کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم / تیم‌سازی نکردم و نمی‌کنم / هر انتصابی انجام دادم بر اساس شایسته‌سالاری بوده / 85 میلیارد از 485 میلیارد تومان اعتبار دور اول سفر ریاست‌جمهوری تخصیص داده شد / 69 میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت شد / 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب‌کار هستیم

19 بهمن 1402 ساعت 10:57

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول ریاست جمهوری بالغ بر 485 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که 85 میلیارد تومان آن تخصیص داده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول ریاست جمهوری بالغ بر 485 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که 85 میلیارد تومان آن تخصیص داده است.
سعید جاودان‌سیرت صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز بیمارستان 96 تختخوابی سرطان خبر داد و گفت: ان‌شاء‌الله اعتبار این بیمارستان برای ما در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: سال جاری بالغ بر 236 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، علاوه بر این تجهیزات بسیاری از دستگاه‌های دیگر مورد نیاز دانشگاه قول‌های داده شده است.
جاودان‌سیرت گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری هزار میلیارد تومان برای پیشنهادات ما در نظر گرفته شده است که 50 درصد این اعتبارات از محل وزارت نفت و 50 درصد از برنامه و بودجه تخصیص داده می‌شود.
وی افزود: در حوزه درمان؛ در سال جاری 150 تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه شد که هم تخت‌های ویژه بود و هم معمولی.
وی در ادامه از راه‌اندازی مرکز ناباروری شهید جلیل خبر داد و گفت: در حوزه غذا و دارو، 69 میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت شد. 
وی افزود: شیر خشک یکی از چالش‌های مهم استان بود که با اقدامات انجام شده توزیع بسیار مناسبی انجام گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5518 پروانه ساخت و داروخانه در سال جاری صادر شده است. در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 400 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های گوناگون داریم.
جاودان‌سیرت افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در 6 رشته تخصصی دستیار می‌گیرد و الان حدود 60 نفر دانشجو در این رشته‌ها در حال تحصیل هستند.
وی افزود: 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب‌کار هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از فرهنگ‌سازی در حوزه درمان به رسانه‌ها ربط دارد و اگر رسانه‌ها در این زمینه خوب عمل کنند، شاهد آرامش در مراکز درمانی هستیم.
جاوادن‌سیرت به حواشی دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم. بالاخره در هر مجموعه‌ای مخالف و موافق هست.
وی اضافه کرد: خیلی از بدی‌های‌مان مربوط به کارآنه، شرکت‌های تجهیزات، خدماتی و دارویی مربوط به سنوات گذشته است. البته هیچ‌کدام از مدیران سابق را علت این مشکل نمی‌دانم. مطالباتی از بیمه‌ها داریم که هنوز پرداخت نکرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در ادامه گفت: اینکه مطالبات پرسنل عقب مانده است مربوط فقط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، از سایر استان‌ها و دانشگاه‌های دیگر هم آمار و اطلاعات بگیرید، اینطور نیست که ما تنها دانشگاهی باشیم که در پرداخت مطالبات پرسنل مشکل داریم و عقب مانده‌ایم.
وی افزود: هفت معاون در دانشگاه علوم پزشکی داریم که هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد و ما برای زیرمجموعه‌ها، معاونت‌ها، پرسنل و کارکنان احترام قائل هستیم؛ اما در شرایطی نیستیم که مردم را ناامید کنیم. با تمام وجود در حال کار هستیم و اگر همین الان هم ما را نخواهند، با کمال میل می‌پذیرم. 
جاوادن سیرت گفت: این حواشی‌هایی که به آن اشاره می‌شود، خیلی متوجه آن نمی‌شوم؛ اما این را هم بدانید که مجموعه‌ای نیست که بگویند، 100 درصد مجموعه موافق عملکرد و برنامه‌های مدیر و رئیس آن دستگاه و مجموعه است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در ادامه تاکید کرد: تا الان هر انتخاب و کاری انجام دادیم و انتصابی که صورت گرفته بر اساس شناخت و دیدگاه خود من بوده است و هیچ‌گاه به دنبال تیم‌سازی و تشکیل تیم نبوده‌ایم و نیستم. هرچه انجام گرفته بر اساس شایسته‌سالاری بوده و به دنبال نیروهایی بودم که باری از دوش این مردم بردارد و من بعد هم اینگونه عمل خواهیم کرد.
جاودن سیرت در انتها گفت: از پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم.


کد مطلب: 472322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472322/رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-حواشی-نمی-بینم-تیم-سازی-نکردم-نمی-کنم-انتصابی-انجام-دادم-اساس-شایسته-سالاری-بوده-85-میلیارد-485-تومان-اعتبار-دور-اول-سفر-ریاست-جمهوری-تخصیص-داده-69-کمک-هزینه-بیماران-صعب-العلاج-نیازمند-پرداخت-190-بیمه-ها-طلب-کار-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1