تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۷۲۳۲۲
در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم / تیم‌سازی نکردم و نمی‌کنم / هر انتصابی انجام دادم بر اساس شایسته‌سالاری بوده / 85 میلیارد از 485 میلیارد تومان اعتبار دور اول سفر ریاست‌جمهوری تخصیص داده شد / 69 میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت شد / 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب‌کار هستیم

۱۸
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم / تیم‌سازی نکردم و نمی‌کنم / هر انتصابی انجام دادم بر اساس شایسته‌سالاری بوده / 85 میلیارد از 485 میلیارد تومان اعتبار دور اول سفر ریاست‌جمهوری تخصیص داده شد / 69 میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت شد / 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب‌کار هستیم
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول ریاست جمهوری بالغ بر 485 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که 85 میلیارد تومان آن تخصیص داده است.
سعید جاودان‌سیرت صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز بیمارستان 96 تختخوابی سرطان خبر داد و گفت: ان‌شاء‌الله اعتبار این بیمارستان برای ما در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: سال جاری بالغ بر 236 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، علاوه بر این تجهیزات بسیاری از دستگاه‌های دیگر مورد نیاز دانشگاه قول‌های داده شده است.
جاودان‌سیرت گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری هزار میلیارد تومان برای پیشنهادات ما در نظر گرفته شده است که 50 درصد این اعتبارات از محل وزارت نفت و 50 درصد از برنامه و بودجه تخصیص داده می‌شود.
وی افزود: در حوزه درمان؛ در سال جاری 150 تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه شد که هم تخت‌های ویژه بود و هم معمولی.
وی در ادامه از راه‌اندازی مرکز ناباروری شهید جلیل خبر داد و گفت: در حوزه غذا و دارو، 69 میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت شد. 
وی افزود: شیر خشک یکی از چالش‌های مهم استان بود که با اقدامات انجام شده توزیع بسیار مناسبی انجام گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5518 پروانه ساخت و داروخانه در سال جاری صادر شده است. در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 400 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های گوناگون داریم.
جاودان‌سیرت افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در 6 رشته تخصصی دستیار می‌گیرد و الان حدود 60 نفر دانشجو در این رشته‌ها در حال تحصیل هستند.
وی افزود: 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب‌کار هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از فرهنگ‌سازی در حوزه درمان به رسانه‌ها ربط دارد و اگر رسانه‌ها در این زمینه خوب عمل کنند، شاهد آرامش در مراکز درمانی هستیم.
جاوادن‌سیرت به حواشی دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم. بالاخره در هر مجموعه‌ای مخالف و موافق هست.
وی اضافه کرد: خیلی از بدی‌های‌مان مربوط به کارآنه، شرکت‌های تجهیزات، خدماتی و دارویی مربوط به سنوات گذشته است. البته هیچ‌کدام از مدیران سابق را علت این مشکل نمی‌دانم. مطالباتی از بیمه‌ها داریم که هنوز پرداخت نکرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در ادامه گفت: اینکه مطالبات پرسنل عقب مانده است مربوط فقط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، از سایر استان‌ها و دانشگاه‌های دیگر هم آمار و اطلاعات بگیرید، اینطور نیست که ما تنها دانشگاهی باشیم که در پرداخت مطالبات پرسنل مشکل داریم و عقب مانده‌ایم.
وی افزود: هفت معاون در دانشگاه علوم پزشکی داریم که هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و ما برای زیرمجموعه‌ها، معاونت‌ها، پرسنل و کارکنان احترام قائل هستیم؛ اما در شرایطی نیستیم که مردم را ناامید کنیم. با تمام وجود در حال کار هستیم و اگر همین الان هم ما را نخواهند، با کمال میل می‌پذیرم. 
جاوادن سیرت گفت: این حواشی‌هایی که به آن اشاره می‌شود، خیلی متوجه آن نمی‌شوم؛ اما این را هم بدانید که مجموعه‌ای نیست که بگویند، 100 درصد مجموعه موافق عملکرد و برنامه‌های مدیر و رئیس آن دستگاه و مجموعه است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در ادامه تاکید کرد: تا الان هر انتخاب و کاری انجام دادیم و انتصابی که صورت گرفته بر اساس شناخت و دیدگاه خود من بوده است و هیچ‌گاه به دنبال تیم‌سازی و تشکیل تیم نبوده‌ایم و نیستم. هرچه انجام گرفته بر اساس شایسته‌سالاری بوده و به دنبال نیروهایی بودم که باری از دوش این مردم بردارد و من بعد هم اینگونه عمل خواهیم کرد.
جاودن سیرت در انتها گفت: از پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط گفتار درمانی بلدی
جمع کن این مدیریت ت را
مگر ۴ ماه پیش نگفتی بزودی آمبولانس می دیم سی سخت
برو ببین آمبولانس سی سخت چگونه است
نه در درستی دارد و نه برانکارد ش درست است
تا یاسوج ۲ ساعت طول می کشد
اورژانس بین جاده ای سی سخت چه شد؟
بقول دوست ت روشنفکر،جمع کن بساط ت را مردم تو را شنافتند.
