تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۴۶۷۸۶۵
اختصاصی کبنانیوز؛

اولین پیام رسمی دستیار ویژه اصلاح‌طلب مهدی روشنفکر؛ خدمت رمز شب عبور؛ عبور از هرچه رنگ ریا گرفته و غبار سیاست / پیروزی از آن ماست

۱۲۶
۷
اولین پیام رسمی دستیار ویژه اصلاح‌طلب مهدی روشنفکر؛ خدمت رمز شب عبور؛ عبور از هرچه رنگ ریا گرفته و غبار سیاست / پیروزی از آن ماست
کبنا ؛محسن فروزان دستیار ویژه اصلاح طلب مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_ اولین پیامی رسمی خود را صادر کرد و نوشت: من محسن فروزان، از تبار اصلاح و اصلاح طلبی، فرزند سرزمین بلوط و استغنا، فرزند غیرت و شجاعت، ریشه‌زده در اصالت و باور‌های سرزمینم، آشنا با بغض‌های مردمانم، بغض‌هایی ریشه‌زده در فقر مردمانم، در استیصال و بیکاری جوانان‌اش، در شرم زیبای مادران‌اش، در حیا و حیرت دختران‌اش، در پینه‌های دست‌های زخمی از کار و تلاش ذمخت پدران‌اش، از دغدغه‌هایم برای تن زخمی بویراحمد، از تنهایی شکوهمند دنا و از مردی که دغدغه و اندوه مردمان‌اش را می‌خرد تا مرحمی بر آن نهد.
من محسن فروزان در این معانی، معنا شده‌ام.
گرچه عمیقأ به «اصلاح طلبی راستین» که از سالار و سرور شهیدان به ما رسیده، باورمندم، اما در گذر ایام با تمام فراز و فرودهای‌اش، دریافتم «اصلاح طلبی راستین» سالهاست غبار شده است و در این گور مرده‌ای نیست که حتی بشود برای تراژدی و نوستالژی‌هایش گریست.
هرچه از اصلاح طلبی مانده، فرزند ناخلف منفعت طلبی است و از آنجا که مرزهای‌اندیشه ورزی سالهاست بی‌فروغ شده، اصلاح طلبی و اصول گرایی و اعتنا و اعتماد به اعتبار این شیوه کنش ورزی سیاسی رنگ باخته است، در غیاب احزاب قوی و مستقل به هر دلیل گفته و ناگفته، تنها راه سیاست ورزی مانده را اعتماد به منش، روش و کارنامه افراد می‌دانم. افرادی که از خط قرمز «خدمت» عبور نکرده باشند.
من محسن فروزان گرچه باور‌هایم در «اصلاح» بارور شده، جان گرفته و به ثمر نشسته، سعی کردم از حاشیه سیاست زدگی عبور کنم و به متن «خدمت» که همه را به «وحدت» برای خدمت فرا می‌خواند بپیوندم.
آری، همه ما سالهاست درگیر خط فرضی اصلاح طلبی _ اصول گرایی شده‌ایم و بر این مرز‌های نامرئی پای فشرده و تعصب ورزیده‌ایم و از آنجا که «سیاست زدگی» هیچ نسبت هم خونی و خویشاوندی با «سیاست ورزی» ندارد و تنها ارمغان شوم‌اش یغماگری و فرصت سوزی است و رهاورد‌اش «آبادی‌ها»‌یی است که با همین سیاست زدگی «نا آباد» و ویران شده‌اند.
من محسن فروزان از این ملغمه نامیمون عبور کردم و به «ندای وحدت» که درگیر خط‌های فرضی اصلاح طلبی و اصول گرایی نشده و «خدمت» را تنها راه برون رفت جامعه و مردمان‌اش می‌داند، پیوسته‌ام. به رودی خروشان پیوسته‌ام، به مردمانی نیک نهاد و اصیل پیوسته‌ام تا خدمت و عدالت را برای سرزمینم به ارمغان آورد.
در این ایام وانفسا که نه اصول وصول می‌شود و نه اصلاح مصلح می‌شود، اصلاح طلبی و اصول گرایی چنان در هم آمیخته شده که هیچکدام آنچه از آن دم می‌زنند، نیستند، آن یکی در پیچ خدمت رنگ باخته و آن دیگری در تقابل با هویت، زنگار گرفته، در غیاب‌اندیشه اصلاح طلبی اصیل و اصول گرایی منسجم و در سپهر سیاست امروز که هیچ باوری در جای خود نیست و هیچ سلیقه سیاسی مستقل نیست، من محسن فروزان با توجه به شرایط پیچیده امروز که احزاب و نهاد‌های مستقل در خزان خود خزیده و خموده‌اند و گروه طلبی با تمام جمود، خودش را به تمامی به سیاست ورزی خردمندانه تحمیل کرده است، تنها راه برون رفت از این ناهنجاری سیاسی را تا اطلاع ثانوی، استفاده از کارت برنده و برنده رمز شب عبور «خدمت» می‌دانم. برای توسعه سرزمین و مردمانم گریز و گریزی نیست که به این رمز شب عبور، به نام « خدمت» که در اردوگاه «ندای وحدت» نضج گرفته دامن زنیم.
