تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۷۲۲۹۳
یادداشت؛

نجابت و کارنامه موفق؛ سند ماندگاری موحد

۱۳
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نجابت و کارنامه موفق؛ سند ماندگاری موحد
کبنا ؛کسانی که گزارش و یا فیلم نشست نامزد‌های اصولگرا حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در نشست شورای ائتلاف را دیده‌اند حتماً بر نجابت و نگاه استدلال محور و منطقی سید محمد موحد متفق القول هستند.
وقتی همه تلاش دارند به جای مردم، نماینده مردم را خطاب قرار دهند و ضمن تبری جستن خود از هر ضعف و تقصیری در مشکلات و نواقص همه را متوجه موحد نمایند این شخص موحد است که با نجابت و استدلال پاسخ گوی همه ابهامات و سؤالات است و در پایان نیز مردم‌را قضاوت‌کنندگان اصلی و تصمیم‌گیرندگان نهایی می‌داند.
موحد مطابق قانون در این دوره نیز نامزد انتخابات شده است و هیچ‌چیز فراتر از قانون و خواست مردم نیست که این هر دو پشتوانه موحد در تمام دوره‌ها و بویژه این دوره است.
هیچ کس منکر ظرفیت و نقش جوانان نیست و اتفاقاً موحد در دوره‌های مختلف نمایندگی خود از حامیان اصلی جوانان بوده است و زمانی که در ابتدای همین دولت مرحوم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی یکی از جوانان این مرز و بوم را که از قضا خود نیز در این جلسه حاضر و از منتقدین تند موحد بود به عنوان معاون پارلمانی وزارت خانه منصوب کرد بصورت ویژه از سوی موحد مورد تقدیر قرار گرفت و موحد جهت قدردانی بیشتر حتی در دفتر وزیر حاضر شد.
اما این‌جوانگرایی به منزله نفی ظرفیت نیرو‌های باسابقه نیست و خود موحد از جمله نیرو‌هایی است که از حیث سابقه و کارنامه از سرمایه‌های بزرگ نمایندگی و پارلمان در کل کشور محسوب می‌شود و باید ارج گذاشته شود.
با این وجود هجمه شدید و خط تخریبی که از مدت‌ها پیش علیه موحد کلید خورده است قرار نیست موحد را از مسیر اصلی خود خارج کند و مردم در جشن عشایر انقلاب که توسط هواداران موحد تدارک دیده شده بود نشان دادند کماکان ترجیح و اولویتشان حتی در یک رقابت متنوع و متکثر سید محمد موحد است.
پیش از این منتقدین موحد، موحد را پیروز میدان بدون رقابت و فضای انحصاری میدانستند در حالی که موحد در طول تمام سال‌ها یک نامزد انتخابات بیشتر نبوده است و حق و قدرتی برای تعیین تکلیف انتخابات نداشته و اتفاقاً در هر دوره بر وجود یک فضای رقابتی و متنوع تأکید داشته که در این دوره این مهم محقق شده است و شاهد یک فضای رقابتی با حضور نامزد‌ها و چهره‌ها از جریانات سیاسی و مناطق مختلف حوزه انتخابیه هستیم.
البته دوره‌های مختلف انتخابات تجربه‌های گوناگونی برای موحد و حوزه انتخابیه به همراه داشته است و عیار مردمی بودن‌موحد بار‌ها پیش از این اثبات شده است و این دوره نیز ادامه میدان رقابتی است که مردم تصمیم‌ن‌هایی و بهترین را خواهند گرفت. انتخابات و رقابت مقدمه‌ای است برای حضور یک نماینده مقتدر و مردمی در مجلس شورای اسلامی.
نماینده‌ای به مثابه موحد که تفاوت دوره یازدهم با چند دوره غیبتش کاملاً محسوس و قابل مشاهده است و امروز کهگیلویه بزرگ‌نمیخواهد به گذشته برگردد و برنخواهد گشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرامی
United States
موحد در این بیست وچهار سال در مجلس چه خاکی برسر این مردم زده‌ آن از بی آبروکردن وجهه ی قوم لر نزد بهبهانی ها این از بیکاری و بی غاری نسل جوان این خطه کوجه چینی زنان و دختران این سرزمین
اکبری
Iran, Islamic Republic of
نماینده کوشک و راک و چغل و طولیان است و بقیه ایلات و طوایف ول معتلند.
همت
Iran, Islamic Republic of
مزخرفترین متن و تحلیلی که تو عمرم خوندم
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ۲۴ ساله موحد بیان کنید
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
قول برای گوش. وعمل برای چشم وعقل شنیدن کی بود مانند دیدن
Iran, Islamic Republic of
موحد تمام شد ایا در این فقر و بیکاری و خودکشی و استخدام ۹۰۰نفر در پتروشیمی به صورت فله ای
Iran, Islamic Republic of
بشکند قلمی و کور شودچشمی و لال شود گوشی که حقیقت نمی نویسدو واقعیت را نمی بیند و نمی خواهد فریاد محرومیت منطقه را بشنود
Iran, Islamic Republic of
به خدا هم خنده داره ، هم گریه
خنده برا یاوه گویی ها ، گریه به حال مردم کهگیلویه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
رسانه های موحد در این دوره به خاطر خالی بودن کیسه ی عملکرد جناب نماینده به کلی گویی روی آوردن ، قصد اومدن نداشت یه مشت لیدر که منافعشون در خطر بود آوردنش ، و در اسفند کاری خواهند کرد که مَثل شکست موحد از مردم نه کاندیداها ضرب المثل آیندگان باشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
ربع قرن نمایندگی موحد را باید با گوجه چینی زنان دهدشتی در زمین‌های بهبهان گرامی بداریم
داریوش
Iran, Islamic Republic of
فقط این میدونم هر کسی‌ این متن نوشت از پاچه خواری نماينده میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امان از فقر فرهنگ .
حال هیچ قومی رو تغییر نمیده بجز بدست خود آن قوم بخواب زده....‌‌
Iran, Islamic Republic of
تا این حد پاچه خواری
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1