تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۶۸۴۸۳
یادداشت ارسالی؛

غزه در خون می‌غلطد (به قلم: علیداد حسین‌زاده)

۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
غزه در خون می‌غلطد (به قلم: علیداد حسین‌زاده)
کبنا ؛علیداد حسین‌زاده_ فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: و هر کس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست. رسول اکرم(ص).
در ادامه جنگ نابرابر و تهاجم قریب یک قرن در سرزمین‌های مادری فلسطینیان، در روز‌های اخیر، غزه در خون می‌غلطد و روح و جسم زنان و مردان و کودکان فلسطینی و غزه مظلوم بیش از پیش در مقابل چشم سران و رهبران تن پرست و بی‌غیرت اعراب به شکل فجیع و آزاردهنده‌ای آماج بدترین و شنیع‌ترین خشونت‌ها قرار گرفته و فارغ از هرگونه گرایش و میل سیاسی، خشم انسان‌های آزاده را در گوشه گوشه دنیا برانگیخته است.
تصاویر و اخباری که تبلور عینی وقاهت و توحش رژیم نا مشروع صهیونیستی می‌باشد، پرده از چهره حیوانیت انسان نما‌های کثیفی که در پشت نقاب‌های فریبنده پنهان شده‌اند، کنار‌زده و بیش از گذشته مشت آن‌ها باز و در مجامع و محافل دنیا خوار و رسوا می‌نماید.
انسان‌هایی که روح انسانیت را در خود کشته‌اند و از آن‌ها فقط خوی حیوانی، درندگی، زیاده خواهی، ظلم و انحصارطلبی و تجاوز به همنوعان باقی مانده است.
آمریکای جنایتکار، انگلیس، صهیونیست خونخوار، این مکاران قدار، دشمنان بشریت و گردانندگان پیاله در مجالس بیهوده که گاهی در اوج بی‌شرمی دم از حقوق انسانی هم می‌زنند، قاتلان بی‌چون و چرای کودکان و زنان و مردان بی‌دفاعی هستند که بی‌هیچ گناهی مورد قتل و عام وحشیانه واقع می‌شوند.
تهاجم بی‌رحمانه نظامیان مسلح و گرگ صفت صهیونیستی و همپیمانان پلیدشان به مردم بی‌پناه غزه، قفل سکوت دهان سران کشور‌های عربی و انسداد راه‌ها و گلوگاه‌های کمک‌رسانی سایر کشور‌ها و امتناع از ورود کمک‌های بشردوستانه آن کشور به سرزمین جنگ‌زده فرزندان زیتون و نقش دکور‌ی و نظارگرانه سازمان‌های بین‌المللی، نقض آشکار حقوق بشریت و برچسبی است که به نشانه جنایتکاری و همدستی با جنایتکاران تا ابد بر پیشانی این سفاکان روزگار خواهد ماند.
مگر این ایادی شیطان، یوسف کنعان در خواب دیده‌اند که اینگونه بر مستی و رذالت دنیویشان پافشاری می‌کنند؟
هرچه این دشمنان بی‌شرم و کودک کش آزادی و آزادگی، بیشتر بمباران کنند و سران اعرابی که مثل کبک سر به زیر برف برده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی که از دور نظاره گرند و به خیال واهی که از حوزه دید ملت‌های آزاده پنهانند، بیشتر به جنایات خود ادامه دهند، صبر و‌ایمان و روح مبارزه و نفرت و انزجار فلسطین و غزه مظلوم و آزادگان عالم بیشتر و بیشتر خواهد شد.
کدام عقل سلیم قبول می‌کند که خانه و سرزمین ملتی با قلدری و زورگویی به تصرف دیگری درآید؟
حق شکست می‌خورد، ولی نابود نمی‌شود. سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان بوده و کسانی که به حریم مقدس قبله اول مسلمین تجاوز کرده‌اند، جنایتکار جنگی بوده و در آینده نزدیک، حتی یک نفر از فلسطین و غزه باقی مانده باشد، آن جنایتکاران جنگی را محاکمه و مجازات خواهد نمود.
وعده حق نزدیک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای جونت کنم ملا علیداد
Iran, Islamic Republic of
مردم هم همیشه جلوی خانوادشون شرمنده اند و داخل فقر غلط میزنند،
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما اجرتان با آقا ابا عبدالله به امید پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسقاطیل
منتقد
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصآد ی جامعه ترک تحصیل بچه ها هم بررسی شود
دره للی
Iran, Islamic Republic of
زنگ انشا
قیطاس
Iran, Islamic Republic of

همه منتظر افاظات تو بیین ببینن نظرت چنه!
واقعآ باید متن سخنرانی های استاندار و رئیس جمهور و حتی اردوغان را تو می نوشتی.
کجا بودی ؟
چرا به تو توجه نمی کنن این حضرات؟
.
.
.
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1