باقی مانده
Iran, Islamic Republic of
کاشکی اون جمله آخر رو نمی زدی تقریبا اکثر انتصاب ها سفارشی هستن از طرف جناب منتظریان الانم به‌ شدت دارن براش تبلیغات میکنن هرچند همیشه تبلیغ مدیران حاکم موجب انزجار ۸۰ درصد کارکنان میشه اينو به عینه می‌بینیم فقط به خاطر ترس ظاهرا وانمود می کنن طرفدار گزینه مورد نظر مدیران هستن دکتر قادری معاونت آموزشی نیروی روشنفکر بقیش با رئیس دانشگاه منتظریان حتی با وجود اینکه دهدشتی و گچسارانی هستن ولی‌ اینجا بوده و برا ایشان چونه میزنن اگه کسی تو علوم‌ پزشکی باشه و اينو انکار کنه بی انصافی است
Iran, Islamic Republic of
فرضا که تیم سازی نکردی ولی خیلی بده که اکثر نیروها و انتصابات در شهرستان‌های بویراحمد دنا ومارگون از یک طایفه خاصه.آیا مثلا در مرکز بهداشت بویراحمد و دنا فردی غیر از اون طایفه که شایستگی هم داشته باشه امکان پیشرفت و ارتقا رو در حال حاضر داره؟قطعا خیر.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
انصافا جاودان سیرت مدیری موفق، بدون حاشیه و پاکدست هست
Iran, Islamic Republic of
یه ساعت ماندن تو در دانشگاه هم مضر هست این آقا باید عزل بشه صلاحیت نداره
صدری
Iran, Islamic Republic of
معاون آموزشی رشته صنایع غذایی خوند
معاون تحقیقات رشته محیط زیست خوند
معاون دانشجویی رشته آموزش بهداشت خوند و غیرهیات علمی...
خداییش اینا را از کجا پیدا کردی؟؟؟؟
میگی تیم سازی نکردی؟؟؟؟؟
هیچ دانشگاه علوم پزشکی در کشور همچو ویژگی رو نداره
سیما
Iran, Islamic Republic of
واقعا بیا بگو این معاون آموزشی که رشته صنایع غذایی خوند و در کل دوره تحصیلی یک واحد در حوزه نظام سلامت درس نخوند... را چه جوری معاون آموزشی کردی؟؟؟؟
اینکه چون برادرش خیلی پزشک معروفی هست و افراد قبلی هئیت علمیش کردند بماند
Czech Republic
اینکه گفته هر انتصابی انجام دادم بر اساس شایسته سالاری بوده، //. مگه اینکه شایسته اسم یه شخصی باشه و سالاری هم فامیل همان شخص. تنها در این صورت می تواند درست باشد.
Czech Republic
شما نمی بینید ما که می بینیم. ندیدن شما دلیل بر نبودنه؟
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
به نظرمیاداصلا حجم نیروهاتون خیلی فراترازاموراتتون باشه...همین ها میدونیدهرماه چه بودجه عظیمی میخواد...مامخالف اشتغال نیستیم امابه چه قیمتی وازچه فیلتری واردشدند🤔
Iran, Islamic Republic of
آخ که همه چی آرومه ما چقد خوشبختیم......
شورم سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
ضرب المثلی داریم ،که میگه
کسی بوی بد پای خودشو احساس نمی کنه
حالا طرف میگه من حاشیه در مجموعه خودم نمی بینم
کادر درمان
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچ تلاشی برای راه اندازی انژیو گرافی قلب استان انجام نمیدین؟ امار بیماران سکته قلبی که در این استان به علت نبود انژیوگرافی فوت میکنن رو در جریان هسین؟!؟ شهرستانهایی استانهای دیگه که کیلومترها ازمرکز استان دور هسن مرکز انژیوگرافی ۲۴ ساعته دارن ولی مرکز استان ما به دلیل مدیریت ضعیف در استان چنین مرکزی نداریم و همشهریایی که دجار سکته قلبی میشن یا فوت میکنن یا اگه شانس بیارن و زنده به شیراز برسن حداقل ۲۰ درصد عملکرد قلبشون برای همیشه از بین میره و این حق الناس تا قیام قیامت گردن شما مسئولین رو میگیره.
Iran, Islamic Republic of
(( رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم ))
اولا ایشون رئیس نیست بلکه سرپرست است که مطابق آیین نامه شورای انقلاب فرهنگی ، تنها تا ۶ ماه میتواند در جایگاه سرپرست بماند! جناب دکتر از یک سال پیش تا کنون ، سرپرست دانشگاه است که از ۶ ماه پیش تا کنون ، سرپرستی جناب جاودان سیرت غیرقانونی و تصرف در اموال دولت است که این موضوع در نامه مورخ .۲ آبان دیوان محاسبات استان هم منتشر و به دانشگاه ابلاغ شده همچنین از سوی سازمان بازرسی هم به ایشون تذکر داده شده اما جناب دکتر منتظر برخورد است !!!
حاشیه دیگر ؛ عدم اخراج سرپرست غیرقانونی شبکه بهداشت و درمان... است که بصورت موردی استخدام شده و این نوع استخدام توسط رای دیوان عدالت اداری باطل شده اما وی میز مانندمقام مافوق خود ، همچنان منتظر برخورد قضایی است !!
اما هم ایشان و هم جناب دکتر جاودان سیرت بدانند در آینده بسیار نزدیک هم اخراج خواهند شد و هم عوقبت قانونی اقدامات غیرقانونی خود را خواهند دید !!!
Iran, Islamic Republic of
حاشیه
کم نیست
تو راست میگی دانشگاه به جز حاشیه دیگه هیچی نداره
با چه رویی این حرفا رامیزنی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان سیرت مدیری با وجدان وپاکدست و خوش اخلاق
تقوی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر این نیروهای بدون آزمون که وارد شبکه بهداشت لنده میشوند با کدام رانت میارید چرا بازرسی و شما جلو این رانت ها را نمیگیرید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ
کمی خندیدیم انتخاب مدیرانی که جز دردسر برای دانشگاه تا الان هیچ کار مفیدی انجام ندادن.شما تا الان چوب مدیران سفارشی را هم درعزل و هم در نصب میخورید. معاون مالی شما برای این پست بسیار ضعیفه و به مثابه لقمه گنده تر از دهن بحساب میاد.
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1