تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۴۸۹۰
به مناسبت هفته بسیج:

یادواره 65 شهید چاروسا برگزار شد

۱
۰
یادواره 65 شهید چاروسا برگزار شد
کبنا ؛
به مناسبت هفته بسیج با حضور مسوولان استانی و شهرستانی یادواره 65 شهید چاروسا برگزار شد.
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آیت‌الله ملک‌حسینی، امامان جمعه دهدشت، قلعه رئیسی، سوق، دیشموک، بخشداران چاروسا و دیشموک، اعضای شورای اداری چاروسا و دیشموک، فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، فرماندهی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قلعه رئیسی مسئولین محلی مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگر یادواره 65 شهید چاروسا در سالن ورزشی شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و جوانان چاروسا و دیشموک برگزار شد.








حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر از همه حاضران و برگزار کنندگان این مراسم عنوان کرد: لازم است از نماینده ولی‌فقیه در استان و همه مهمانانی که در این مراسم باشکوه که جهت ارج نهادن به شامخ شهدا شرکت کردند تقدیر و تشکر کنم.
سخنران این مراسم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه بود و همچنین مداحان استانی در وصف شهدا مداحی کردند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیا اینکه میراث و مسیر شهدا اسلام، قرآن، آیین رسول‌الله، ولایت و ارزش‌ها و انقلاب بود، تصریح کرد: شهدا از مقام شفاعت، قرب الهی و صدیقین برخوردار هستند و به دلیل تربیت درست به این مقام ها رسیدند و شهدا با روزی حلال، با ارتباط با مسجد، هیات، روضه، ارتباط با روحانیت و قرآن به این مقام ها رسیدند و خداوند متعال جان آنها را خریداری کرد.
وی افزود: شهدا چون خدایی زندگی کردند؛ خدا محور و امام محور بودند خدای متعال جان آنها را خریداری کرد و عوض اینها بهشت و این همه مقام به آنها بخشیده است و ما هم اگر مثل شهدا زندگی کنیم ارزش و قیمت پیدا می‌کنیم.
صلواتی با بیان اینکه وجود آیت‌الله ملک‌حسینی برای استان و حوزه جنوب یک نعمت است تاکید کرد: می‌بینم و شاهدم که آیت‌الله ملک‌حسینی چقدر دغدغه مردم چاروسا و دیشموک را دارد و پیگیر مشکلات و دغدغه‌های شما مردم است  مکاتبات و تذکرات که نیاز است به مسئولین می‌دهند و برای رفع مشکلات شما مردم دغدغه دارد و در همین هفته گذشته مدیرکل امور شهری استان را به این منطقه فرستاد تا مشکلات را پیگیری کند که این جای تقدیر دارد.
سیدحمزه محقق‌زاده هم تصریح کرد: لازم است از امام جمعه قلعه رئیسی، شورای اداری و بخشدار چاروسا، شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی، آموزش و پرورش و همه اداراتی که در این مراسم همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم. 
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه  امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بیان کرد: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست که با این عمل می توان مانع تسخیر روح جوانان شد.
 محقق‌زاده تصریح کرد: هر چه از مردم چاروسا به یاد داریم ولایت مداری و در دفاع از انقلاب اسلامی بود و ثمره همین امر حضور مردمی است که این قدر باشکوه شرکت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
پس چرا رییس بنیادشهید دهدشت حضورندارد؟ چراشرکت نکرد؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1