تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۶۵۴۳۱
کبنا گزارش می دهد؛

گلایه های مردمی از بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد / مدیرکل امور بانوان استانداری: مشکل اساسی کمبود پرسنل در بخش زایمان است

۱۰
۱
گلایه های مردمی از بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد / مدیرکل امور بانوان استانداری: مشکل اساسی کمبود پرسنل در بخش زایمان است
کبنا ؛
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک بیمارستان تخصصی زنان و کودک و دارای بخش های داخلی مربوط زنان  است که در این خصوص مردم گزارش های مختلفی از عدم رضایت خود عنوان کرده اند، موارد زیادی از گلایه مندی در خصوص زایشگاه ها وجود داشته که به بحث پذیرش، خدمات رسانی ها، عدم توجه پزشک مربوطه، عدم توجه پرستاران مربوط می شود، برخی از بانوان بجای استفاده از زایشگاه های بیمارستان های استان ترجیح داده اند به استان های همجوار از جمله استان خوزستان یا استان فارس مراجعه کنند.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام نظرات مردمی و گزارش های سایت خبری  کبنا نیوز از بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد بازدید کرد.
عاطفه سادات مدبرنژاد در خصوص این بازدید گفت: بطور کلی خدمات دهی بخش زنان بیمارستان ها می تواند بهتر شود.
وی بیان کرد: سه بخش زایشگاه، مراقبت های زایمان، بخش زنان مورد بازدید قرار گرفت و با مراجعان گفت و گو شد.
مدبرنژاد اظهار کرد: بخش زایشگاه امکانات خوبی دارد، ولی مشکل اساسی کمبود پرسنل در بخش زایمان است، زنانی که برای زایمان مراجعه می کنند، نیاز به حضور ماما و پرستاری دارند که با شرایط روحی و روانی بیمار آشنایی داشته باشد و بتواند در حین زایمان به سلامت و کاهش استرس و نگرانی مادر کمک کند.
وی بیان کرد: زحمات مسوولان و پرسنل بیمارستان امام سجاد قابل تقدیر است، ولی لازم هست بانوان از پذیرش تا خدمات دهی بصورت ویژه ای با بانوان برخورد شود و حساسیت بانوان در حین پذیرش و خدمات دهی درنظر گرفته شود.
مدبرنژاد در خصوص مراقبت های بعد از زایمان گفت: با زنان بستری در این بخش نیز گفت و گو شد و زنان رضایت داشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: یکی از مشکلات بخش زنان نبود سیستم سرمایشی است، و می طلبد که این مشکل رفع شود.
وی با اشاره به اهمیت خدمات دهی گفت: برخی از زنان در خصوص پاکیزگی بخش های زنان و نگرانی برای ایجاد عفونت های زنانه گلایه مند شده اند که لازم است ضدعفونی و استریل بودن محیط بیمارستانی بخصوص در بخش زنان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

ی شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام

خانم مدبر نژاد محترم ، که به قول شما و بازدید شما همه چی خوله فقط نفر ماما و پرستار ندارند ، مشکلات اینا نیستن مشکل همون سیستم سرمایشی همون عفونت هاست همون عدم پاکیزگی ، من نمیدونم دیگه چیش خوبه ؟؟؟؟؟؟ مهم عدم توجه ماما و پرستار هست فقط میگن ما کارمندیم و حقوق میگیرن دقت لازم ندارن و توجه نمیکنن مشکلات ایناست که به نظر من بازدید تون مهندسی شده بود و میگین همه چی عالی بود. بازم بازدید کن به صورت سرزده و در قالب بیمار یا همراه بیمار مطمینم ناراضی هستین
منتقدان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه بیمارستان وضعیت مطلوبی ندارد. مدیران متخصص و توانمند در بخشهای بیمارستان نیست. مسائل سیاسی بر تخصص در این بیمارستان ارجحیت دارد.
یکی از مدیران این بیمارستان از همین الان خانوادش را تقسیم کرده بین کاندیدها جهت قبولی احتمالی تا در دور آینده هم نظر نماینده ای را جلب کنه
فقط یه عکس میگیرند و میفرستند اصلا از کار و تخصص و رفاه و ... خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
چطور میگه همه چی خوبه ،ظرف‌ده روز گذشته ‌‌سه‌خ خانم جوان ‌‌مردنبر اثر سهل انگاری
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مدیر کل هست واینها را نمی دانست جای تعجب ندارد، آدم سالم هم ورود پیدا می کند به صورت جسد بیرون می اید تعجبم از خ مدبر چرا واقیتها را بیان نمی کند
Iran, Islamic Republic of
با این فوتیهای چند روزه وبی دقتیها در تقصیرات پزشکی دیگر کمتر کسی حاضر می شود برود
Iran, Islamic Republic of
شما رفتید رفع مشکل وکمتر کردن درد والام مردم شوید ولی مثل اینکه همه چی گل و بلبل بوده بابا تعارف را بذارید کنار به درد مردم رسیدگی کنید
زایمان
Iran, Islamic Republic of
من اپن شب اونجا بودم متاسفانه مردم ما فقط پشت سر خوب حرف میزنن و وقتی خانم مدبرنژاد ازشون می پرسید همه می گفتند راضی ایم. هر چند ایشون از بخش های مختلف بازدید کردند و مسئولین بیمارستان خدایی به لرزه افتاده بودند که من به شخصه کیف کردم از اقتدار این خانم و امیدوارم وضعیت بیما ستان بهتر بشه.
دنا
Iran, Islamic Republic of
انروزی که قبیله خاصی بر چهار دیواری علوم پزشکی پهن شده بود چند صد نفر از پسر خاله و پسر عمو و خواهر زاده و برادر زاده و....... خوشونو در قسمتهای مختلف دانشگله بصورت فله ای جذب میکردند و هیچکس ککش نمیگزید ، باید فکر امروز میشد که بخشهای تخصصی با کمبود نیروی های تخصصی دچار شود و از طرف دیگر با ازدحام فامیلی های همرنگ و هم نام فراوان در بخش خدماتی و کاگری و نگهبانی از طایفه های خاص بصورت شرکت خصوصی روبرو شویم و همان کارگران بعلت بازای رایی که به هم طایفه ای خود داده اند امروز بجای انجام وظیفه خدماتی خود مطالبه میز و صندلی امپراتوری نمایند !!!
وای بحال این مردم که در چنگال چگونه اختاپوسهایی گرفتار شده اند !! فقط مگر خدا رحم کند! بیچاره دکتر جاودان سیرت که میراث دار چه وضعی شده !!!
مرتضی حبیب پور
Russian Federation
سلام .متاسفانه این چندسال در بخش زایمان بیمارستان امام سجادشاهد چنین مشکلاتی بوده اییم .از سرکار خانم مدبرنژاد کمال تشکر وقدردانی داریم..
علی
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی و اداره اطلاعات باید ورود کنند و دلیل کم کاری مسئولین این بخش برای همه مشخص بشه
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1