کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

نجابت و کارنامه موفق؛ سند ماندگاری موحد

18 بهمن 1402 ساعت 12:25

کسانی که گزارش و یا فیلم نشست نامزد‌های اصولگرا حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در نشست شورای ائتلاف را دیده‌اند حتماً بر نجابت و نگاه استدلال محور و منطقی سید محمد موحد متفق القول هستند.


کسانی که گزارش و یا فیلم نشست نامزد‌های اصولگرا حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در نشست شورای ائتلاف را دیده‌اند حتماً بر نجابت و نگاه استدلال محور و منطقی سید محمد موحد متفق القول هستند.
وقتی همه تلاش دارند به جای مردم، نماینده مردم را خطاب قرار دهند و ضمن تبری جستن خود از هر ضعف و تقصیری در مشکلات و نواقص همه را متوجه موحد نمایند این شخص موحد است که با نجابت و استدلال پاسخ گوی همه ابهامات و سؤالات است و در پایان نیز مردم‌را قضاوت‌کنندگان اصلی و تصمیم‌گیرندگان نهایی می‌داند.
موحد مطابق قانون در این دوره نیز نامزد انتخابات شده است و هیچ‌چیز فراتر از قانون و خواست مردم نیست که این هر دو پشتوانه موحد در تمام دوره‌ها و بویژه این دوره است.
هیچ کس منکر ظرفیت و نقش جوانان نیست و اتفاقاً موحد در دوره‌های مختلف نمایندگی خود از حامیان اصلی جوانان بوده است و زمانی که در ابتدای همین دولت مرحوم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی یکی از جوانان این مرز و بوم را که از قضا خود نیز در این جلسه حاضر و از منتقدین تند موحد بود به عنوان معاون پارلمانی وزارت خانه منصوب کرد بصورت ویژه از سوی موحد مورد تقدیر قرار گرفت و موحد جهت قدردانی بیشتر حتی در دفتر وزیر حاضر شد.
اما این‌جوانگرایی به منزله نفی ظرفیت نیرو‌های باسابقه نیست و خود موحد از جمله نیرو‌هایی است که از حیث سابقه و کارنامه از سرمایه‌های بزرگ نمایندگی و پارلمان در کل کشور محسوب می‌شود و باید ارج گذاشته شود.
با این وجود هجمه شدید و خط تخریبی که از مدت‌ها پیش علیه موحد کلید خورده است قرار نیست موحد را از مسیر اصلی خود خارج کند و مردم در جشن عشایر انقلاب که توسط هواداران موحد تدارک دیده شده بود نشان دادند کماکان ترجیح و اولویتشان حتی در یک رقابت متنوع و متکثر سید محمد موحد است.
پیش از این منتقدین موحد، موحد را پیروز میدان بدون رقابت و فضای انحصاری میدانستند در حالی که موحد در طول تمام سال‌ها یک نامزد انتخابات بیشتر نبوده است و حق و قدرتی برای تعیین تکلیف انتخابات نداشته و اتفاقاً در هر دوره بر وجود یک فضای رقابتی و متنوع تأکید داشته که در این دوره این مهم محقق شده است و شاهد یک فضای رقابتی با حضور نامزد‌ها و چهره‌ها از جریانات سیاسی و مناطق مختلف حوزه انتخابیه هستیم.
البته دوره‌های مختلف انتخابات تجربه‌های گوناگونی برای موحد و حوزه انتخابیه به همراه داشته است و عیار مردمی بودن‌موحد بار‌ها پیش از این اثبات شده است و این دوره نیز ادامه میدان رقابتی است که مردم تصمیم‌ن‌هایی و بهترین را خواهند گرفت. انتخابات و رقابت مقدمه‌ای است برای حضور یک نماینده مقتدر و مردمی در مجلس شورای اسلامی.
نماینده‌ای به مثابه موحد که تفاوت دوره یازدهم با چند دوره غیبتش کاملاً محسوس و قابل مشاهده است و امروز کهگیلویه بزرگ‌نمیخواهد به گذشته برگردد و برنخواهد گشت.


کد مطلب: 472293

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/472293/نجابت-کارنامه-موفق-سند-ماندگاری-موحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1