تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۰۵۸

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

۲
۰
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان
کبنا ؛ از طرفداران معمولی فوتبال تا وزیر و وکیل در ایران از آمدن کریستیانو رونالدو به تهران هیجان زده هستند و هر کس به نحوی تلاش می‌کند خودش را در قاب عکس با رونالدو تصور کند. کمتر کسی تصورش را می‌کرد حضور یک تیم عربستانی در فوتبال ایران چنین وضعیتی ایجاد کند، اما حالا واقعیت فوتبال ما و عربستان دیدن همین صحنه هاست.
به گزارش کبنا، فرارو نوشت، «محل اقامت لاکچری رونالدو»، «برنامه حضور رونالدو در تهران به ساعت»، «برنامه شام رونالدو» و ده‌ها خبر دیگر محتوا‌هایی است که در ایران به سرعت در حال تولید شدن است و وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را فتح می‌کند. حتی کار به جایی رسیده که وزیر کابینه سید ابراهیم رئیسی هم برای اینکه از این قافله عقب نماند تصمیم گرفته عملکرد و دولت و یک وزیر دیگر را به تمسخر بگیرد و با پیش کشیدن پای پیام‌رسان‌های «بله» و «ایتا» سهمی از این بازار ببرد.
کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بازیکنان تیم النصر عربستان روز دوشنبه این هفته برای بازی با پرسپولیس در قالب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران می‌شود و ۳۶ ساعت بعد و در پایان روز سه شنبه و بعد از بازی با پرسپولیس تهران را ترک می‌کند.
این حضور چنان تاثیری بر فوتبال ایرانی گذاشته که حالا ما، حداقل برای مدتی کوتاه، صاحب سیستم کمک داور ویدئویی هستیم و همین چمن ورزشگاه آزادی که تا دیروز کسی پیدا نمی‌شد به آن آب بدهد هم در حال ترمیم است. به جز این شور و شوقی است که هوادارن فوتبال را در برگرفته و همه پیگیر حضور لحظه به لحظه این ستاره در ایران هستند. این معنی واقعی فوتبال در مقام سرگرمی است. صنعتی که هم مردم را سرگرم می‌کند. هم آن‌ها را به اوج احساسات می‌رساند. هم توسعه زیرساخت‌ها را در پی دارد و در نهایت هم پول در می‌آورد.
چیزی که فوتبال ایرانی سال‌ها با آن فاصله دارد. تصور کنید این شور و حرارت که با یک حضور ۳۶ ساعته قرار است فوتبال ایرانی را در نوردد در مدت دو سال حضور رونالدو ستاره‌های دیگر نظیر نیمار و مانه با لیگ عربستان چه می‌کند.
همه روز‌های وسط هفته‌ای را تصور کنید که در نیمه روز و در خلال کار با کیفیت نازل دوبین‌های تلویزیونی لیگ برتر ایران را می‌بینید و این رخوت را مقایسه کنید با کیفیتی که حضور این ستاره‌ها به لیگ عربستان بخشیده است.
واقعیت این است که مقایسه همین دو عدد، ۳۶ ساعت سرخوشی ایرانی‌ها از حضور رونالدو و دو سال هیجان در لیگ عربستان فاصله فوتبالی ما را با هم نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
لحظه به لحظه ذلت و عزت ایران بر باد رفتن ما که از نعمات خدادای بی بهره بودیم کاش این بازی در کشور ثالثی برگزار میشد تا عیبها نهفته میماند
Romania
هر کس سوار خر مردم بشود زود پیاده میشود
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
(عکس) شیخ بنزما در عربستان!

(عکس) شیخ بنزما در عربستان!

پس از رونالدو و نیمار، در آخرین مورد کریم بنزما با پوشیدن دشداشه روز ملی عربستان را تبریک ...
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
1