تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۱
با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

یادواره شهدای مدافع امنیت در شهر گراب لوداب + تصاویر

۱
کبنا ؛
با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهدای مدافع امنیت در شهر گراب لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام سیروس حكمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و صفر گفت: خیل ارزشمند نیروی انتظامی استان و جوانان عزیز ما در راه امنیت و آرامش مردم استان به شهادت رسیدند.
وی افزود: شهید درخشان فر، شهر امیری مهر و شهید آراسته از شهیدان نیروی انتظامی است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می دارم.
حجت الاسلام حكمتی نیک با بیان اینکه در میان کشورهای جهان و نظام های سیاسی کشورهای معدودی ادعای تمدن سازی دارند، اظهار کرد: یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است، ما معتقدیم در دوره پایان جهان تمدن بزرگ اسلامی باید در مقیاس جهانی شکل بگیرد و اسلام به معنای واقعی در سراسر گیتی حاکم شود، چون ما به مقوله مهدویت و انتظار معتقدیم.
حجت الاسلام حكمتی نیک گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اولین جرقه برای ایجاد بستر تمدن اسلامی است.
وی بیان کرد: گفتمان جبهه مقاومت در مقیاس جهانی در حال شکل گیری است، این جبهه بزرگ مقاومت که با تلاش سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته و در حال گسترش در اقساء نقاط عالم است یکی از ذخیره های ارزشمند شیعه برای شکل گیری تمدن اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در عرصه تقابل جبهه حق و باطل در قرن بیست و یکم شاهد افول نظام سلطه به رهبری آمریکا هستیم.
وی با اشاره به جهانی بودن موضوع اربعین گفت: پیاده روی اربعین فقط مسلمانان حضور ندارند، بلکه از سراسر عالم و از دین های مختلف یهودی و مسیحی و بودایی و ... در این مراسم شرکت می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر روز عاشقان امام حسین (ع) در سراسر عالم بیشتر می شوند و هر چه جلوتر می رویم شعله عشق حسین (ع) در دل عاشقان او پر فروغ تر می شود.
حجت الاسلام حکمتی نیک تصریح کرد: این یادواره برای شهیدان امنیت استان برگزار می شود، از نگاه قرآن کریم دو خطر عمده در انتظار مسلمانان وجود دارد، دشمن بیرونی و دشمن درونی. کفار و منافقین دشمنان بیرونی ما هستند. دشمن درونی عملکرد نیروهای خودی در جامعه اسلامی و مغلوب شدن مقابل احساسات نفسانی است و در تشخیص راه اشتباه کنیم.
وی بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) دشمنان بیرونی و درونی وضعیت را به گونه ای ساختند که شریعت نبوی و دین اسلام در حال اضمحلال بود، اینجا بود که امام حسین (ع) به پا خاستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم به خاطر بی تفاوتی پذیرفته بودند که فردی فاسد و دائم الخمر به نام یزید حاکم جامعه اسلامی شود، بی دینی در این دوره رواج پیدا کرده بود.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: امام فدای دین شد و ما نیز باید از قیام حسین بن علی (ع) معرفت پیدا کنیم، ما نباید اجازه دهیم هنجارشکنی و بی حجابی در جامعه اسلامی ما رواج پیدا کند.
وی اظهار کرد: هر چه داریم از فرهنگ شهادت طلبی و ایثار و جهاد است، و شهادت حضور ما را در نظام جهانی بیمه خواهد کرد.
حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: دامن زدن به اختلافات در کشور کار دشمن است، نباید اجازه دهیم دشمن در کشور با انحاء مختلف میان مسلمانان اختلاف ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1