تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۸
کد مطلب : ۴۷۲۰۱۲
در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

خبر خوب جاودان سیرت از توسعه زیرساخت‌های درمانی کهگیلویه و بویراحمد

۰
خبر خوب جاودان سیرت از توسعه زیرساخت‌های درمانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیمارستان مختص بیماران سرطانی در سطح استان وجود ندارد قول احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی برای بیماران سرطانی را داده‌اند.
      
سعید جاودان‌سیرت روز سه‌شنبه (10 بهمن ماه 1402) در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مجوز‌های اصلی لازم برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی مربوط به سرطان و متعلقات آن صادر شده که بی‌شک در کاهش مشکلات مردم ما بسیار مؤثر خواهد بود.
وی افزود: مساعدت استاندار هم در این زمینه باعث شده که کار‌های اجرایی این بیمارستان ۹۶ تختخوابی سریع‌تر شروع بشود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیز در سفر دوم رئیس جمهور به بخش بهداشت و درمان استان تخصیص داده شده است که با تزریق این اعتبار هم استان جهش خوبی در حوزه زیرساخت‌های بهداشت و درمان خواهد داشت.
جاودان سیرت ادامه داد: سال جاری ۵۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح شده و‌امید است این روند همچنان با جدیت ادامه داشته باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: فاز اول درمان مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج برای اولین بار به متراژ ۲۵۰‪ متر مربع با حضور معاون محترم درمان وزارت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: مجموع مرکز پزشکی هسته‌ای (اعم از بخش تشخیص و درمان) با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
جاودان سیرت همچنین با بیان اینکه بخش دیالیز نیز با ۱۸ تخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ادامه داد: در این بخش که ظرفیت افزایش تا ۳۲ تخت را دارد، یک پزشک مترولوژی، ۳ پزشک عمومی و ۹ پرستار به ۷۰ بیمار دیالیز یاسوج ارائه خدمت می‌کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در ادامه بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان امام سجاد(ع) از ۱۴ تخت به ۲۲ تخت افزایش یافته که خوشبختانه نیاز به ارجاع بیماران به سایر استان‌های همجوار کاهش خواهد یافت.
در ادامه سفر یک روزه دکتر کریمی؛ معاون درمان وزارت بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد، به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد (ع)، بخش‌های مختلف NICU و دیالیز و فاز دوم درمان پزشکی هسته‌ای را افتتاح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1