آری، من با واکاوی شرایط سیاسی، منطقه و بوم موجود تنها کنش عاقلانه را پیوستن به «ندای وحدت» یافتم؛ « ندای وحدت»‌ی که درفش کاویانی‌اش را به دست مردی داد، مردی از جنس مردم، مردی دین باور، اخلاق مدار، مردی از تبار انقلاب، مردی باورمند به اصول گرایی مؤمنانه نه اصول گرایی تندرو، اصول گرایی‌یی از جنس تدبیر و دوراندیشی و نه تعصب و غیرت خشک و جمود، آراسته به رفتار و منش اصلاح طلبی اصیل، پیشقدم در اصلاح امور و اصلاح هر آنچه نادرست و ناپسند است.
آری، من محسن فروزان، به کمپین «دکتر مهدی روشنفکر» پیوسته‌ام. آماده‌ام تا فارغ از هیاهو، همهمه و هجمه پوچ سیاست زدگی به اردوگاه « خدمت» بپیوندم. آمده‌ام تا دستی باشم برای «خدمت» و پایی باشم در راه «خدمت»، خدمت به ایل سترگ بویراحمد و دنا با هر‌اندیشه و سلیقه و مسلکی. خدمت برای مردم نجیب و شریف بویراحمد و دنا.
در جستجویی با سنجه عقل و واقعیت‌های موجود و با واکاوی سبقه و صبغه دکتر مهدی روشنفکر، به روشنی خواهیم دانست که دکتر مهدی روشنفکر کمر همت به «خدمت» صادقانه بسته است، به سنت‌ها و باور‌های مردمانش باورمند و مسلط است و در این راه از هیچ کوششی برای گذر مردمان و سرزمین‌اش از بن بست اقتصادی و سیاسی تحمیل شده فروگذاری نخواهد کرد.
من محسن فروزان، حنجره اصلاح طلبان بویراحمد و دنا، آیت روشنی است برای «تغییر»، تغییر از پارادایم زنگار گرفته سابق، که عموماً با رمز اصلاح طلبی گریزی فریبکارانه به منفعت طلبی میزد.
در پیامی روشن از هم تبارانم، الیت‌های سرزمین بویراحمد و دنا تقاضامندم با پیوستن به اردوگاه «ندای وحدت» دست در دست هم به ادامه راه « خدمت» همت گماریم و با فرصتی دوباره توسعه و سازندگی را با «خدمت»‌ی دوباره جان دهیم. «خدمت»‌ی که با دکتر مهدی روشنفکر کلید‌زده شد و در ادامه با تجربه، لابی و تلاش مضاعف این مرد نجیب و تلاشگر در راهرو‌های قدرت به یاری خدا و همت شما عزیزان ادامه خواهد یافت.
در پایان برخی از اصول گرایان تمامیت خواه که « ندای وحدت» را ملک پدری شأن میدانستند و نارضایتی‌شان را از انتصاب من، محسن فروزان اصلاح طلب بعنوان دستیار ویژه دکتر مهدی روشنفکر با شوریدن علیه کمپین «ندای وحدت» بروز دادند، به این اصول گرایان ناراضی و تمامیت خواه سلام می‌کنم و به ناقدین می‌گویم من، محسن فروزان گرچه اصلاح طلبم اما فرزند این انقلابم و به اصول‌اش باورمندم و از همین تریبون و رسانه همه سلیقه‌های سیاسی و همه طوایف و ایلات بویراحمد و دنا را به خوان « خدمت» اردوگاه «ندای وحدت» که شعار وحدت سرلوحه فعالیت‌اش هست، دعوت می‌کنم.
«ندای وحدت» بر پایه وحدت سیاسی _ قومی قوت و بقا یافته و قرار نیست فقط اصول گرایان سهامدار کمپین «ندای وحدت» باشند.
«ندای وحدت»‌اندیشه، دست و توان همه سلیقه‌های سیاسی و تنوع و گونه گونی همه ایلات و طوایف بویراحمد و دنا را برای «خدمت» به سرزمین‌مان به یاری می‌طلبد.
هم شهری، دستت را، توان و همتت را برای «خدمت» به «ندای وحدت» بسپار. ما دست شما را با هر مرام و مسلکی به گرمی می‌فشاریم.
پیروزی از آن ماست
یا مهدی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا سفره اصلاحات گهن بود خوردین حالا نوبت ندای وحدت بینم بعداز این رو کدوم .
تنگ نار
United Arab Emirates
سقوط آزاد روشنفکر.
جریانی که افتاده .نتیجه اش همین است.
اسم "دستیار ویژه" هم شد مثل بقیه اسامی.
یک روزی جریان به وجود افرادی مثل آرمان بیگلری بر خود می بالید حالا....
Iran, Islamic Republic of
ارمان خان هم سرش در در یک هلدینگ گرمه داداش .چه افتخاری چه کشکی .همش واسه اینه که تو بهش رای بدی و بره هلدینگ و پست و تهران و غیره
لوداب
United Arab Emirates
به پیغمبر خود روشنفکر هم میدونه کارش تمومه.
ایشان فکر می کردم تواند با مظلوم نمایی در انظار عمومی و خود زنی و///در پشت‌پرده برنده این میدان شود‌.
زهی خیال باطل.
........
