکنم صادقانه خدمت میکردن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دکتر روستا یک مدیر متعهد و معتقد به مردم که با نگاهی تخصصی و فنی و اشراف بر حوزه عمرانی طی مدت خدمت توانسته نظم و ساماندهی خاصی به طرح ها و پروژه های توسعه ای استان بدهد از طرفی با فاسد به نحوه شایسته مبارزه کند
Iran, Islamic Republic of
نخبه علمی و جهادی از شایستگان و برجستگان حوزه عمرانی استان باید از استاندار بابت اعتماد به ایشون که از دل دانشگاه و از عمق مسائل عمرانی و توسعه ای استان مطلع و متخصص هستند تشکر کرد
Iran, Islamic Republic of
در استانداری یک نفر فعال سخت کوش پای کار پاسخگو به مردم است اون هم دکتر روستا هست سال ها برای یه موضوع ساده‌ای به استانداری مراجعه میکردم با حضور ایشون در کمترین زمان مشکلم حل شد انشالله که خدا خیرش بده
جهادی
Iran, Islamic Republic of
جهاد خدمت در روستا خلاصه شده
Iran, Islamic Republic of
یک استان و یک خدمتگزار صادق مؤمن انقلابی = دکتر روستا و تمام
تخصص
Iran, Islamic Republic of
استاندار. اگر یک انتصاب بجا بحق شایسته کاربلد کاردان مرتبط با حوزه کاری داشت دکتر روستا هست
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای دکتر روستا جهادی انقلابی علمی پای کار هستن
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
استاندار با خدمتگزاری مؤمنانه صادقانه شرافتمندانه دکتر روستا بیمه شد
پرستار
Iran, Islamic Republic of
امارهای تخیلی استاندار محترم و معاونین مردم را خون به دل کرده ، اگه جای پارک باشه مردم مرض ندارن دوبله پارک کنن، یه کمربندی ملک حسینی و پل چهارم را ۲۰ سال نتونستید به سرانجام برسونید ، یه زیر گذر و روگذر توی این شهر نیست .
Iran, Islamic Republic of
تو ضعیف وناتوانی مردم مقصرنیست
توفقط و فقط صرفا یک‌مدرکی داری آن هم بدون کنکور !
Iran, Islamic Republic of
سلام. تو هم اگر عرداری همون مدرک را بر
Iran, Islamic Republic of
سلام. تو هم اگر عرضه داری برو مدرک ایشون را بگیر ببینم میتونی تو دانشگاه تهران مقاومت و استاتیک با نمره ۱۹و نیم پاس کنی البته کل فامیل را هم همراه خودت ببر
Iran, Islamic Republic of
معاون‌عمرانی باید مدیر اجرایی قوی باشد نه معلم دانشگاه .چون مدرس دانشگاه باید برود درسش را بدهد خیلی بهتر خواهد بود
کارمدیریتی واجرایی با تدریس باهم خیلی فرق می کند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما عرضه باز کردن خیابان جمهوری رو ندارید بعد میگید فرهنگ .بی عرضگی شما چه ربطی به فرهنگ داره
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای شهر و شهردار شهر را نابود کرده اند
خدایا این بی نجربه را چه کسی بعنوان معاون استاندار انتخاب کرده است!!!!
عملکرد روستا از زمان تصدی پست معاونت عمرانی تاکتون چه بوده است!!!
Iran, Islamic Republic of
نپکید.
ممو
Iran, Islamic Republic of
جمع کن اقای معاون
ضعیف ترین وبی اطلاع ترین معاون استاندار شما هستین گپ نزن
Iran, Islamic Republic of
کجات داره میسوزه؟
من
Iran, Islamic Republic of
چقدر فن فرافکنی تون خوبه ،همه اش رو انداختی گردن مردم و ادارات کی تا حالا تو این چند سال از طریق طرحهای شما صاحب مسکن شده؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن بسه عرضه دارید کار کنید...اینکه بگید بانکها اینکارو کنن خب وقتی میبینید انجام نمیدن چرا برخوردی نمیشه اجباری نمیشه حرف زدن خالی ارزشی نداره
افشین جوانمردی
Iran, Islamic Republic of
درود و احسن بر دکتر روستا،الحق و انصاف که باتدبیر و کاردانی،ما مردم به عملکرد حضرتعالی ایمان کامل داریم،امیدواریم با استواری و گام های محکم مثل همیشه،این استان رو به سوی پیشرفت و ترقی سوق بدی،با اون شناختی که از شما داریم به طورکامل ایمان داریم که یه انسان متخصص و عملگرا هستی نه اهل شعار و حرف ،ما مردم این استان همیشه پشت سر جنابعالی هستیم و خواهیم بود و به طور کامل ازتون حمایت می‌کنیم چون انسان متدین و متخصص و عمل‌گرا هستی ...خداوند تو را در این مسیر دشوار کمک کند
نادیه
Iran, Islamic Republic of
تا اون جایی که اطلاع داریم بیشتر کارگران شهرداری از بی حقوقی دارن طلاق می گیرند بالاتر از ده ماه است که حقوق نگرفته اند پس این همه پول کجا هزینه می شود
یا این پول را کسانی به جیب می زنند
شایان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روستا.
در متن صحبت‌ها هیچ جا آقای دکتر روستا نفرمودند که مردم بی‌فرهنگ هستند گفتند که ما فرهنگ ترافیک را رعایت نمی‌کنیم و کاملاً درست می‌فرمایند شما ساعت ۵ تا ۷ عصر بیا تو خیابان ببین چه ترافیکی هست و هر ماشینی فقط یک نفر توش است.
رضا
United States
لعنت به این جماعتی که میگن احسنت و درود به فلانی و ۔۔۔۔۔ دولت آمریکا طی چند دهه میاد کل طول قاره آمریکا رو از شمال تا جنوب برای تسهیل مبادلات تجاری کشور خودش با کشورهای دیگه این قاره ریل گذاری میکنه و راه آهن میسازه۔ یکنفر نمیگه درود بر آقای ابراهم لینکلن یا بنجامین هریسون که توی این پروژه ها نقش داشتند۔اونوقت مردم مجیزه گو و چاپلوس دارای فرهنگ قاجاری و درباری هنوز تو فقر و فلاکت دست و پا میزنن میگن درود بر فلانی و۔۔۔۔بابا جمع کنید این بساط چاپلوسی رو۔ بذارید مطالبه کنیم مسئولین رو بذاریم تحت فشار هرکی کاری میکنه وظیفشه هزار و یک کارنکرده دارند۔ این استان ظرفیتش برای توسعه جز بالاترین ظرفیتها تو کل آسیاست انوقت هنوز هیچی نگفته هزارتا مجیزه گو میگن احسنت بر فلانی و۔۔۔
مجید
Iran, Islamic Republic of
تا این شهر امثال آقای آشنا اداره ایگنه وضعیت همینطوره شما فقط گزارشگر خوبی هستی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1