تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۶۵۴۸۲
کبنانیوز درگفت و گو با معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بررسی کرد؛

کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بزرگترین مسابقات ورزشی کشور

۴
۱
کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بزرگترین مسابقات ورزشی کشور
کبنا ؛
بزرگترین رویداد ورزشی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت: این مسابقات ورزشی با تلاش های زیاد و رایزنی های مختلفی به استان کهگیلویه و بویراحمد محول شده و از 20 مردادماه آغاز می شود.
فرشید کرمی بیان کرد: همیشه مسابقات ورزشی در استان هایی برگزار می شد که از نظر امکانات و زیرساخت ها در سطح بسیار بالایی بودند، راه های ارتباطی جاده های با کیفیت، راه دسترسی قطار و فرودگاه بسیار خوبی داشتند.
کرمی افزود: ما تلاش خیلی زیادی کردیم و در حالی که تاکنون مسابقات ورزشی منطقه ای هم بسیار کم در استان برگزار می شد، توانستیم مسابقات کشوری را به استان بیاوریم و شاهد حضور دانش آموزان از 32 استان کشور خواهیم بود.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات اعتبارات خوبی را وارد استان کردیم، و در حال آماده سازی زیرساخت ها در استان هستیم.
وی با بیان اینکه رویدادهای ورزشی به بهبود زیرساخت های استان کمک خواهند کرد، ادامه داد: قبل از این خوابگاه ها و سالن های ورزشی ما در وضعیت بسیار بدی بودند، هیچ سیستم روشنایی در سالن ها وجود نداشت، حتی آسفالت و جاده هم مربوط به 20 و 30 سال پیش بود، ولی الان ما توانستیم بسیاری از این مشکلات را رفع کنیم، سیستم های روشنایی داخل و بیرون سالن ها، سیستم سرمایشی، صندلی، آسفالت، آبسردکن ها، زیباسازی محیطی و گل کاری، سلف سرویس، تجهیز خوابگاه ها به فرش، تلویزیون، پرده کشی، یخچال، سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی، بازسازی محوطه و خیلی کارهای دیگر در همین اثنا صورت گرفته است.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه خوابگاه های ما 200 نفر ظرفیت دارند، گفت: سالن های ورزشی که شبیه تاریکخانه بودند و از نظر امکاناتی در وضعیت بدی بودند، الان 80 پروژکتور و 850 صندلی در سالن ها نصب شده است.

کرمی با اشاره به اینکه 1700 بازیکن و عوامل اجرایی برای برگزاری مسابقات در استان حضور پیدا خواهند کرد، گفت: این رویداد از نظر اقتصادی، گردشگری، فرهنگی کمک زیادی به معرفی استان در سطح کشور خواهد کرد، و فرصت مناسبی است تا دستگاه های اجرایی استان از جمله سازمان گرشگری با برگزاری برنامه های جانبی، جشنواره ها، اردوهای گردشگری بتوانند به معرفی جاذبه های استانی بپردازند.
وی گفت: این رویدادها به توسعه بیشتر استان کمک خواهد کرد و درآمدزایی خواهد داشت، با این حال باید در این رابطه تلاش کرد.
وی در خصوص جزئیات این مسابقات گفت: از ۲۰ مردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته هندبال و طناب زنی به میزبانی استان برگزار می شود.
وی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج گفت: یک هزار و ۷۰۰دانش‌آموز ،ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال ( پسران و دختران)و طناب زنی (دختران)، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
وی با بیان اینکه میزبانی این مسابقات برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود گفت: ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند که تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیتها برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات استفاده کنیم تا خاطره ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

غلو
Iran, Islamic Republic of
باشتنیوز
کمالی
Iran, Islamic Republic of
سی چه پیام‌های قبلیرو نمیزنی کجا بزرگترین رویداد چیرو داری بزرگ میکنی
رطب
Iran, Islamic Republic of
اینم چکارته این بلفا رو داری میزنی
ستین
Iran, Islamic Republic of
او کسی که به تو اجازه داد اینسایتو بزنی
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1