تنگ نظری
زد و بند مالی
حسادت
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
. آری محسن فروزان ک عقاید و مرام و سلوک را / و در روان شناسی شخصیت همه چیز عیان هست و زود از همه دارید ب شکست خود اعتراف میکنید و دقیقا بخاطر شکست با ترسیم امید و پیروزی برای ماست وارد شدین. حسادت و ترس از افراد قدرتمند و کنار زدن انها برای همه ثابت شده است ک مبادا فک کنه رقیب بشه. شکست حتمی است
جلیل
Iran, Islamic Republic of
لطفا معنی واژه کورک یعنی چه؟
کورکی
Iran, Islamic Republic of
تموم شد؟
خیلی تاثیرگذار بود😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
توکی هستی که از اصلاح طلب حرف میزنی؟؟؟
اولین باره اسم تو راشنیدم در واقع جایگاهی نداری که از طرب دیگران حرف میزنی خداشاهده دوره قبل باتمام توان به روشنفکر رای دادم ولی الان پشیمانم با وجود مشاوران و مدیران ضعیفی مثل تو
Iran, Islamic Republic of
تو که اسمی داری بگو کی هستی؟
محسن فروزان کسی بود ک جلو مرحوم هاشمی رفسنجانی سخنرانی کرد
Iran, Islamic Republic of
شما سنت به این حرفا نمیخوره زود برات .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
عالی درود جوان نخبه و شاسته
ایران
Iran, Islamic Republic of
اگه دستیار فرد دیگری بودی بازم اینو میگفتی ?!!!!
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
خدمت هم معنی جدیدی یافته یا ما معنی خدمت را نمی فهمیم خدمت ندای وحدت را در دانشگاه علوم‌پزشکی ،امورش و پرورش ، شرکت گاز یا شرکت برق و...بجوییم این خدمات دقیقا کجاست شعار دادن برای این مردم خدمت نمی شود بس کنید
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست!
روزی چنان علیه جوانان دنا می تازیدی که چرا داعیه اصلاح طلبی داشته اید و طرفدار و رأی دهنذه به حاج زارع ید؟!
حال خود آش کشک ت را در باند ندای وحدت دیدی و شتابان بدون یک نگاه به گذشته و گفته ها و کرده هایت شتابان دست به دامن قدرت لابی و نفوذ کذرای این روزهای بویراحمد شدی؟! و اکنون کاسه ای داغ تر از آش شده ای!؟
یاد روزهایی افتادم که هاشمی نسب پرسپولیس یاغی شد و استقلالی شد، استقلال وارد حواشی زیادی شد و البته خودش هم سوخت!!!
باند ندای وحدت نه منطبق بر اصول خزبی و سیاسی و اجتماعی شکل کرفته و نه ایدئولوژی نگرشی به مسائل دارد بلکه صرفأ بر اساس قومیتی و البته نه به سایرین عرصه انتخابات شکل گرفت!!
این بار دیگر روشنفکر هندوانه ای سربسته برای مردم نیست بلکه یکبار امتحان پس داده و غالب بویراحمد ایشان را مردود محک خدمت همگانی می دانند!!
خدمتی را که در گفته هایت بارها به طمطراق بستی و داعیه وجود و جاری بودن ش را داری، یک خدمت طایفه ای و بلکه خانوادگی بوده و عوام از آن بی بهره!!
در پایان
پیروزی از آن کسانی است که به مردم می اندیشند و نه به طایفه و قبیله و خانواده و خود!!!
اسماعیل
United Kingdom
آقای فروزان لطفا به شعور مردم توهین نکنید. از کدام خدمت سخن میگویی؟ از کدام وحدت؟ دستیار ویژه شدی خودت را در طایفه و اصلاحات خراب کردی با این متن و تملق بین همه مردم بویراحمد خراب شدی
همتا
Iran, Islamic Republic of
// بهرامی تا چهار نیرو مثم تو داره چشمش رنگ مجلس را نمی بینه
من
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت راااااا. این مردم تو را شنافتند
دنا
Iran, Islamic Republic of
آخ از این که در این واپسین غروب شعار پوک و ناچسب ندای وحدت به این " قافله زده "پیوسته و با فیس افاده باد به قب قب انداخته و بر افتخارات نداشته این قبیله گرایان میبالد ! بنده خدا ! همه اونایی که طراح و پایه گذار این شعار جعلی بودند ، وقتی فهمیدند که پوک و توخالی است ، دستان خودرا غسل دادند و رفتند ، در این " هلله بعد بویگ " تو کجا بودی که تازه ازخواب خرگوشی بیدار شدی و اومدی وسط میدان خالی و رجز میخوانی ؟!! پسرک !! مرده ای در این گور نیست ، که اگر بودی از صاحبان اصلیش ، پوستی هم به امثال چون تویی نمیرسید ! کفگیر به ته دیگ خورده و توی غافل براین گور بی میت شروه " منم پهلوان سر دیگ آش/ نمیترسم از غل غل صداش " میسرایی ؟؟!! سواران همه وانهادند و رفتند و توی خواب آلود به طمع " ملک ری " براین برهوت بدقواره لایی لایی بخوان !! بخوان !!
" اسب دل شحنه ایزنه سر ورد خالی / کو سوار سرکشی ، کو سر توالی " ؟!!
Iran, Islamic Republic of
تنه هم خدا و حضرت عباس زیه
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن فروزان حرفهای عجیب غریبی میزنی
ندای وحدت فقط مختص ایل نماینده هست

مطمئن باش این افراد قبولت ندارند دارن بازیت میدن
بعد نیای بگی گولم زدن پست مقام بهم ندادن
Iran, Islamic Republic of
آخ سی اصلاحات واین جونل نخبه
آخ وبخت عسکر
برادر دانشمند لطفاً تکلیف خودت وحزبتان را مشخص کنین الان کدوم طرف هستی چپی یا راستی یا میانه ای یا........
