تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۷۲۴۱۹
با حضور پرشور مردم؛

فیلم و تصاویر| مراسم 22 بهمن ماه در گچساران برگزار شد

۲
کبنا ؛مراسم یوم الله 22 بهمن ماه با حضور پر شور مردم گچساران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز یکشنبه (22 بهمن ماه 1402) مراسم یوم الله 22 بهمن ماه در گچساران با پیاده روی مردم از مسجد شهیدان تا پد خندق برگزار شد.
   
مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتتند و نشان دادند وفادار به آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری هستند.
در این راهپیمایی آحاد مختلف مردم گچساران از جمله مسؤلان دستگاه‌های اجرایی، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف و بسیجیان حضور داشتند و با مشت‌های گره کرده و فریاد خشم بر سر متجاوزان صهیونیست می‌کشیدند.
مردم ولایتمدار شهرستان گچساران از ساعات اولیه صبح امروز با در دست داشتن پرچم ملی و حمل پلاکارد‌هایی با مضامین انقلابی برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این راهپیمایی به خیابان‌ها آمده بودند.
امسال مردم گچساران باشکوهی مثال زدنی به خیابان‌ها گچساران آمدند تا با فریاد‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، فتنه‌گر و مرگ بر ضد ولایت فقیه و.. ادامه دهنده راه امام راحل (ره) خود باشند.
   
گچسارانی‌ها با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند تبلیغات منفی بیگانگان هیچ اثری در حضور پرشور آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ندارد.
فرماندار گچساران که همگام با سایر مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته بود، افزود: با حضور پرشکوه در این راهپیمایی به جهانیان ثابت کرده‌ایم که وفادار به امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستیم.
روانبخش دیهیم خوب ابراز کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد مقاومت و پایداری ملت ایران بر ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان است.
وی اظهار کرد: ملت ایران فهیم و قدرشناس هستند به طوری که هر جا احساس کردند حضور آنان ضروری است به میدان آمدند.
دیهیم خوب تصریح کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی، نشان دادند که اجازه سوء استفاده را به هیچ معاند و منافقی را نمی‌دهند.
امام جمعه گچساران افزود: در یوم الله ۲۲ بهمن دست انتقام حق از آستین ملت مسلمان ایران بیرون آمد و بر دشمنان ایران غلبه کرد.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود: دشمنان نظام و انقلاب با تمام ترفند‌ها نتوانستند کوچکترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب ملت ایران ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روزی است که به رهبری امام خمینی (ره) ریشه ظلم استکبار در ایران قطع شد بیان کرد: ۲۲ بهمن درس عبرتی به دشمنان نظام و انقلاب داد که تا امروز موج اسلام خواهی در عمق دشمن نفوذ کرده است.
دشمن از صدور انقلاب اسلامی به دنیا در هراس است
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر دوگنبدان با بیان اینکه دشمنان از صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های آزادی خواه هراس دارند، گفت: انقلاب اسلامی دارای مؤلفه‌های هویتی بی‌نظیری است که برخلاف دیگر انقلاب‌ها نیز بالنده‌تر و توفنده‌تر به مسیرش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام‌امان الله حسینی صدر افزود: نخستین گام انقلاب نیز انسان‌سازی بود و انقلاب نیز انسان‌های بزرگی‌تر از اسلام ناب محمدی (ص) پرورش داد و عزت و افتخار امروزمان به برکت خون شهدا است.
وی با بیان اینکه امروز به برکت مکتب انقلاب اسلامی در جهان سربلند هستیم ابراز کرد: حضرت امام (ره) در همان ابتدا تشکیل حکومت در فکر ساختن حکومت اسلامی بودند و به همین دلیل حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را پایه‌ریزی کردند.
حسینی صدر اظهار کرد: امام (ره) در هنگام تشکیل حکومت فرهنگی را به وجود آوردند که از دستاورد‌های انقلاب صیانت خواهد کرد.
وی گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشورمان پرده از این حقیقت برمی‌دارد درحالی‌که امروز الهام‌بخشی انقلاب را در اقصی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم.
حسینی صدر ادامه داد: انقلاب اسلامی در همان روز‌های اول به مقابله با نظام سلطه پرداخت و انقلابی اسلامی برخلاف دیگر انقلاب‌ها ماندگار و دارای مؤلفه‌های هویتی بی‌نظیری است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی هرروز هم بالنده‌تر و توفنده‌تر به مسیرش در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی ادامه می‌دهد.
وی بیان کرد: طوفان الاقصی از جلوه‌های صدور انقلاب اسلامی است و یمنی‌ها ضربات کاری به اسراییل وارد کرده‌اند و این الهام‌گیری از انقلاب اسلامی است.
حسینی صدر با بیان اینکه امروز اسراییل تنزل جهانی پیداکرده افزود: یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی به‌صراحت بیان کرد که طوفان الاقصی اسراییل را با خاک یکسان کرده و امروز فلسطینیان با موشک به جنگ رژیم غاصب رفته‌اند و قدرت‌های بزرگ را به خاک ذلت نشانده‌اند.
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دائم به قدرت اطلاعاتی‌اش مینازید، اما در عملیات طوفان الاقصی رزمندگان حماس ضربه مهلکی به آن‌ها زدند و از تمام سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم غاصب عبور کردند.
حسینی صدر ادامه داد: در خصوص انتخابات نیز امام (ره) به‌کرات می‌فرمودند که مجلس در رأس امور است و اگر مجلس سالم باشد نظام هم زودتر به اهدافش خواهد رسید.
وی تصریح کرد:‌ایستادگی در مقابل قدرت‌های بزرگ از وظایف مجلسیان است و یک نماینده مجلس باید مسائل ملی را بر مسائل قومی و طایفه‌ای ارجحیت بدهد و مردم باید در انتخابات افراد اصلح را به مجلس بفرستند.
حسینی صدر افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات است که همه آحاد ملت باید به فرمایش رهبر انقلاب عمل کنیم وحضور حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1