تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : ۴۷۱۲۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

یادش بخیر پورانفر در معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۱
۵
یادش بخیر پورانفر در معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛پیش از این در مطلبی جدا به ناتوانی و ضعف در حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداختیم و در همان مطلب به عدم توانمندی و تزلزل تصمیم در این معاونت در انجام یک قرارداد ساده بیمه نیز اشاره کردیم.
دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یک مجموعه بسیار بزرگ و گسترده است که دارای جمعیت عظیم نیروی انسانی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اداری، درمانی، بهداشتی، دانشگاهی و... است و این نیرو‌ها نیازمند قرار گرفتن تحت پوشش یک بیمه درمانی- تکمیلی هستند. در سنوات گذشته قبل از پایان قرارداد هر بیمه‌ای از مدت‌ها قبل نسبت به انعقاد یک قرارداد جدید برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام می‌گرفت اما با حضور دهبانی‌زاده سرپرست جدید این معاونت این موضوع نیز به مانند سایر موضوعات در پوشه بایگانی و بی‌توجهی و عدم پیگیری قرار گرفت و حالا بعد از گذشت دو ماه از پایان قرار داد بیمه قبلی کماکان پرسنل در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این معاونت قادر به انعقاد یک قرار داد جدید بیمه نبوده است.
مشخص نیست چه کسی باید پاسخگوی نیاز‌ها و مشکلات پزشکی و درمانی پرسنل و خانواده‌های آنان باشد. همه به خوبی از هزینه‌های کمرشکن درمان و پزشکی اطلاع داریم و این بیمه‌ها می‌توانستند بخشی از درد و رنج و فشار پرسنل را کم کنند ولی به نظر می‌رسد چنین نگرانی و دغدغه‌ای در معاونت توسعه وجود ندارد و رئیس دانشگاه اگر چه این کار را به معاونت محول کرده است و وظیفه این معاونت است اما لازم است خود نیز نسبت به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد بیش از این شاهد بلاتکلیفی پرسنل در جزئی‌ترین و ساده‌ترین مسائل باشیم. هر چند سرپرست دانشگاه متأسفانه بیش از آنکه درگیر امورات داخلی دانشگاه باشد، در تهران در حال رایزنی و روزنی برای تأیید حکم ریاست خود در شورای عالی انقلاب فرهنگی است و گویا مسائل دانشگاه برای هیچ کسی اولویت نیست. بخشی از این بلاتکلیفی و ضعف مدیریتی در علوم پزشکی را باید علاوه بر وزارت‌خانه از استاندار و نمایندگان استان نیز مطالبه کرد که با سیاسی کاری و فشار‌های نامربوط جلوی آرامش دانشگاه را بیش از یک دهه است گرفته‌اند. در حالی که حوزه بهداشت و درمان با مسأله جان انسان‌ها سر کار دارد و از تخصصی‌ترین حوزه هاست که باید نسبت به آن نگاه تخصصی و کارشناسی وجود داشته باشد، دخالت‌ها و سیاست زدگی در آن بیداد می‌کند.
پیش از این گفته می‌شد دانشگاه قصد دارد با بیمه سرمد قرارداد منعقد کند که با وجود ابهام در آن موضوع و اشکالات فنی که بر این بیمه وارد بود همان نیز به سرانجام نرسید تا همچنان پرسنل منتظر تصمیم جناب سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع باشند و خدا کند طی این مدت کسی بیمار نشود.
زمان زیادی نیست که جلال پورانفر که اتفاقاً در همین رسانه نیز نسبت به عملکرد وی انتقاداتی وجود داشت در همین معاونت یک حضور پر صلابت و توانمند داشت اما هر چه جلوتر آمدیم شاهد ضعف بیشتر و بلاتکلیفی عمیق‌تر در این معاونت و کل دانشگاه بوده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یادش هیچ نه به خیر
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1