Iran, Islamic Republic of
من محسن فروزان با انشا نویسی دارم خودم را توجیه میکنم
به ندای منفعت بپیوندید
من محسن فروزان😆😂😆😂
Iran, Islamic Republic of
ببرش کلاس فن بیان
Iran, Islamic Republic of
قرآن من کیسه وش نیکنی
.....
Iran, Islamic Republic of
تو چکاره اصلاحاتی...
تو بازیچه دست روشنفکر شده ای
مردم بویراحمد با نه......دیگر در 11 اسفند نشان خواهند داد که مرز منفعت طلبی ...و خدمت واقعی به مردم کجاست.
شهروند
Germany
کسی دل به این حرفا خوش نمیکنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروزان
جوان توانمند ؛ شجاع و سیاسی..
عالی بود...
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
به قول روشنفکر جمع کن بساطتت را، حنای شماها و ندای وحدتت دیگر سودی به حال مردم بدبخت ندارد. شما تاریخ مصرفتان تمام شد.
همسایه
Iran, Islamic Republic of
درود برکرخوب
چه یک مردجنگی چه یکصد هزار
Iran, Islamic Republic of
محسن جان اشکال نداره کارت رو از اینا بکشی اما این راه که رفته ای این دوره به ناکجا آباده
هدایت
United States
برادر فروزان سلام یو که گفتی یعنی چه منفعت طلبی !!!!!!بسیار متعجبم که اصلا پذیرش مشاورت خود جنابعالی اصل منفعت طلبی بوده و هست پس زیادی مانور ادبیات گونه ندهید خیلی خوشتر است . برادر جان برو گازت را بفروش تا نانی بر خوان سفره خانواده حاضر شود . خودت را درگیر این نفاق نمی کردید جالبتر بود . مردم سرزمینمان اگاهتر از ان هستند که فریب شاتاژ رسانه ای را بخورند .
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
این جماعت کدام رفتارشان مشی اصلاح طلبی دارد؟اینکه بخاطر منافع شخصیت با هزار توجیه من درآوردی از یک اصول گرا حمایت کنی هیچ سنخیتی نه با مرام اصلاح طلبی دارد و نه اساسا می تواند کار تشکیلاتی باشد.
امثال این برادر لطمه های اساسی به حیثیت جریان اصلاح طلبی زدند و می زنند.
البته به هر چیزی میشه شک کرد نفوذ
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از همه منفعت طلب تر خود شما هستید
الیته این ره که تو میروی به ترکستان است.
سید
Iran, Islamic Republic of
ای ک میگی راسته
وارث
Iran, Islamic Republic of
انشالله تا پایان تمامیت خواهی راهی نمانده
دلخوش به همین افاضات باشید
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
ای داد بی داد برای چند صباحی نام در کردن آدم چه بلایی که برسر خودش نمیاره
پاتون رو پوست موزه فقط مواظب باشید آروم بخورید زمین که زیاد دردتون نگیره
ناراحت از هزار رنگ
Iran, Islamic Republic of
تو نای حرف زدن هم نداری چه برسد به اینکه بخواهی حنجره اصلاح طلبان باشی همون موقعش هم کسی نبودی حیف اون همه نمره مفت که تو دانشگاه بهت دادم/ اگر یادت باشد در مورد توهم خودبزرگ بینی سر کلاس برای شما و همکلاسیهاتون زیاد توضیح دادم متاسفانه در این مطلب و موضوع هم رفوزه شدی...
جواد
ای هوی هوی
بوبومی کمرم
به جای نویسنده اظهار خجلت و شرمندگی دارم.
Iran, Islamic Republic of
جناب فروزان میگم درامد سی ان جی چطوره
Iran, Islamic Republic of
نان حلال بهتر از رانت هست
Iran, Islamic Republic of
مشاوری که خبر نداره که ندای وحدت متغلق به اصول گرایان نبود چطور مشاور شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
انشالله تعالی شکست از آن شماست
البته زیاد خوش بین نباش طرف شما را خام کرده
والله من نمی دانم چند رای دارن
با تاجگردون جلسه می زاید
به آقای منتظریان قول دادید
به بهرامی میگید که ککای شماییم
اینجا هم دستار روشنقکر شدید
Germany
درود بر دکتر فروزان و ایل بزرگ بابکان
Germany
زنده باشی مرد بزرگ و شجاع
Germany
درود بر فروزان،درود بر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
دستیار ویژه یک نماینده ویژه
جمع کن این القاب
روشنفکر هم یک انسان طایفه گرای متعصب است
صد رحمت به اصولگرا و اصلاح طلب
Germany
خیلی عالی،
روشنفکر نشون داد در این مدت اندک قدرت عجیبی در دولت و مجلس دارد و این یکی از نشانه های قدرت یک نماینده هست
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را بینیم بابا
علی
Iran, Islamic Republic of
من.من.من.من.من.من.من.من.من.من.من....
همین منم منم هاست که باعث عدم توسعه در استان ما شده است.
استان کوچکی که اگر ده سال هم این منطقه را ترک کنی و برگردی دوباره با عدم توسعه روبرو میشوی وهیچ چیزی تغییر نکرده است.
