تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۵۳۹
کبنا از دیدار صمیمانه مهدی تاج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

تاج فوتبال کشور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد / تاج: به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نگاه متفاوت‌تری خواهیم داشت (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛در جریان سفر مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان، مهدی تاج با شهردار یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
در دیدار مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌ها و استعدادهای فوتبالی استان اشاره شد و استاندار از «تاج» خواست با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد فوتبالیست‌های خوبی دارد و همچنین جوانان این دیار علاقه وافری به رشته ورزشی فوتبال دارند، فوتبال استان را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.
همچنین در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در کنار مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال هر گونه کمکی که لازم باشد به توسعه رشته فوتبال این استان می‌کنیم. و در تلاش هستیم که از ظرفیت‌ کارخانه‌های بزرگ این استان نیز برای ارتقاء ورزش استان کمک بگیریم.
مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشحالم که مسوولان این استان دغدغه ورزش و فوتبال را دارند.
تاج با اشاره به انتخاب خداداد افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امیدوارم با مدیریت ایشان و روحیه پیگیری و نفوذی که ایشان در فوتبال کشور دارند. شاهد پیشرفت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم. و ما هم قول می‌دهیم که نگاه متفاوت‌تری نسبت به این استان داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
دیدار تو خیابون
اا
Iran, Islamic Republic of
از لباس پوشیدن رییس جدید معلومه اه اینده فوتباا ما چه شکلیه دیگه افسوس
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1