تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۰۵۷۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

انتقاد شدید‌الحن جانباز 50 درصد یاسوجی از مسوولان/ جانم را فدای انقلاب و اسلام می‌کنم / هزینه درمانم را ندارم/ مسوولان بنیاد شهید هیچ توجهی نمی‌کنند (+فیلم)

۳
۱
فایل مرتبط کبنا ؛محمد ظهرابی از جانبازان 50 درصد استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از مشکلاتش حرف زد و از مسوولان این استان هم گلایه کرد.
ظهرابی در ابتدا با بیان اینکه بنده در راه وطنم و حفظ دین اسلام ایثار کردم، اظهار کرد: تا آخرین لحظه عمرم مدافع این نظام و انقلاب اسلامی و ولایت هستم.
وی در ادامه صحبت‌های خود با گلایه از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: حدود یک ماه در بخش عفونی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستم و کسی از من سووال نکرده که درد شما چیست؟
این جانباز 50 درصد می‌گوید: پای من عفونت کرده و در بدنم هم ترکش‌های دارم که الان سلامت مرا به خطر انداخته‌اند و از آن طرف متأسفانه بیمه‌ی «دی» مرا قطع کرده‌اند و آموزش و پرورش هم توجه‌ی نمی‌کند، بنیاد شهید مرا به آموزش و پرورش پاس می‌دهد و آموزش و پرورش هم به بنیاد شهید.
ظهرابی گفت: هزینه‌های درمان بنده زیاد است و توان پرداخت آنان را ندارم و بنیاد شهید تنها یک میلیون تومان برای حق پرستاری به بنده می‌دهد و وضعیت جسمانی‌ام زن و فرزندانم را هم اذیت کرده است.
وی با بیان اینکه در خیابان تختی اجازه نشین هستم، افزود: چرا مسوولان بنیاد شهید توجهی‌ به مشکلات ما نمی‌کند. آیا آنها نباید وضعیت جانبازان را رسیدگی و نظارت کنند. متأسفانه مراجعات بنده هم به بنیاد شهید هم بی‌فایده بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
من برادر شهید هستم. چند سال پیش در بنیاد شهید کار می کردم. اما گفتند که مشمول تعدیل نیرو شدم. اما گویا بعداً کسانی که آشنا داشتند رو بازگشت به کار دادن. ولیرمن هر چه مراجعه کردم. هیچ جوابی نگرفتم. هفته گذشته هم رفتم. ان شاءالله خدا جوابش رو بده.
Iran, Islamic Republic of
ای برادر حدود چهار الی 5سال است که دولت داره جانبازان ودر کل ایثارگران. امیدی به این دولت ومدیرش اقای شهیدی نیست اینها ترکش تو بدن ندارند که تو وهزاران مثل تورا درک کنند.اماده که با خون امثال تو برای اونها رنگین شده حضور خیلی قوی دارند اما در حل مشکلات انهایی که این سفره را برایشان پهن کردند عاجزند
United States
باسلام مديران. به اين حرفها ندارند بنده هم فرزندشهيدم هم جانبازم هم رزمنده درخواستي دادم جهت انتقال درون سازماني كه بعدازكلي معطلي اون سازمان مستقيم به من گفتند دلم نميخواد كه نامه ات را امضا كنم كه من پرسيدم مگه ملك پدرت هست ويقه منو گرفت كه به برخورد فيزيكي منجرشدالبته من هم زحمتشو كشيدم حسابي كلا .به ايثار وايثارگران ندارند شماهم هرجا هرمديري ازاين دولت بي قانون.دستش چون حاكم نيست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1