کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

یادواره شهدای مدافع امنیت در شهر گراب لوداب + تصاویر

1 شهريور 1402 ساعت 20:22

با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهدای مدافع امنیت در شهر گراب لوداب برگزار شد.


با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره شهدای مدافع امنیت در شهر گراب لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، حجت الاسلام سیروس حكمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و صفر گفت: خیل ارزشمند نیروی انتظامی استان و جوانان عزیز ما در راه امنیت و آرامش مردم استان به شهادت رسیدند.
وی افزود: شهید درخشان فر، شهر امیری مهر و شهید آراسته از شهیدان نیروی انتظامی است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می دارم.
حجت الاسلام حكمتی نیک با بیان اینکه در میان کشورهای جهان و نظام های سیاسی کشورهای معدودی ادعای تمدن سازی دارند، اظهار کرد: یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است، ما معتقدیم در دوره پایان جهان تمدن بزرگ اسلامی باید در مقیاس جهانی شکل بگیرد و اسلام به معنای واقعی در سراسر گیتی حاکم شود، چون ما به مقوله مهدویت و انتظار معتقدیم.
حجت الاسلام حكمتی نیک گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اولین جرقه برای ایجاد بستر تمدن اسلامی است.
وی بیان کرد: گفتمان جبهه مقاومت در مقیاس جهانی در حال شکل گیری است، این جبهه بزرگ مقاومت که با تلاش سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفته و در حال گسترش در اقساء نقاط عالم است یکی از ذخیره های ارزشمند شیعه برای شکل گیری تمدن اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در عرصه تقابل جبهه حق و باطل در قرن بیست و یکم شاهد افول نظام سلطه به رهبری آمریکا هستیم.
وی با اشاره به جهانی بودن موضوع اربعین گفت: پیاده روی اربعین فقط مسلمانان حضور ندارند، بلکه از سراسر عالم و از دین های مختلف یهودی و مسیحی و بودایی و ... در این مراسم شرکت می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر روز عاشقان امام حسین (ع) در سراسر عالم بیشتر می شوند و هر چه جلوتر می رویم شعله عشق حسین (ع) در دل عاشقان او پر فروغ تر می شود.
حجت الاسلام حکمتی نیک تصریح کرد: این یادواره برای شهیدان امنیت استان برگزار می شود، از نگاه قرآن کریم دو خطر عمده در انتظار مسلمانان وجود دارد، دشمن بیرونی و دشمن درونی. کفار و منافقین دشمنان بیرونی ما هستند. دشمن درونی عملکرد نیروهای خودی در جامعه اسلامی و مغلوب شدن مقابل احساسات نفسانی است و در تشخیص راه اشتباه کنیم.
وی بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) دشمنان بیرونی و درونی وضعیت را به گونه ای ساختند که شریعت نبوی و دین اسلام در حال اضمحلال بود، اینجا بود که امام حسین (ع) به پا خاستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم به خاطر بی تفاوتی پذیرفته بودند که فردی فاسد و دائم الخمر به نام یزید حاکم جامعه اسلامی شود، بی دینی در این دوره رواج پیدا کرده بود.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: امام فدای دین شد و ما نیز باید از قیام حسین بن علی (ع) معرفت پیدا کنیم، ما نباید اجازه دهیم هنجارشکنی و بی حجابی در جامعه اسلامی ما رواج پیدا کند.
وی اظهار کرد: هر چه داریم از فرهنگ شهادت طلبی و ایثار و جهاد است، و شهادت حضور ما را در نظام جهانی بیمه خواهد کرد.
حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: دامن زدن به اختلافات در کشور کار دشمن است، نباید اجازه دهیم دشمن در کشور با انحاء مختلف میان مسلمانان اختلاف ایجاد کند.


کد مطلب: 466201

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/466201/2/یادواره-شهدای-مدافع-امنیت-شهر-گراب-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1