تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۴۲۱۱۸۴
با حضور هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

( فیلم ) شب شعر الی بیت‌المقدس در یاسوج / هدایت خواه: شعرا با زبان هنر روح مقاومت را زنده نگه دارند

۱
فایل مرتبط کبنا ؛ به مناسبت گرامیداشت روز قدس و به یاد، فرمانده ارزشمند سپاه قدس، سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه شب شعری با حضور شاعران و فرهیختگان ادب و هنر و چهره‌های سیاسی به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانون نیروهای جوانان انقلابی استان و کانون نجما در سالن ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.
 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به بخش‌هایی از پروتکل‌های صهیونیسم که در کتاب "نبرد نابرابر" نوشته حسن واعظی اشاره و اظهار داشت: موضوع مبارزه با صهیونیسم جهانی مقطعی نیست و صرفاً در حوزه اسلام و تشیع جریان ندارد، زیرا جریان صهیونیسم خطری برای کل بشریت است و آنها نقشه‌های فراوانی برای بشریت دارند.
 ستار هدایت خواه تاکید کرد: بخش مهمی از تمام اتفاقات ناگوار عالم ناشی از توطئه‌های رژیم صهیونیستی است.
 وی با اشاره به تعداد پروتکل‌های صهیونیسم و بندهای آن گفت: یکی از پروتکل‌ها صهیونیسم و مهمترین و هدف نهایی آنها حاکمیت بر جهان است که با خشونت و زور سعی بر سلطه جهان را دارند، و معتقد هستند در طبیعت زور حرف اول را می زند، و مفاهیم چون عدالت، برابری، آزادی موضوعاتی در حد ایده است که باید عوام را با این موضوعات فریب داد، از طرفی آنها بیان می‌کنند دنیای امروز دنیای ثروت و قدرت است.
 نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر صهیونیسم بیان می‌کند: اگر کسی با روش‌های حاکمیت بر جهان به وسیله خشونت مخالف است و تفکر آنها را خلاف اخلاق می‌دانند، این موضوعات و دیدگاه‌ها آنها جایگاهی ندارد زیرا معتقد هستند موضوعی به نام دین از سیاست جداست.
 هدایت خواه گفت: بر اساس پروتکل‌های صهیونیسمی برای رسیدن به هدف نهایی یعنی حاکمیت بر جهان، ریخت خون انسان‌ها، تجاوز و اشغال گری مباح است و هدف وسیله را توجیه می‌کند.
 وی افزود: ویروس صهیونیسم هرچند ۷۲ سال است مردم فلسطین را گرفتار کرده است اما ابتدای و بنای آن بالای ۱۰۰ سال اهداف شوم خود را را بر علیه ملت فلسطین پیاده سازی کرده است.
 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی درخدمت رژیم صهیونیسمی بود، اما با شروع انقلاب و با تفکر امام راحل تنها انقلاب و حکومتی که توانست در برابر این رژیم جعلی ایستادگی و مهار شود انقلاب اسلامی است، توطئه‌هایی مانند جنگ تحمیلی، ناشی از تفکرات صهیونیسمی بود.
 هدایت خواه گفت: امروز به حکم انسانیت و به حکم مسلمانی شعرا باید با زبان هنر و ادبیات هنری روح مقاومت و ایستادگی را زنده نگه دارد و در خصوص جریان حق و باطل روشنگری کنند، و باید با زبان هنر ظلم و ستم این رژیم را افشا کنند.
 در این آیین روح الله طباطبایی، حمید حسینیان, قاسم بدره، سید یاسر سعادت و تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر اشعاری درباره روز جهانی قدس و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.
این مراسم معنوی با صرف افطار هنرمندان به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1