تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۶۱۱۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد عملکرد قابل قبولی دارند

۰
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اطلاع رسانی استان، گفت: مسئله اصلی در شورای اطلاع رسانی توجه ویژه به حوزه اطلاع رسانی و دستیابی به اخبار محتوایی، تحلیلی و تقویت این حوزه مهم است.
احد جمالی ابراز داشت: اراده‌ها بر این است که اخبار و اطلاعات محتوایی، تحلیلی، بدون حاشیه و کم حاشیه و در راستای مصالح نظام، مردم و حاکمیت باشد.
وی اظهار داشت: در شرایط کرونایی که روی اقتصاد، حالت روحی و روانی و معیشت مردم و مسائل علمی، اقتصادی اثر گذاشته و از جهتی تحت محاصره اقتصادی ناجوانمردانه هستیم با اخبار و اطلاعات نادرست و سیانمایی، انرژی منفی به مردم القاء شود کار ناجوانمردانه‌ای است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط انتخابات آمریکا و شیطنت‌هایی که از سوی این دولت و برخی شیوخ مرتجع عرب و برخی کشورها شاهد آن هستیم اخبار و شایعاتی را در خارج و داخل می‌بینیم قهرمان بازی‌هایی است که فضا را ملتهب کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
جمالی تاکید کرد: باید در این زمان و شرایط با هوشیاری و با بصریت بیشترعمل کنیم و دانسته و نادانسته آب به آسیاب دشمن نریزیم و به گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که هیمنه و اقتدار نظام و حاکمیت همچنان پا برجا بماند.
وی تاکید کرد: خبرگزاری‌های دولتی را دریابیم و به ادارات اعلام شود که ارتباطات آنها با خبرگزاری‌های رسمی مستمر، پویا و زنده باشد چون کارشان حرفه‌ای است.
جمالی ابراز داشت: حقیقتاً صدا و سیما و همه رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد همه جا پا به پای مسئولان جلو آمده‌اند و عملکرد خوب و قابل قبولی داشته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه کسانی که در حوزه خبر قلم می‌زنند بچه‌های این استان هستند و قطعاً دلسوز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و دل در گرو آنها دارند و دوست ندارند جفا و ظلمی بر مردم روا داشته شود.
جمالی ابراز داشت: سایت‌های خبری محلی را باید کمک کرد و در راستای تقویت و آموزش آنها گام برداشت و دستگاههای متولی آموزش این سایتها و خبرنگاران را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه متاسفانه از هر ۱۰ خبر منفی در کشور ۲ تا ۳ مورد آن مربوط به این استان است افزود: می دانیم که در این مسئله هدف خاصی نبوده بلکه به دلیل حرفه‌ای نبودن و عدم آشنایی با فنون رسانه‌ای است.
وی برخورداری از دانش و سواد رسانه‌ای را بسیار مهم و اثر گذار دانست و تاکید کرد: به آموزش‌ها توجه ویژه شود، و رسانه‌ها با قوانین مطبوعات و حقوق مطبوعات آشنا شوند تا با زدن تیتری یا خبری مشکلات حقوقی ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه در ارائه اخبار تحلیل اطلاعات مهم است گفت: اینکه برخی از خبرنگاران به طور خام و بدون تحقیق و پژوهش در خصوص وضعیتی یا اتفاقی خبری را منتشر می‌کنند یک آسیب است.
وی تصریح کرد: مسائل امنیتی حریم و خط قرمز است و نباید به مسائلی که مشکلات امنیتی ایجاد می‌کند ورود کرد.
وی تاکید کرد: اکنون مقطع حساس و استراتژیکی است و باید با زیرکی و هوشیارانه، شجاعانه و با تدبیر و بصیرت به مسائل توجه و پرداخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1