تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۷۴۲۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

تناقض در صحبت‌های بخشدار دیشموک؛ بالاخره پل رود سمه را آب تخریب کرده یا نکرده؟

۱
۰
تناقض در صحبت‌های بخشدار دیشموک؛ بالاخره پل رود سمه را آب تخریب کرده یا نکرده؟
کبنا ؛روزهای یکشنبه و دوشنبه (5 و 6 فروردین‌ماه 1403) باران شدیدی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بارید به‌‌طوری‌که به زیرساخت‌های عمرانی، کشاورزی و واحدهای تولیدی خسارت زیادی وارد کرد. در شهر دیشموک بارش باران نیز خسارات زیادی وارد کرد، بنا بر اخبار رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد  5 متر از پل تازه احداث شده بر روی رودخانه سمه تخریب شد.
به گزارش کبنا، در حالی که رسانه‌ها به نقل از علیرضا نوروزی، بخشدار دیشموک گزارش داده‌اند که بیش از 5 متر از پل تازه احداث شده بر روی رودخانه سمه تخریب شده؛ اما بخشدار دیشموک در  گفت‌وگو با کبنا نیوز حرف دیگری می‌زند و می‌گوید: خوشبختانه پل آسیب ندیده است و فقط به دلیل اینکه طغیان رودخانه زیاد بوده بخشی از خاکریز را آب برده است. 
به گزارش کبنا، ظهر روز گذشته فرماندار شهرستان کهگیلویه، معاونت عمرانی فرمانداری، امام جمعه شهرستان کهگیلویه و دیشموک از وضعیت خسارات باران‌های اخیر به ویژه پل رود سمه که بخشی از خاکریز آن دچار آب گرفتگی شده بود و ازبین رفته بود و پل تنگ چویل (آب سفید) که لوله‌های عبور موقت دچار گرفتگی آبرفتی شده بود، بازدید کردند.
همچنین بخشدار دیشموک گفته بود؛ این بارش‌ها ستون‌های اصلی پل بزرگ تنگ چویل نقطه اتصال بخش دیشموک خوزستان را به کلی تخریب کرد.
        
خاضع معاون عمرانی فرمانداری کهگیلویه گفت: پل هیچ‌گونه مشکلی ندارد و بخشی از خاکریز را آب برده بود. این پل داری سازه محکمی است.
به گزارش کبنا، عبور و مرور ساکنان روستا‌های دیشموک با توجه به خروشان بودن رودخانه سمه به سختی انجام می‌شد و تنها در فصل تابستان مسئولان برای تردد مردم نسبت به نصب پل فلزی و لوله‌ای اقدام می‌کردند.
با توجه به سردسیری بودن منطقه وقوع اولین بارش ارتباط اهالی روستا با مرکز بخش قطع و خدمات‌رسانی تنها با بالگرد امکان‌پذیر بود.
در بازدید استاندار دولت سیزدهم سید علی احمد‌زاده از روستا‌های بخش دیشموک این دغدغه احداث پل بر روی این رودخانه خروشان از سوی اهالی روستا مطرح شد و حتی استاندار با دیدن وضعیت عبود و مرور مردم به خاطر محرومیت این منطقه گریست.
با توجه به مشکلات مردم احداث پل از سال ۱۴۰۱ آغاز و روند اجرایی این طرح درحال اجراست. حتی عده‌ای این پل را پل اشک نامیده‌اند زیرا پس از گریه‌های استاندار تصمیم به احداث این پل برای نجات جان روستائیان گرفته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این پل از پارسال دچار شستگی وسیع در اطراف پایه های وسط و کوله ها بوده ومتاسفانه اداره راهداری هیچگونه توجهی نکرد و قطعا مشکلی که با حداقل هزینه چه در زمان ساخت و چه بعد از آن میشد حل کرد رو امروز باید میلیارد ها تومان هزینه کرد.شرم بر مسئولان بی کفایت
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
فایل های مرتبط
1