تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۷۴۱۷۲
کبنا گزارش می‌دهد

مه غلیط در محور یاسوج - بابامیدان + فیلم

۱
مه غلیط در محور یاسوج - بابامیدان + فیلم
کبنا ؛سامانه بارشی از روز یکشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا روز دوشنبه ادامه داشت، بر اثر این بارندگی راه ارتباطی خیلی از روستاهای استان مسدود شد بااین‌وجود مأموران راهداری برای بازگشایی، پاکسازی و ریزش‌برداری در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد شبانه‌رو پای کار بودند.
به گزارش کبنا، بر اثر بارندگی شدید باران ریزش سنگ در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که عملیات ریزش‌برداری توسط مأموران راهداری انجام گرفت.
محور پاتاوه - دهدشت ریزش‌برداری شد. همچنین اصلاح‌ آب‌بردگی حاشیه راه محور یاسوج - اقلید (دشت کمهر) و پاکسازی و دفع آب‌های سطحی راه‌های فرعی محور یاسوج - بابامیدان از دیگر اقدامات راهداری کهگیلویه و بویراحمد بود.
   
  بازگشایی مسیر روستای کره
***********    

  
تشکر اهالی روستای کره از راهداری
*****************
 
مه غلیط محور یاسوج - بابامیدان را فرا گرفته است.

به گزارش کبنا، باوجود بارندگی شدید، حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین بیش از ۳۷۲ هزار خودرو وارد این استان شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد کاهش داشته است.
حمیدرضا پیمانجو افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد بیش از ۳۳۱ هزار خودرو هم در خروجی‌های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: تنها در پنجم فروردین ۳۵ هزار و ۱۵۴ خودرو وارد استان شده‌اند و ۳۳ هزار و ۳۴۹ خودرو هم از این استان خارج شده‌اند.
این مقام مسئول گفت: در پنجم فروردین متوسط تردد ساعتی در ورودی‌های استان هزار و ۴۶۵ خودرو و در خروجی‌های استان هزار ۳۹۰ خودرو بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با عنوان اینکه با وجود بارش‌های شدید هیچ کدام از جاده‌ها مسدود نبوده است، گفت: جاده یاسوج - پاتاوه - اصفهان و محور بابامیدان - دوگنبدان پر تردد‌ترین محور‌های استان در این ایام بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1