تاریخ انتشار
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۵۲۶۰
در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج مطرح شد

تمجید خاص وزیر علوم از «شاپور رمضانی» رئیس اصلاح‌طلب دانشگاه یاسوج

۳
۱
تمجید خاص وزیر علوم از «شاپور رمضانی» رئیس اصلاح‌طلب دانشگاه یاسوج
کبنا ؛
وزیر علوم تحقیقات و فناوری ضمن تمجید از رؤسای پیشین دانشگاه یاسوج، از شاپور رمضانی یکی از رؤسای پیشین دانشگاه یادکرد و گفت: ایشان طی یک سال بودجه دانشگاه را 86 درصد رشد داد.
به گزارش کبنا نیوز، محمدعلی زلفی گل امروز شنبه (8 اردیبهشت ماه 1403) در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج و بزرگداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه یاسوج برگزار شد، گفت: سال‌ها پیش در زمان مدیریت دکتر ارژنگ چند بار در این دانشگاه یاسوج حضور پیدا کردم و پیشرفت‌های دانشگاه طی این مدت برای من بسیار جالب بود.
وی افزود: دانشگاه یاسوج از نظر فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات، امکانات خوابگاهی و ورزشی، جزو دانشگاه‌های برتر کشور است، همانگونه که آقای دکتر احمدزاده استاندار به خوبی گفتند که این زیرساخت‌ها راحت بدست نیامده و نتیجه عمر روسای قبلی، کارکنان بازنشسته بوده است، ما باید قدردان گذشتگان باشیم، از جناب آقای دکتر عسگریان، دکتر ارژنگ، دکتر رحیمی، دکتر عریان، دکتر رمضانی تشکر می‌کنم.
وی گفت: زمانی که دکتر رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج شده بودند، در جلسه روسای دانشگاه‌ها در کنار هم نشسته بودیم، ایشان طی یکسال بودجه دانشگاه را 86 درصد رشد داد که رشد بسیار خوبی بود، همین را خدمت آقای دکتر احمدزاده نیز گفتم، آقای دکتر ارژنگ برای توسعه تحصیلات تکمیلی گام‌های موثری برداشتند و جسارت به خرج دادند، دوره‌های دکتری به راحتی در این دانشگاه تأسیس نشده است.
وی گفت: امکانات آزمایشگاهی در زمان روسای قبلی تهیه شده و باید قدردان گذشتگان باشیم، جهت اطلاع من همین شیوه را در وزارت علوم رعایت کرده ام، هر دانشگاهی که رئیس دانشگاه جایگزین می‌شد، از رئیس دانشگاه می‌خواستم که همه روسای پیشین دانشگاه دعوت شوند و از آنان با دسته گلی تقدیر شود.
وی بیان کرد: ما باید یاد بگیریم که قدر اساتید دانشگاه را بدانیم و به وجود آنان افتخار کنیم، زمانی که مسئولیت را پذیرفتم از همه وزرای پیشین علوم دعوت کردم و جلسه بسیار خوبی داشتیم. جلسه دیگری نیز برگزار کردیم و پیشنهادات و انتقادات بیان شد، و در این جلسه خواستیم نشان دهیم که پیشرفت‌های علمی کشور نتیجه کار و عملکرد شما است و ما قدردان شما هستیم.
گفتنی است که شاپور رمضانی از اعضای هیئت علمی و از اساتید اصلاح طلب دانشگاه بوده که در دوره ای به عنوان معاون اداری و مالی و معاون فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کرد، وی به عنوان سومین رئیس دانشگاه یاسوج در سال 1392 جایگزین دکتر ارژنگ شد. رمضانی تا سال 1394 به عنوان سرپرست فعالیت کرد، اما مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفت. بعد از ریاست 2 ساله رمضانی رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج شد. رمضانی سال 1398 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس شد که با رد صلاحیت مواجه شد.
امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 در جلسه وزیر علوم با اساتید دانشگاه یاسوج از شاپور رمضانی به‌عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاه یاد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
هر آن کس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد
فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات دانشگاه و دانشگاهیان پاره ای از زحمات ارزشمند دکتر رمضانی است.
از تلاش مجدانه ی ایشان در جهت شکوفایی دانشگاه و نیل به اهداف عالیه ، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی برای ایشان آرزو می نماییم
از ایزد منان، توفیقات دو چندان آن جناب را در عرصه های مختلف خواستاریم.
Iran, Islamic Republic of
الان منظورت چی بود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب چی بابا ایشون شبانه چندین بار قسم خورده و اصولگرا شده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1