کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه موقت یاسوج: بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است /چرا فکری به حال پروژه راه آهن اقلید نمی‌کنید؟

19 خرداد 1402 ساعت 16:54

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت باید زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند و جزء اولویت‌های آن باشد و تا زمانی که کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری رفع نخواهد شد.


امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت باید زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند و جزء اولویت‌های آن باشد و تا زمانی که کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری رفع نخواهد شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت از سیاست‌های مهم کشور است که مقام معظم رهبری هوشمندانه در این باره تأکید داشته‌اند و برای کشور ما خیلی مهم است اما باید به این نکته هم توجه داشت که اشتغال جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد و مسوولان اول باید به فکر بیکاری جوانان باشند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی دارد تا کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری زفع نمی‌شود.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: کارخانه‌های مختلف در شهر‌های مختلف بدون پشتوانه علمی و کارشناسی تأسیس می‌شود و بعد متوجه می‌شویم در مناطق کویری به دلیل زور و قدرت نماینده آن شهر کارخانه را آنجا تأسیس کرده‌اند. این در حالی است که در برخی از شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ظرفیت و منابع نفتی هیچ خبری از پالایشگاه و کارخانه‌های مربوطه نیست.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم تاکید کرد: بیکاری در استان زیاد است دولت باید این معضل را جدی بگیرد و در راستای رفع آن قدم بردارد و تحت تأثیر گروه‌های مختلف قرار نگیرند و به استان‌های محروم هم توجه شود.
وی با اشاره به پروژه‌های استان گفت: چند سال است که پروژه راه آهن اقلید یاسوج کلنگ زنی شده اما هنوز بلاتکلیف مانده و هیچ کاری انجام نگرفته است. چرا کاری برای این پروژه انجام نمی‌گیرد؟
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم با اشاره به بدعت نادرست تیراندازی در مراسمات جشن و عزا، گفت: چرا عبرت نمی‌گیریم چرا بی‌احتیاطی می‌کنیم. چند نفر دیگر باید در این استان به دلیل اصابت اسلحه گرم فوت کنند، تا به خودمان بیاییم و از این حرکت ناپسند دست برداریم.


کد مطلب: 463356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/463356/امام-جمعه-موقت-یاسوج-بیکاری-کهگیلویه-بویراحمد-زیاد-چرا-فکری-حال-پروژه-راه-آهن-اقلید-نمی-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1