تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۷۵۳۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

کارت هدیه و مضحکه‌ی سیستم بانکی کهگیلویه و بویراحمد / معاون اقتصادی استاندار و مدیران بانک‌ها به مردم پاسخ بگویند!

۱۱
۴
عکس تزئینی می باشد
عکس تزئینی می باشد
کبنا ؛یکی از طرق تقدیر توسط مردم و حتی دستگاه‌های اداری برای تشکر از افراد و برگزیدگان و... با اهدای کارت هدیه صورت می‌گیرد. چند سالی است که این نوع از هدیه (کارت هدیه) بسیار مرسوم و معمول گردیده و کار زحمت هدیه اقلامی و کالایی که هم دردسر و زحمت تهیه دارد و هم ممکن است چندان بکار گیرنده هدیه نخورد را مرتفع کرده است و با اهدای کارت هدیه و تدارک وجه نقد در این کارت، هدیه به صورتی خواهد بود که گیرنده به هر گونه که میل خود باشد از آن استفاده کند و خریدهای لازم و ضروری خود را با آن انجام می‌دهد.
این روزها با فرارسیدن روز معلم، غالب خانواده‌ها و دانش‌آموزان درصدد آن هستند که با تهیه و تدارک هدیه‌ای درخور و در توان خود، تقدیری هر چند ناچیز از زحمات و سختی‌ها و دلسوزی‌های معلمان شریف را داشته باشند، تا بدین‌وسیله لطف و محبت خود را ابراز دارند و سنت حسنه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق را بجا آورده باشند.
از طرف دیگر می‌بینیم که در شهر یاسوج (که مثلاً مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است)، مردم به‌سختی می‌توانند کارت هدیه برای فرزندان خود تهیه کنند؛ جالب است که در شهر یاسوج، صرفاً در دو محل می‌توان دستگاه تهیه کارت هدیه را پیدا کرد؛
1.پایین تر از بانک ملی شعبه یاسوج (روبروی پارک شهرداری)، دستگاهی برای این امر تدارک دیده شده است که صرفا کارت هدیه‌های با حداقل مبلغ 500 هزار تومان را صادر می‌کند! و جالب اینکه این روزها اصلاً جوابگوی نیاز مردم نیست و همچون روزهای عادی سال، تعدادی کارت در این دستگاه می‌باشد که بلافاصله تمام می شود و مردم سردرگم می‌مانند. در هنگام بازدید خبرنگار (غروب سه شنبه 11 اردیبهشت)، انبوهی از مردم در مقابل این باجه ایستاده بودند و این دستگاه پیام اتمام کارت می‌داد!
2.کیوسک بانک شهر واقع در جلوی شهرداری یاسوج؛ عصر روز سه شنبه صحنه جالبی و مضحکی به صورت صف طولانی در برابر این باجه تا خیابان اصلی مردم ایستاده بودند و منتظر گرفتن کارت از این باجه بودند. نکته جالب اینکه در این باجه حتما باید کارمند باجه حضور داشته باشد تا ارائه کارت میسر باشد.
جای سؤال است که بقیه بانک‌های شهر یاسوج چه‌کار می‌کنند و در این راستا و در جهت رفاه حال مردم چه مسئولیتی برای خود تعریف می‌کنند؟ به‌عنوان‌مثال بانک سپه با تعداد متعدد و پراکنده‌ای از شعب در کلیه خیابان‌های شهر یاسوج (اینجا سپه آنجا سپه) که رکورددار است و سرجمع همه بانک‌ها را رکورد می‌زند، کجای این مسئله است؟ بقیه بانک‌های ملت، رفاه، توسعه تعاون، مسکن و... چه‌کار می‌کنند؟
مدیران بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی استانداری استان (احسان عسکری) که همگی خود را انقلابی و پای‌کار و جهادی و هزاران صفت در این دولت برای خود برمی‌شمارند، چه پاسخی برای مردم دارند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال احسان
خوش به حال سبزه ها
خوش به حال کنگرا
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
کدام بانک در استان ک. ب. غیر از به قوم وخویش یا نورچشهی وامی داده یا می دهد؟؟؟ مگر 21 خان رستم را طی کرده واخرش هیچ::: انقلابی واقعی وحتی کسیکه ادعای مسلمانی داشته باشد:::: غریب واشنا برایش تفاوتی ندارد::: بجز رسانه ها که فقط سخن ودرد وانتقاد مردم را به سمع ونظر می رسانند :: تا الان کدام مدیر ومسعولی دفاعی عملی داشته؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما كه اطلاع نداريد خودت و مضحكه نكن
در اكثر شعب بانك صادرات دستگاه داخل شعبه هست وهر مشتري بخواد ميتونه كارت هديه بگيره
احمد
Iran, Islamic Republic of
احسان عسکری که به شکل مادزاد معاون اقتصادی استانداری.
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا
چی شده همش موارد منفی معاونت اقتصادی رو می بینی ؟!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های صدور کارت هدیه بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی کف 5000000 ریال و سقف 50000000 ریال می‌باشد.در تمامی شعب نیز کف صدور کارت هدیه 1000000 ریال می‌باشد
معلم
Iran, Islamic Republic of
تعداد شعب بانک سپه از تعداد مغازه های شهر بیشترن
اون وقت یه وام هم به مردم نمیدن
فقط برای خودشون خوبه همه امکانات و تسهیلات بانک
Iran, Islamic Republic of
ماها‌ درمجلس شورای‌ اسلامی‌ نماینده‌ نداریم‌ کهگلویه‌ لنده‌ چرام‌ بهمئی‌ ازین‌ بد‌ تر‌ می‌ شود.
Iran, Islamic Republic of
واقعا دمت گرم. با این بررسی. البته تقریبا خیلی از ادارات امورات خود را بیرون سپاری کردند و هزینه تراشی برای مردم
مثل کارهایی که در پلیس بعلاوه ده و دفاتر پیش خوان دولت و کافی نت ها در حال انجام است. اماراتی که در این مکان ها انجام میگیر قاعدتا بایستی توسط ادارات دولتی و رایگان انجام شود ولی با هزینه جند برابری مردم و توسط خود مردم انجام میشود
سید
Iran, Islamic Republic of
الان درد مردم شده کارت هدیه،،،، خدایا شکرت
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع کبنا نیوز محترم .....همه شعبات بانکی داخل شعبه کارت هدیه صادر میکنند جنابعالی دنبال تیتر خبر هستی البته فقط دو دستگاه انی کارت را هدف قرار دادی و از طرفی شما هم به خودتون زحمت میدادین غیر از این دو نقطه سرراست به کوچه ها و خیابونهای دیگر سر میزدین ........
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1