چه پروژه هایی که سالهاست تز به زمین نشستن آن گذشته است وهمچنان برزمین مانده است.
چه آدمهای دیده نشده ای که دیده شدن ولی هیچ کاری از دستشان برنیامد وهمچنان همان توسعه نیافتگی باقی است.
شما آقای منم منم، لطفا توضیح بدید چه کار شاقی انجام داده اید برای مرکز استانی که همه مثلا مسئولش فقط به فکر دیده شدن هستند. متاسفانه یاسوج مرکز استان ما مثل یک ده کوره از استانهای همجوارمون فیکس شده است وهیچ پیشرفت شهری نداشته است.
"نکته" باید همه مدیران کل وحتی شخص استاندار غیربومی باشد تا از این منجلاب قوم وقبیله بازی بیرون بیاییم، شاید فرجی گشوده شود.
این منم منم ها فقط مصرف داخلی وبرای فامیل وقوم خویشای خودت خوبه دوست عزیز، طناب پوسیده اصلاح طلبی و اصولگرایی دیگر پاره شده است.
Germany
باعرض سلام درود فراوان
درود بر سردار ندای وحدت
درو د بر بنیانگذار بویراحمد واحد
درو بر مرد خستگی ناپذیر
درود بر نماینده مردمی خستگی ناپذیر
درود بر خانواده بزرگ فروزان
Germany
روشنفکر باتوجه به مطالبات سنگین شخصی کارنامه قابل قبولی 
Germany
آقای روشنفکر با پیگیری و کلنگ زنی طرحهای مهمی مثل میدان گازی مختار ، سد سقاوه، کارخانه قند ،پل مهریان و پل کلو سی سخت پایه گذار اقتصاد ورونق اشتغال گردیده و به امید خدا این بار خودش نیز راهی بهارستان خواهد شد تا کارهای نیمه تمامش را تکمیل نماید.
Germany
دکتر روشنفکر سیاستمداری بی رقیب است
دکتر روشنفکر امسال قطعا پیروز انتخاباته
و در آینده که قراره دوتا نماینده داشته باشیم
بدون شک دکتر روشنفکر همیشه یک پای ثابت بهارستان خواهد بود ...

ندای وحدت با دو اصل اساسی و بنیادی یعنی شایسته سالاری و جوانگرایی به عنوان یک پارادایم در فضای سیاسی استان مطرح گردید و از اقشار مختلف مردم فارغ از هر گونه نگرش سیاسی را حامی خودش کرد
با یک همگرایی مثال زدنی توانست به سرعت از رقیبان سنتی و همیشه در قدرت پیشی بگیرد و جایگاه ویژه ای بین مردم برای خودش پیدا کند .

قطعا این جریان نوپا و نو ظهور سیاسی در اول راه است و در آینده ی نزدیک مسیری میان بر برای پیشرفت نخبگان خواهد شد.

این جریان بدون شک در اول راه بخاطر تازگی و پویایی اش منتقدانی خواهد داشت ولی رفته رفته بر حامیانش افزوده خواهد شد به طوری که همان منتقدینش به حامیان سرسختش تبدیل خواهند شد.
Germany
اتحاد نخبگان علمی و سیاسی ندای وحدت و پیوستن نخبگانی از دیگر جریانات به ندای وحدت، برای حرکتی شتابدار به سمت هدف بزرگ
بويراحمد
United Kingdom
بابا جمع کن،،با این من من کردنات. تو کی هستی؟ که بخوای برا ما اصلاح طلبان تکلیف روشن کنی، دنبال منفعت خودتی مشخصه،، والله من اولین بار شما رو میبینم
Germany
اسلام/ روشنفکر در بویراحمد ، تاج گردون در گچساران و بزرگواری در کهگیلویه بزرگ مجمع نمایندگان دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را تشکیل خواهند داد/
Germany
انگار تقدیر الهی است که نتیجه انتخابات زیباتر از دور گذشته باشد ، با کمترین هزینه ؛ فرصت ها . استقبال ها و پیوستن های ارزشمندی برای جناب نماینده محترم پیش میا ، خدمات هم با همه اینکه در بوق و کرنا نمی شود متفاوت از گذشته است ، لطفا انتظار هست اگر گلایه یا انتقاد موردی هست عظمت جریان مورد احترام باشد ، مطمئن باشیم بعضی از این رقبا هم خودشون متوجه نتیجه از هم اکنون شده اند اما چون دور بعد بویراحمد دو نماینده دارد فرد مجبور است هر چه هم هزینه کند و براش حیثیتی شود موجودیت خود را حفظ که در آینده یکی از آن دو نماینده باشد نه صحنه را مجانی رها نماید .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
جمع کن با این حرفهای مزخرفت
cx
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات در شان یه مدیر نیست بهتر بود اجرایی و علمی و توام با امارصحبت می کردید. بعد اینکه چظور یک اصلاح طلب مشاور یه اصول گرای شناسنامه دار محترم می شود.
Iran, Islamic Republic of
اینکه همش میگه من محسن فروزان.... این دیگه کیه. چه فکرایی درباره خودش کرده با یک حکم روشنفکر، بی سوادترین نماینده تاریخ
Iran, Islamic Republic of
شما هم مثل بقیه یک منفعت طلب هستید
ایران من
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را....
