تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۷۲۲۲۳
یادداشت؛

محمد علوی‌تبار؛ سلام به آینده کهگیلویه بزرگ

۵
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
محمد علوی‌تبار؛ سلام به آینده کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مختصات آینده انقلاب و نقش مهم جوانان در این مقوله از سوی مقام معظم رهبری بارقه ای از امید را در دل مردم و جوانان کاشت. هر چند تاکنون آن گونه که خواست رهبری بوده است این مهم در سطح جامعه تحقق پیدا نکرده است؛ اما راه برای جوانان و نیروهای انقلابی و شایسته باز است تا خود به صورت خودجوش و انقلابی در این مسیر حرکت نمایند و موانع را از سر راه بردارند.
کارزار انتخابات مجلس یکی از میدان‌های مهمی است که جوانان انقلابی فرصت حضور و عرض‌اندام و ارائه خود به مردم را دارند. حضور نمایندگان جوان در مجلس و شکل‌گیری یک مجلس جوان یعنی ایجاد فضای پر نشاط و امیدبخش در کشور که نتیجه وجود یک مجلس جوان؛ تحول و تغییر اساسی در حوزه‌های مختلف در کشور است.
حضور محمد علوی‌تبار جوان خوش‌ذوق و توانمند کهگیلویه‌ای در عرصه انتخابات این حوزه انتخابیه بزرگ را باید از دریچه گام دوم انقلاب اسلامی نگریست. علوی‌تبار با لبیک به این بیانیه پا در عرصه انتخابات گذاشت و بر اساس مبانی همین بیانیه حضوری انقلابی و دغدغه‌مند در صحنه داشته است.
نگاهی به شعارها و برنامه‌های علوی‌تبار نشان می‌دهد او با باور قلبی و شناخت درست و به‌دور از هر گونه تظاهر و شعار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به‌عنوان منشور و چراغ راه خود انتخاب کرده است و از همین منظر نیز منتقد وضع موجود و انحصار سیاسی در کهگیلویه بزرگ است. انحصاری که دهه‌هاست بر پیکر نحیف این حوزه انتخابیه چنبره زده است و مانع از هر نوع توسعه و پیشرفت در این دیار لبریز از منابع اما محروم از امکانات شده است.
اگر قرار بر تغییر و حرکتی از سوی چهره‌های تکراری می‌بود باید پیش‌ازاین بارهاوبارها شاهد اتفاقات مثبت در حوزه انتخابیه می‌بودیم. اما متأسفانه بی‌تفاوتی‌ها و ضعف و ناکارآمدی سبب ازدست‌رفتن فرصت‌ها و درجازدن حوزه انتخابیه در مشکلات و عقب‌ماندگی گردیده است. اصرار بر چهره‌های تکراری همان اشتباه مهلک در ادامه مسیری است که نه‌تنها چشم‌اندازی ندارد که کهگیلویه، بهمنی، لنده و چرام را در بن‌بست اسیر و گرفتار کرده است. اندیشه انقلابی و روحیه جوانانه علاج عبور از این شرایط سخت و به‌ظاهر غیرقابل‌تغییر است. علوی‌تبار از نسل جوانانی است که چه در ابتدای انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی کارهای بزرگ را به سرانجام رسانیدند و جهانیان را شگفت‌زده نمودند. هم اینک کشور نیز در یک جنگ و مرحله حساس قرار دارد و حتماً نیاز به فرماندهان جوان و سربازان ولایی و مخلصی دارد که با تعهد و تخصص و با دغدغه نسبت به آینده کشور و مردمشان حساس هستند و با طرح و برنامه پا در میدان رقابت انتخابات گذاشته‌اند.
 پروپاگاندای پر سروصدای انحصارطلبان و کانون‌های قدرت و ثروت در تلاش‌اند تا صداهای جدید و بدیع به گوش مردم نرسد اما مردم تشنه شنیدن صداهای جدید و کشف حقیقت هستند. بااین‌وجود رساندن این صداها به مردم وظیفه خطیر رسانه‌های مستقل است که نباید این رسانه‌ها از هیچ کوششی در این مسیر فروگذاری نمایند.
ارتباط میان مردم و نامزدهای جوان نه‌تنها محدود به انتخابات که باید دائمی و مستمر باشد تا از قبل این ارتباط عدالت‌خواهی و مطالبه‌گر به‌عنوان یک اصل ابتدایی در جامعه حفظ شود و بیش از این اجازه تضییع و پایمال‌شدن حق‌وحقوق عمومی به انحصارطلبان و صاحبان قدرت و ثروت داده نشود و آغازی برای سلام به آینده‌ای روشن باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آینده کهگیلویه بزرگ که بخواهد به دست امثال تو و نجات نیا رقم بخوره جز نابودی چیزی نبوده و نیست
علوی
Iran, Islamic Republic of
ریشه‌ی مشکلات امروز ما نه توطئه دشمنان، بلکه کم‌کاری سیاسیون و منفعت طلبانی‌ست که برای جبران ناکارآمدی و عدم کارایی خود، به جای همدلی و همراهی با خواسته‌های به حق مردم، در پی انتقام از شما پاک‌ترین مردمان بوده‌اند. . جمع کن بساطت را .
میرفندرسکی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ سیاست بچه بازی شد ملا کمایی
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام وسپاس درود بر رهروان انقلاب اسلامی وسلام بر دکتر هدایتخواه وسلام ودرود بر سید محمد علوی وحاج نادر منتظر یان به امید پیر وزی
Iran, Islamic Republic of
پیروزی کاشته😃
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1