کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بسیج:

یادواره 65 شهید چاروسا برگزار شد

7 آذر 1397 ساعت 0:39

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عنوان کرد: لازم است از نماینده ولی‌فقیه در استان و همه مهمانانی که در این مراسم باشکوه که جهت ارج نهادن به شامخ شهدا شرکت کردند تقدیر و تشکر کنم.


به مناسبت هفته بسیج با حضور مسوولان استانی و شهرستانی یادواره 65 شهید چاروسا برگزار شد.
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آیت‌الله ملک‌حسینی، امامان جمعه دهدشت، قلعه رئیسی، سوق، دیشموک، بخشداران چاروسا و دیشموک، اعضای شورای اداری چاروسا و دیشموک، فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، فرماندهی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قلعه رئیسی مسئولین محلی مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگر یادواره 65 شهید چاروسا در سالن ورزشی شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم و جوانان چاروسا و دیشموک برگزار شد.








حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر از همه حاضران و برگزار کنندگان این مراسم عنوان کرد: لازم است از نماینده ولی‌فقیه در استان و همه مهمانانی که در این مراسم باشکوه که جهت ارج نهادن به شامخ شهدا شرکت کردند تقدیر و تشکر کنم.
سخنران این مراسم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه بود و همچنین مداحان استانی در وصف شهدا مداحی کردند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیا اینکه میراث و مسیر شهدا اسلام، قرآن، آیین رسول‌الله، ولایت و ارزش‌ها و انقلاب بود، تصریح کرد: شهدا از مقام شفاعت، قرب الهی و صدیقین برخوردار هستند و به دلیل تربیت درست به این مقام ها رسیدند و شهدا با روزی حلال، با ارتباط با مسجد، هیات، روضه، ارتباط با روحانیت و قرآن به این مقام ها رسیدند و خداوند متعال جان آنها را خریداری کرد.
وی افزود: شهدا چون خدایی زندگی کردند؛ خدا محور و امام محور بودند خدای متعال جان آنها را خریداری کرد و عوض اینها بهشت و این همه مقام به آنها بخشیده است و ما هم اگر مثل شهدا زندگی کنیم ارزش و قیمت پیدا می‌کنیم.
صلواتی با بیان اینکه وجود آیت‌الله ملک‌حسینی برای استان و حوزه جنوب یک نعمت است تاکید کرد: می‌بینم و شاهدم که آیت‌الله ملک‌حسینی چقدر دغدغه مردم چاروسا و دیشموک را دارد و پیگیر مشکلات و دغدغه‌های شما مردم است  مکاتبات و تذکرات که نیاز است به مسئولین می‌دهند و برای رفع مشکلات شما مردم دغدغه دارد و در همین هفته گذشته مدیرکل امور شهری استان را به این منطقه فرستاد تا مشکلات را پیگیری کند که این جای تقدیر دارد.
سیدحمزه محقق‌زاده هم تصریح کرد: لازم است از امام جمعه قلعه رئیسی، شورای اداری و بخشدار چاروسا، شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی، آموزش و پرورش و همه اداراتی که در این مراسم همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم. 
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه  امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بیان کرد: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست که با این عمل می توان مانع تسخیر روح جوانان شد.
 محقق‌زاده تصریح کرد: هر چه از مردم چاروسا به یاد داریم ولایت مداری و در دفاع از انقلاب اسلامی بود و ثمره همین امر حضور مردمی است که این قدر باشکوه شرکت کردند.


کد مطلب: 404890

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404890/یادواره-65-شهید-چاروسا-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1