کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

غزه در خون می‌غلطد (به قلم: علیداد حسین‌زاده)

2 آبان 1402 ساعت 13:14

حق شکست می‌خورد، ولی نابود نمی‌شود. سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان بوده و کسانی که به حریم مقدس قبله اول مسلمین تجاوز کرده‌اند، جنایتکار جنگی بوده و در آینده نزدیک، حتی یک نفر از فلسطین و غزه باقی مانده باشد، آن جنایتکاران جنگی را محاکمه و مجازات خواهد نمود.


علیداد حسین‌زاده_ فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: و هر کس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست. رسول اکرم(ص).
در ادامه جنگ نابرابر و تهاجم قریب یک قرن در سرزمین‌های مادری فلسطینیان، در روز‌های اخیر، غزه در خون می‌غلطد و روح و جسم زنان و مردان و کودکان فلسطینی و غزه مظلوم بیش از پیش در مقابل چشم سران و رهبران تن پرست و بی‌غیرت اعراب به شکل فجیع و آزاردهنده‌ای آماج بدترین و شنیع‌ترین خشونت‌ها قرار گرفته و فارغ از هرگونه گرایش و میل سیاسی، خشم انسان‌های آزاده را در گوشه گوشه دنیا برانگیخته است.
تصاویر و اخباری که تبلور عینی وقاهت و توحش رژیم نا مشروع صهیونیستی می‌باشد، پرده از چهره حیوانیت انسان نما‌های کثیفی که در پشت نقاب‌های فریبنده پنهان شده‌اند، کنار‌زده و بیش از گذشته مشت آن‌ها باز و در مجامع و محافل دنیا خوار و رسوا می‌نماید.
انسان‌هایی که روح انسانیت را در خود کشته‌اند و از آن‌ها فقط خوی حیوانی، درندگی، زیاده خواهی، ظلم و انحصارطلبی و تجاوز به همنوعان باقی مانده است.
آمریکای جنایتکار، انگلیس، صهیونیست خونخوار، این مکاران قدار، دشمنان بشریت و گردانندگان پیاله در مجالس بیهوده که گاهی در اوج بی‌شرمی دم از حقوق انسانی هم می‌زنند، قاتلان بی‌چون و چرای کودکان و زنان و مردان بی‌دفاعی هستند که بی‌هیچ گناهی مورد قتل و عام وحشیانه واقع می‌شوند.
تهاجم بی‌رحمانه نظامیان مسلح و گرگ صفت صهیونیستی و همپیمانان پلیدشان به مردم بی‌پناه غزه، قفل سکوت دهان سران کشور‌های عربی و انسداد راه‌ها و گلوگاه‌های کمک‌رسانی سایر کشور‌ها و امتناع از ورود کمک‌های بشردوستانه آن کشور به سرزمین جنگ‌زده فرزندان زیتون و نقش دکور‌ی و نظارگرانه سازمان‌های بین‌المللی، نقض آشکار حقوق بشریت و برچسبی است که به نشانه جنایتکاری و همدستی با جنایتکاران تا ابد بر پیشانی این سفاکان روزگار خواهد ماند.
مگر این ایادی شیطان، یوسف کنعان در خواب دیده‌اند که اینگونه بر مستی و رذالت دنیویشان پافشاری می‌کنند؟
هرچه این دشمنان بی‌شرم و کودک کش آزادی و آزادگی، بیشتر بمباران کنند و سران اعرابی که مثل کبک سر به زیر برف برده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی که از دور نظاره گرند و به خیال واهی که از حوزه دید ملت‌های آزاده پنهانند، بیشتر به جنایات خود ادامه دهند، صبر و‌ایمان و روح مبارزه و نفرت و انزجار فلسطین و غزه مظلوم و آزادگان عالم بیشتر و بیشتر خواهد شد.
کدام عقل سلیم قبول می‌کند که خانه و سرزمین ملتی با قلدری و زورگویی به تصرف دیگری درآید؟
حق شکست می‌خورد، ولی نابود نمی‌شود. سرزمین زیتون متعلق به فلسطینیان بوده و کسانی که به حریم مقدس قبله اول مسلمین تجاوز کرده‌اند، جنایتکار جنگی بوده و در آینده نزدیک، حتی یک نفر از فلسطین و غزه باقی مانده باشد، آن جنایتکاران جنگی را محاکمه و مجازات خواهد نمود.
وعده حق نزدیک است.


کد مطلب: 468483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/468483/غزه-خون-می-غلطد-قلم-علیداد-حسین-زاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1