آبروی هرچه اصلاح طلب هست ،بردیشه!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایشون در سابقه زندگیش/ فکر نکنم حتی معنای جریان سیاسی رو هم بفهمد از ایشان بپرسید پند نفر از خانواده اش با ایشان هستند
/ . راستی تا بحال فکر کردید. ولی باز خوبه به همان ندای وحدتی پیوستید که نخبگان و قلم زمان از ان جدا شدند و حتی کسی که نوشته ای دست نماینده بدهد هم ندارند.
سجاد
Germany
درود بر سردارندای وحدت با این انتصاب شایسته
Iran, Islamic Republic of
کو بره ، گپ لیش مزن
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
کل مشکلات جهان اسلام و ایران و استان با این بیانیه حل شد.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی که مشاور روشنفکر شود نون به نرخ روز خوردن است تفکر اصلاح طلبی نیست.
بویراحمد
Netherlands
اولاً که شما هیچ گونه پایگاه رأی آوری ندارید و مردم هم به این مهم واقف هستند، دوما شما را بر اساس کدام مرام نامه ندای وحدت آوردن آیا ندای وحدت می داند که تمام افراد اصیل و چهره‌های رأی آوری که همراه جریان وی بودند از دست داده است.روشنفکر از پله های ، آقایان ولایتی تشکری جهانبخش یزدان پناه ها طاعت نژاد ها، شریعتی امرالله رضایی ها برهمن ها بعنوان مثال بالا رفته و مطمئن باشید توسط همین ها از همان پله ها سقوط پایین می آید.
ایشان با گذاشتن آقای فروزان به امثال کمالی ها پشت کرد، اقای فروزان که بزرگان خود مثل حاج قوام فروزان، دکتر حسن فروزان مهندس حسین فروزان اینها رأی شان به کدام سو هست قطع یقین همگان نیک مستحضرید که به سمت ندای وحدت نیست
بنابراین جریان ندای وحدت مدلی بکار برده است به اصطلاح رویش در برابر ریزش اما مطمئن باشید وی ریزشش کمتر از چهل هزار نفر نیست.
Russian Federation
خدایی به جز شخص خودش که برای حل مشکل اشتغالش این کار را کرده احدالناسی با ایشان همراه نیست بهتر بود همون پمپ بنزین می ماند و کارش را بدون منت انجام می داد
Iran, Islamic Republic of
محسن فروزان کارخانه آرد و نشاسته مشغول بکار هست
در مورد اشتغال روشنفکر هیچ گونه دخالتی نداشته
United States
هزار رحمت به پدر و مادرت بااین تفکرت . عده‌ای بنان اصول و اصلاح همه چیز را برای خود می بینند .
Iran, Islamic Republic of
اوف پکهسیمو
بسیار تأثیر گزار بود
خدمت داغون مون کرده ای چن سال
Iran, Islamic Republic of
همانگونه که حضرت امیر فرمود که حق و عدالت در حرف بسیار وسیع و در عمل بسیار باریک و سخت است ، بین حرفها و بیانیه های قشنگ تا عمل هم فاصله بسیار است
ممم
Iran, Islamic Republic of
گل مِن خدایِ ای دستیار
جباری
United States
احسنت بر جناب مهندس محسن فروزان عزیز
United States
اقای به ظاهر اصلاح طلب جره یک گروه خاص چه کار کرده جز قبیله ای چه کاری انجام داده بیا مرکز شهر ببین چه خبره..
Iran, Islamic Republic of
اول مرهم را درست بنویس بعد گپ بزن حنجره اصلاح طلبان نوظهور /
وقتی به اتگشت اشاره از بهرامی به سمت دیگری پریدی ب ..
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
جناب فروزان منفعت طلبان کسانی هستند که تغییر اردوگاه میدهنددیگه نگو من اصلاح طلبم اصولگرایی مبارکت باشه
جم
Iran, Islamic Republic of
بخت عسکر منه تربه وش نیکنی😀
بوی کباب
Iran, Islamic Republic of
اقای فروزان انچه بوییدی کباب نیست ...
Iran, Islamic Republic of
"من محسن فروزان گرچه باور‌هایم در «اصلاح» بارور شده، جان گرفته و به ثمر نشسته، سعی کردم از حاشیه سیاست زدگی عبور کنم و به متن «خدمت» که همه را به «وحدت» برای خدمت فرا می‌خواند بپیوندم."
دوست عزیز باورهای شما با اصلاح طلبی بارور نشده،"منفعت طلبی"،"نان به نرخ روز خوری"، باورهای شما را بارور کرده است تا کی.به هر کس بتوانی بگویی به خودت نمی توانی.با خودت رو راست باش.
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی هم نترس مشاور ویژه یا استاندار آینده یا ...بهت قول بده که نری اونور
علیغلی
Iran, Islamic Republic of
طرف خیلی قضیه را جدی گرفته🤣🤣🤣🤣
سعید
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت رو
محمدی
Iran, Islamic Republic of
میاز پیوستن چنین انسانهای با درک وسیع علمی وژرف اندیش به سردار ندای وحدت واینکه در کنار مردم و افکار اصیل انقلابی قرار گرفته ودنبال خدمت است نه نام و نشان بسیار جای خوشحالی است احسن بر این فکار
Iran, Islamic Republic of
من محسن فروزان نیازمند توجه هستم

آهای مردم! تو را به شاقاسوم و شامختار به من هم نگاه کنید!
