کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گلایه های مردمی از بخش زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد / مدیرکل امور بانوان استانداری: مشکل اساسی کمبود پرسنل در بخش زایمان است

9 مرداد 1402 ساعت 19:46

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک بیمارستان تخصصی زنان و کودک و دارای بخش های داخلی مربوط زنان است که در این خصوص مردم گزارش های مختلفی از عدم رضایت خود عنوان کرده اند، موارد زیادی از گلایه مندی در خصوص زایشگاه ها وجود داشته، برخی از بانوان بجای استفاده از زایشگاه های بیمارستان های استان ترجیح داده اند به استان های همجوار از جمله استان خوزستان یا استان فارس مراجعه کنند.


استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک بیمارستان تخصصی زنان و کودک و دارای بخش های داخلی مربوط زنان  است که در این خصوص مردم گزارش های مختلفی از عدم رضایت خود عنوان کرده اند، موارد زیادی از گلایه مندی در خصوص زایشگاه ها وجود داشته که به بحث پذیرش، خدمات رسانی ها، عدم توجه پزشک مربوطه، عدم توجه پرستاران مربوط می شود، برخی از بانوان بجای استفاده از زایشگاه های بیمارستان های استان ترجیح داده اند به استان های همجوار از جمله استان خوزستان یا استان فارس مراجعه کنند.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی اعلام نظرات مردمی و گزارش های سایت خبری  کبنانیوز از بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد بازدید کرد.
عاطفه سادات مدبرنژاد در خصوص این بازدید گفت: بطور کلی خدمات دهی بخش زنان بیمارستان ها می تواند بهتر شود.
وی بیان کرد: سه بخش زایشگاه، مراقبت های زایمان، بخش زنان مورد بازدید قرار گرفت و با مراجعان گفت و گو شد.
مدبرنژاد اظهار کرد: بخش زایشگاه امکانات خوبی دارد، ولی مشکل اساسی کمبود پرسنل در بخش زایمان است، زنانی که برای زایمان مراجعه می کنند، نیاز به حضور ماما و پرستاری دارند که با شرایط روحی و روانی بیمار آشنایی داشته باشد و بتواند در حین زایمان به سلامت و کاهش استرس و نگرانی مادر کمک کند.
وی بیان کرد: زحمات مسوولان و پرسنل بیمارستان امام سجاد قابل تقدیر است، ولی لازم هست بانوان از پذیرش تا خدمات دهی بصورت ویژه ای با بانوان برخورد شود و حساسیت بانوان در حین پذیرش و خدمات دهی درنظر گرفته شود.
مدبرنژاد در خصوص مراقبت های بعد از زایمان گفت: با زنان بستری در این بخش نیز گفت و گو شد و زنان رضایت داشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: یکی از مشکلات بخش زنان نبود سیستم سرمایشی است، و می طلبد که این مشکل رفع شود.
وی با اشاره به اهمیت خدمات دهی گفت: برخی از زنان در خصوص پاکیزگی بخش های زنان و نگرانی برای ایجاد عفونت های زنانه گلایه مند شده اند که لازم است ضدعفونی و استریل بودن محیط بیمارستانی بخصوص در بخش زنان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.




 


کد مطلب: 465431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465431/گلایه-های-مردمی-بخش-زنان-زایمان-بیمارستان-امام-سجاد-مدیرکل-امور-بانوان-استانداری-مشکل-اساسی-کمبود-پرسنل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1