کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

تصاویر و فیلم| تاج‌گردون: با میخ محکمی پاهایمان به‌نظام وصل است با هل‌دادن ما ره به جایی نخواهید برد

16 بهمن 1402 ساعت 10:51

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما با میخ محکمی پاهایمان به این مملکت و نظام وصل است و با هل‌دادن شما جابه‌جا نخواهد شد.


نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با میخ محکمی پاهایمان به این مملکت و نظام وصل است و با هل‌دادن شما جابه‌جا نخواهد شد.

غلامرضا تاج‌گردون در میان جمعی از هوادارانش در گچساران، اظهار کرد: آن‌هایی که ما را دوست ندارند خیلی زور نزنند ما را هل بدهند.
وی تأکید کرد: همچنان که با آن حرکت غیراخلاقی‌تان در بحث اعتبارنامه اتفاقی صورت نگرفت، پس زیاد هل ندهید ما محکم سر جایمان ایستاده‌ایم.
     
گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه 18 تیرماه با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف، ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند. این رأی‌گیری به صورت مخفی و با برگه صورت گرفت.
تاجگردون در این خصوص در صحن علنی مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفته بود که در انصاف و عدالت شما و هیئت رئیسه شکی ندارم ولی تذکراتی هم دارم. انتظار داشتم که قبل از رأی‌گیری عنایتی داشته باشید اما اراده شما به رأی گذاشتن اخطار بود که این موضوع برخلاف اظهارنظر سخنگوی هیئت رئیسه بوده است اما تا امروز توکل به خدا کردم و حرفی نزدم.
"غلامرضا تاجگردون" نماینده ادوار مختلف مجلس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دوره‌های نهم و دهم که اعتبارنامه وی در مجلس یازدهم نیز رد شده بود در این دوره صلاحیتش مورد تأیید هیئت نظارت شورای نگهبان در استان قرار گرفت که باز هم صدای مخالفانش در تهران بلند شد.


کد مطلب: 472190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472190/2/تصاویر-فیلم-تاج-گردون-میخ-محکمی-پاهایمان-به-نظام-وصل-هل-دادن-ره-جایی-نخواهید-برد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1