من هم هستم
من من من من من

خدایا به همه ما سلامتی عطا بفرما
آقامحسن چاپلوسی دیدیم اما به این شوری ندیده بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر منش شما مهندس فروزان ،

جواتی صاحب اندیشه و اصول و انقلابی.

درود بر دوست داران ندای وحدت

درود بر دکترروشنفکر که از همه سلیقه ها و طوایف و جناح ها حامیانی جانی و باوفا دارد

درود بر ندای وحدت که خدمتی صادقانه را به شهرستانهایمان برگردانده

درود بر ندای وحدت و دکترروشنفکر که با تمام تخریب ها با مردم صادقانه عمل نموده و مردم را به سمت ندای وحدت دعوت کردند

درود بر مردمانی که انصاف و وجدان خود را در راه منافع شخصی و دروغ ها و شایعات عجیب و غریب نباختند و بر بویراحمدی واحد وفادار مانده اند
Iran, Islamic Republic of
اولا فرصت طلب خودتی و دوما منفعت طلب اون فرد پشت صحنه ات هست که هنوز که هنوزه در بزرگترین هلدینگ های اقتصادی حقوق نجومی میگیره و چون میدونی دولت اصولگراست میخواهی از نمد پوسیده روشنفکر برای خودت کلاهی بدوزی
ضمنا اصلاح طلب واقعی به اندازه صدها هزار نفر در این بویراحمد وجود داره که یکی شون هم آدم های چون تو و قوام را قبول نکرده اند و نمی کنن
Iran, Islamic Republic of
برو این شاخه ب اون شاخه منفعت طلبی رفتن ک هیاهو ندارد
من محسن فروزانم
تو هیچی نیستی
اگه بودی و برای بویراحمد واحد تلاش می کردی بعنوان یک مشاور برای ماندن اینگونه نمی کردی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای فروزان سالهایی که از اصلاحات حمایت میکرد دو هدف داشت. اول اینکه برای قوام فروزان فعالیت نماید و دوم اینکه سوار بر اصلاح طلبی به استخدام برسد. ولی وقتی به هر دو آنها نرسید و قدرت حاکم کشور هم به اصوالگرایان رسید تغییر موضع داده و در دولت کنونی به استخدام کارخانه آرد یاسوج هم درآمد. خب استخدامی با رنگ پارتی بازی که با یک تغییر نگرش سیاسی به راحتی برایش بدست آمده و باید هم مجیزگوی باشد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز استخدام فروزان قبل از اینکه به اردوگاه ندای وحدت بپیوندد اتفاق افتاد
رسا
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر دستیار رئیس جمهور نشدی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
به فرض که گفته های جنابعالی درست.
اما ازوحدتی که چهار سال قبل شعارش رادادید ورای واعتماد مردم را جمع کردید جز تفرقه،طایفه گرایی واختلاف بویراحمد بالا وپایی چه عایدی داشت
دوما وحدت که ایجاد نشد هیچ چنان شکاف وگسل قومیتی .جناحی درست کردید که امنیت استان را هدف قرار داده
سوما اگر جریان وحدت صحت واصالت داشت نیازی به برائت شما از اصلاح طلبی و.. نبود
....
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلب نیستی منفعت طلبی.
ندای وحدت اصلا ربطی به اصولگراها نداشت جناب فروزان
خواننده
Iran, Islamic Republic of
منم منم می کنی
این عنوانی که غصب کردی حاصل اشک و زحمت هزاران مادر و پدر مظلوم و زجر کشیده است که کرایه قرض می کردند تا برای موفقیت ندای وحدت همراه کاروانش باشند و بدون هیچ زحمتی به دست تو رسید. البته که دیری نخواهد بود که انتقام زحمات در چهار گذشته را خواهیم گرفت.
Iran, Islamic Republic of
غوره ای و زمان می برد تا مویز شوی!
بويراحمدی
Iran, Islamic Republic of
من با شرط روی ۲واحد خونه میگم روشنفکر قبول نمیشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حالا تو کی باشی که بخوای برا بقیه تعیین تکلیف کنی.... کسی به حرف تو توجه می کنه.؟.. با این ادبیات قلمبه فکر کردی شدی ... آیا شمردی که از همین طایفه اصیل بابکان چند نفر به خاطر تو به ندای وحدت خواهند پیوست؟ قطعا انگشت شمارند...
عسکر
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر،،..
ناشناس
United States
خدا دونه و دورویی و تملق بدم میاد و مردم از این جمع متنفرن
این متن چقدر رنگ و بوی تملق داره حال به زنه
Iran, Islamic Republic of
کم من من کن.
فهیمی
Iran, Islamic Republic of
چندمنی که این همه من من کرده ای?
رضا
Iran, Islamic Republic of
غلط های املایی و نگارشی خود را اول اصلاح کنید بعد به فکر بویراحمد و دنا باشید.
الوانی
Iran, Islamic Republic of
بساطتوجم کن ندای وحدت به پیوست.قوم گرایی عامل اصلی تزلزل....
علی
Iran, Islamic Republic of
اوفی مرد تا الان کوچه بییه الان داره خکه با ایکنه جون خوت ندای وحدت وروشنفکرت تموم وابیه اینبار مردم منتظر منتظریان هستند بساطت را جمع کن.
Iran, Islamic Republic of
جالب است محسن فروزان در هیچ جای گفته هایش از واژه جریان برای ندای وحدت استفاده نکرده است و از عبارات گروه، باند و اردوگاه و گروه استفاده کرده است!
