تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۶۳۵۳۷
کبنا گزارش می دهد؛

شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال سگ های ولگرد کنند /مردم از دست این سگ ها آسایش ندارند

۴
۱
شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال سگ های ولگرد کنند /مردم از دست این سگ ها آسایش ندارند
کبنا ؛
این روزها حضور سگ های ولگرد در خیابان های شهر کاملا عادی شده و با وجود اینکه مردم از این وضعیت اعتراض دارند اما هیچ ساماندهی صورت نمی گیرد. در فاصله ماه های گذشته مواردی از حمله سگ ها به کودکان را در اخبار کشور خوانده ایم، مواردی که موجب مرگ یا آسیب دیدن فرد مورد حمله شده است، از جمله مرگ خانم عضو هیئت علمی در اهواز و همچنین مرگ دو کودک در قم، از جمله حوادث غم انگیز حمله سگ ها بوده است.
به گزارش کبنا نیوز، مردم در کهگیلویه و بویراحمد نیز کم و بیش از حضور سگ های ولگرد در خیابان ها ابراز نگرانی کرده اند، از دهدشت و گچساران و یاسوج تا دیگر شهرهای کوچک استان، وضع به همین منوال است. گاها شنیده ایم که تعقیب سگ ها موجب نگرانی و ترس زن یا کودکی شده است.
هفته گذشته یک سگ ولگرد در خیابان مرکز شهر گچساران (خیابان بلادیان و فلکه ساعت) جایی که بیشترین رفت و آمد وجود دارد، موجبات نگرانی زنان را ایجاد کرد. اما به غیر از این موضوع، در خیابان های اطراف شهر و شهرک ها سگ های ولگرد بصورت دسته جمعی در میان مردم رفت و آمد می کنند و مناطق روباز و متروک را برای زندگی خود انتخاب می کنند. در آپارتمان های شهرک نفت گچساران حضور سگ های ولگرد بسیار نگران کننده است و مادرها به ویژه برای کودکانشان نگران هستند.
اهمیت عقیم سازی و کنترل جمعیت سگ ها
متأسفانه عده ای از مردم با تصور حیوان دوستی و طرفداری از محیط زیست به سگ های ولگرد غذا می دهند و حتی شاهد هستیم که این موضوع که سگ های ولگرد گرسنه هستند و باید برای آنها فکری کرد موضوع مورد توجه عده ای طرفداران محیط زیست است. جالب است بدانید که غذا دادن به سگ های ولگرد در کشورهای غربی ممنوع است.
به گفته کارشناسان، دولت در زمینه سگ های ولگرد کم کاری کرده است، تنها مدیریتی که می توان برای کنترل جمعیت این سگ ها انجام داد عقیم کردن آنان است، اگر هر چه زودتر فکری برای این موضوع نشود هر روز زاد و ولد سگ های ولگرد و سگ هایی که توسط صاحبشان رها می شوند، بیشتر و بیشتر می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیوان دوستی بعضی ها دقیقا مانند گروه های طبیعت گردی هست که زباله های خود را در کوه ها رها میکنن
اما خودشان را طبیعت دوست می نامند
اون عزیزانی که نگران سگهای ولگرد هستند اگه راست میگن برای سامان دهی انها اقدام کنن
عقیم سازی این حیوانات کاری علمی و بهداشتی است.بعضی ها نگران ادمها نیستند اما از سر شکم سیری دم از حقوق حیوانات میزنند.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام .در گچساران قسمت کارکنان دولت تعدادسگها خیلی زیادن بدون اینکه عقیم شده باشن بسیار وحشی تهاجمی ما تا حالا هزاران بار با شهردار وزیر دستان تماس گرفتیم بدون اینکه کوچکترین مسئولیت درقبال این کار داشته باشن چند وقت پیش یکی از سگها به پسرم حمله کرد ولی هرچه با مسئولین صحبت کردیم کاری برای این سگها کنند هیچ اقدامی انجام ندادن داخل کوچه دقیق ۱۰تاسگ هست فقط همین یه کوچه کارکنان ۱۱شمالی فرهنگ غربی چهار. لطف کنید سگها رو جمع آوری کنید یابکشید تا ماهم آسایش داشته باشیم .این کار مسئولیت هرکسی هست لطف کنید رسیدگی کنید.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که حامی حیوانات پیدا شده ما آسایش آرامش از دست این سگها نداریم مسئولین محرم لطف کنید مثل قدیم کارتون رو انجام بدین سگها رو از داخل شهر جمع آوری کنید بچه هامون خودمون جرات بیرون رفتن از خونه رو نداریم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من در حال حاضر چندین باره به قسمت شهرداری پیام فرستادم صحبت کردم این کار رو به زیر دستان می‌سپارن و فراموش می شه کاری ازپیش نمی ره .سگها رو از سطح شهر جمع کنید .سگهاروجمع کنید.سگها رو جمع کنید
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1