تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۷۲۱۹۰
در جمع هواداران خود مطرح کرد

تصاویر و فیلم| تاج‌گردون: با میخ محکمی پاهایمان به‌نظام وصل است با هل‌دادن ما ره به جایی نخواهید برد

۱
کبنا ؛نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با میخ محکمی پاهایمان به این مملکت و نظام وصل است و با هل‌دادن شما جابه‌جا نخواهد شد.

غلامرضا تاج‌گردون در میان جمعی از هوادارانش در گچساران، اظهار کرد: آن‌هایی که ما را دوست ندارند خیلی زور نزنند ما را هل بدهند.
وی تأکید کرد: همچنان که با آن حرکت غیراخلاقی‌تان در بحث اعتبارنامه اتفاقی صورت نگرفت، پس زیاد هل ندهید ما محکم سر جایمان ایستاده‌ایم.
     
گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه 18 تیرماه با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف، ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند. این رأی‌گیری به صورت مخفی و با برگه صورت گرفت.
تاجگردون در این خصوص در صحن علنی مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفته بود که در انصاف و عدالت شما و هیئت رئیسه شکی ندارم ولی تذکراتی هم دارم. انتظار داشتم که قبل از رأی‌گیری عنایتی داشته باشید اما اراده شما به رأی گذاشتن اخطار بود که این موضوع برخلاف اظهارنظر سخنگوی هیئت رئیسه بوده است اما تا امروز توکل به خدا کردم و حرفی نزدم.
"غلامرضا تاجگردون" نماینده ادوار مختلف مجلس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دوره‌های نهم و دهم که اعتبارنامه وی در مجلس یازدهم نیز رد شده بود در این دوره صلاحیتش مورد تأیید هیئت نظارت شورای نگهبان در استان قرار گرفت که باز هم صدای مخالفانش در تهران بلند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط حسینی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و محمدپور یل گچساران باشت محبوب مردم
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
بعضی از همشهریان ما در دهدشت که سخنران موحد دور قبل بودند حالا شدند دوستدار دکتر تاجگردون در گچساران
خیلی عجیبه؟ 🤔 عکس هم میگیره 😂
Iran, Islamic Republic of
و مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
زیاد دلخوش نباشید جوجه ها را اخر پایز میشمارند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اخ چقد ادم برا پست باید گردن خم کنه و دست مال به دست باشه بترس از زاکانی یه بار دیگه خفتت نده
اولاد محمد صالح بزرگ
United States
ما به عنوان بنیانگذار روستایمان در انتخابات شرکت می کنیم و طرفدار هر کاندیدای باشیم پیروزی با ماست
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
همین یه نفر در جنوب واین استان حد اقل گرگها را دنبال می کرد::::::: عده ای ظاهر فریب با تفرقه افکنی وباند بازی محله بالا و محله پایین:::: با لباس دوستی عده ای را یکی یکی ازهم جدا و دشمنی در این استان را تحمیل کرده اند:::::: چرا در شهرهای غیر گچساران باوجودی اغای تاجگردون را ندیده اند ازش دفاع میکنند؟؟؟؟؟؟ چرا حاج بهرام هنوز درقلبهاست؟؟؟؟ نقش رسانه ها در در علم روز دنیا واگاهی به مردم بی بدیله:::: عزیزان عده ای نخبه های این استان را با زهر تفرقه چند شقه کرده اند:::: فقط اتحاد که لبخند وشعارشان دشمنی این استان است::::: مثل تاجگردون درون قلبها رسوخ کنید:::: نه با کمک نیشهای دیگران:::: تا محبوب بمانید
آغا
Iran, Islamic Republic of
جان اغو ۹۰درصد افرادی که دراین مجالس شرکت می‌کنند می‌دانند که فلان نماینده قبولیش قطعی هست برای نشاندادن خود و عکس گرفتن و در زمانیکه نماینده قبول شد به دنبال پست گرفتن یا اگر دارن بازنشسته می‌شوند برای فرزندانشان تلاش می‌کنند خارج از قانون و قاعده از عکسها کاملا مشخص هست بعضی هم با تمام کاندیداها می‌گردند و عکس می‌گیرند که از بد واقعه جایی نفع ببرند تا زمانیکه تفکر ما اینطوری است باید عزل خداحافظی با وجدان را خواند این استان تا صد سال دیگر به واسطه همین شانتاژ بازی‌ها رشد نخواهد کرد چون نماینده به چند نفر باید جوابگو باشد الان اکثرا می‌دانند که دکتر تاجگردون بی رقیب از بویراحمد ،دهدشت،چاروسا،لنده،چرام همه میرند در جلسات که بعدا ادعای پست کنند غافل از اینکه یدالله مع ایدیهم بعد دکتر خود از هشت سال قبل تجربه بسیاری کسب کرده و خود این نقشه کشان را قلم قرمز رویشان خواهد کشید
محمد نارکی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان این حرفت رو قبول ندارم .مگه مسجد بیت العباس یادت رفته
Iran, Islamic Republic of
همین صحبت نادرسته. یعنی شما اگر حتی آدم خوبی نباشی بازم چون وصل هستی نباید بهت هل داد؟
Iran, Islamic Republic of
اگه پول نداشتی هم محلت نمیذاشت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1