و این نکته درست گفته هایش است چون یک جریان دارای خط فکری، ایدئولوژی، ساز و کار و اساس و مرام است در صورتی که ندای وحدت یک باند حول هسته طایفه گری است با پیرامونی از منتقدین زارعی و هدایت خواه (نه به زارعی و هدایت خواه حتی با انتخاب روشنفکر)
امیر حسین
Canada
هر کسی محسن فروزان ، را از نزدیک دیده و سرگذشت زندگی سیاسی او را بداند همراه با خواندن کلمه به کلمه این متن خواهد گریست و قدر این جوانان نخبه را که در سپهر سیاسی فقط نردبان و سپر سیاسی افرادی شدند با بدون فروزان ها به جایگاهی رسیدند که در خواب نمی دیدند و خیلی راحت او را تنها و فراموشش کردند.
هر چه این دلنوشته را می خوانم بیشتر بغض می کنم
Iran, Islamic Republic of
خارج تفکرات سیاسی
محسن فروزان انسان بسیار شریفی هستند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زیبا ستودی و زیبا فرمودی احسنت به این قلم انصافا بدون ریا و بی پروا و مستقیم با مردم صحبت کردید. سپاسگزارم از شما مرد شریف و بزرگوار👏👏👏👏👏❤️❤️❤️
Ukraine
احسن برشجاعت وشرافت این بزرگمرد از ایل آقا
داداش
Iran, Islamic Republic of
ایل آغا نه آقا ، ایل آغا اصالتا از قوم بزرگ و اصیل آغاجری بهبهان که سال ها پیش به ایل بویراحمد ملحق شدند
علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان رو حتی خانواده خودش قبولش ندارن
بویراحمد قهرمان
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن تو خودت مسخره کردی
کجا اصلاح طلبی
/ برای معاملاتی داری به همه اهانت می کنی
جمع کن بساطط را
حرف تاعمل بسی دیر ودیر است
Iran, Islamic Republic of
بخدا مهدی روشنفکر خودش نمیدونه داره چکار می‌کنه ..‌فروزان ول کن این گپ ها
Iran, Islamic Republic of
برای رای جمه کردن والله تو فقط بفکر این استی که فعلاا با خانوادت بهارستان نشین باشی و بعدشم بار خود مرتب بستی از ایران میروی دهان لق مردم کردند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطط را ابرو خاندان فروزان و ایل بزرگ بابکان را خودت و عمویت قوامبرباد دادید
کریمی
Iran, Islamic Republic of
بزرگمرد بویراحمد درود بر ناجی اصلاح طلبان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چقد اینجا دارن میسوزن همه.مشخصه محسن فروزان همه تونو سکته داده😂😂😂😂😂
امید
Iran, Islamic Republic of
بسا و داغ محسن سوختیت 😂😂😂😂
لوداب
Iran, Islamic Republic of
_ وحدتی که خروجی آن تفرقه، اختلاف افکنی و طایفه گرایی شد.
_ خدمت در جا به جای بویراحمد موج میزند!!! در آموزش و پرورش استان، چه خدمتی میکند این مدیر کل
_ همه مردم عقل و درایت دارند، مردم فریب مظلوم نمایی این گروه را نخواهند خورد.
سولم
Iran, Islamic Republic of
این روزها همه دکتر شدند بدرد لای جرز دیوار هم نمیخورید
Iran, Islamic Republic of
تو چارک هم نمیشی کم من من کن
شهباز بی بال
Iran, Islamic Republic of
من محسن فروزان، حنجره اصلاح طلبان بویراحمد و دنا، آیت روشنی است برای «تغییر»،
خدایاااا ده بسه
خدایا ایمانه بور سی غزه
هم ینمو کم بی ای وابو حنجره اصلاحطبان بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای فروزان
۱. از سبد و سالار شهیدان نوشته ای:
قیام امام حسین مگر غیر از این بود که مقابل فساد قومی و ضد شایسته سالاری و همچنین تاراج و تضییع حقوق مردم ایستاد؟
۲. از خدمت گفته ای؟ چه خدمتی؟ خبر از آموزش و‌پروش بحران زده و تباهی نسل آینده در آن داری؟
از استخدامهای طایفه ای و لیستهای استخدامی آقای روشنفمر که ویژه برای فامیل و اقارب در شرکت کاز و علوم پزشکی به اسم گرفته خبر داری؟
از سلاخی شایسته سالاری بواسطه انتصابات طایفه ای خبر داری؟
از وضعیت مدیزیت فجیع در فرمانداری بویر خبر داری؟ به لیست معاونین فرماندار و عملکردشون نگاهی بیندازید لطفا.
به وضعیت درمان و بهداشت
و .... و .....
آقای فروزان پیش غازی و معلق بازی؟ نانی گیر اوردی نوش جانت اینطور آسمان و ریسمان به هم نباف.
... لااقل آزاده باشید... اینم بگذرد آنچه میماند قضاوت تاریخ است...
لوداب قهرمان
Iran, Islamic Republic of
فقط به آقای فروزان میگم ....تادیرترنشده از این اردوگاه ازپیش شکست خورده بزن بیرون.به یه بهانه ای...حالا هربهانه ای که خودت بهترمیدونی...آقای محترم خیال میکنی ملت بویراحمد هالوین..بابا جمع کن بساطت رررررررررا
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1