تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۶۳۳۵۶
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه موقت یاسوج: بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است /چرا فکری به حال پروژه راه آهن اقلید نمی‌کنید؟

۲
۰
امام جمعه موقت یاسوج: بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است /چرا فکری به حال پروژه راه آهن اقلید نمی‌کنید؟
کبنا ؛
امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت باید زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند و جزء اولویت‌های آن باشد و تا زمانی که کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری رفع نخواهد شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت از سیاست‌های مهم کشور است که مقام معظم رهبری هوشمندانه در این باره تأکید داشته‌اند و برای کشور ما خیلی مهم است اما باید به این نکته هم توجه داشت که اشتغال جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد و مسوولان اول باید به فکر بیکاری جوانان باشند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی دارد تا کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری زفع نمی‌شود.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: کارخانه‌های مختلف در شهر‌های مختلف بدون پشتوانه علمی و کارشناسی تأسیس می‌شود و بعد متوجه می‌شویم در مناطق کویری به دلیل زور و قدرت نماینده آن شهر کارخانه را آنجا تأسیس کرده‌اند. این در حالی است که در برخی از شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ظرفیت و منابع نفتی هیچ خبری از پالایشگاه و کارخانه‌های مربوطه نیست.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم تاکید کرد: بیکاری در استان زیاد است دولت باید این معضل را جدی بگیرد و در راستای رفع آن قدم بردارد و تحت تأثیر گروه‌های مختلف قرار نگیرند و به استان‌های محروم هم توجه شود.
وی با اشاره به پروژه‌های استان گفت: چند سال است که پروژه راه آهن اقلید یاسوج کلنگ زنی شده اما هنوز بلاتکلیف مانده و هیچ کاری انجام نگرفته است. چرا کاری برای این پروژه انجام نمی‌گیرد؟
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم با اشاره به بدعت نادرست تیراندازی در مراسمات جشن و عزا، گفت: چرا عبرت نمی‌گیریم چرا بی‌احتیاطی می‌کنیم. چند نفر دیگر باید در این استان به دلیل اصابت اسلحه گرم فوت کنند، تا به خودمان بیاییم و از این حرکت ناپسند دست برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
راه آهن حق گرمسیر هست ن یاسوج جا صاف رو نمیدن به کوه و صخره.
گچساران‌مناسب ترین نقطه اس برا راه آهن
بیکاری مشکل بوده و هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز به دومورد دیگر اشاره نکردید علاوه برعوارض ورودی مبلغ 40 هزارتومان هم برای سکوهها که از سنگ تعبیه شده ودل خراش است باید پرداخت کرد واکر مسافری بخواهد چادر مسافرتی بزند مبلغ 100 هزار تومان عوارض دارد
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1