تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۰۶۸۷
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد؛

مجید جلالی مشاور باشگاه نفت و گاز گچساران شد / انتخاب مدیر فنی تیم

۱
۱
مجید جلالی مشاور باشگاه نفت و گاز گچساران شد / انتخاب مدیر فنی تیم
کبنا ؛مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری این باشگاه و همچنین از انتخاب بهمن فرازمند به عنوان مدیر فنی تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز شنبه (8 آبان ماه 1400) ابوالحسن غلامی با اعلام این خبر افزود: استاد مجید جلالی براساس پیشنهاد و خواهش اینجانب، درحق مردم و جوانان این دیار چنین لطفی را درنظر دارند،
وی افزود: استادجلالی از سال ها قبل و زمانی که اولین امتیاز لیگ دویی تیم فوتبال نفت و گاز به گچساران آورده شد در کنار مجموعه بود و همواره مشاوره ها و راهنمایی های ایشان کمک موثری به تیم داری ما کرده است‌.
غلامی تصریح کرد: استاد جلالی یکی از نخبگان فوتبالی کشور است که رهنمودهای می تواند منشاء خیر و پیشرفت فوتبال شهرستان باشد.
وی افزود: بنا داریم در فصل جاری و در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز نیاز به حمایت و اقدامات موثر در ابعاد مختلف دارد در کنار کادرمدیریتی و فنی قوی از مشاوره این استاد رشته فوتبال نیز بهره مند شویم.
براساس این گزارش، مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال اهل ایران است. جلالی در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا است. وی به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است. فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۸ به خاطر آنچه بازی پاک و جوانمردانه نامید، از او تقدیر کرد.

با حکم مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بهمن فرازمند مدیر فنی تیم های فوتبال این باشگاه شد.
بهمن فرازمند از مربیان با سابقه و دارای مدرک مربیگری A آسیا ، سال ها به عنوان و سرمربی در کنار تیم های نفت و گاز گچساران حضور داشته است.
از مهمترین سوابق مربیگری فرازمند می توان صعود به لیگ دسته اول به عنوان مربی و صعود به پلی آف لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی در فصل ۹۶-۹۷ اشاره کرد.
براساس این گزارش، فرازمند طی این حکم در همه رده های فوتبال این باشگاه به عنوان مدیر فنی فعالیت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید.محمدطاهر.عوضپور
Iran, Islamic Republic of
باسلام.عرض.ادب.....برو.کار.می.کن.مگو.چیست.کار.................................................که.سرمایه.جاودانیست.کار....‌...................................................نگر.تا.که.دهقان.به.فرزندهگان.همی.خواست.خفت.....................که.میراث.خودرا.به.دارید.دوست...............................................که.گنجی.زه.پیشینیان.اندوست............‌‌..................................من.ان.راندانستم.اندر.کجاست....‌..............................................پژوهیدن.یافتن.باشماست.........‌..........................یادباد.یاد.ان.روزگاران.یاد.باد..صبحها.قبل.از.اذان.یادش.بخیر....خنده.ان.نوجوانها.یادشان.....صبح.شهر.اسمانی...ای.شهیدان........شهرتان.اباداباد...وسلام.به.پرسنل.شرکت.نفت.خیز.جنوب.وگچساران.وکشورایران.التماس.دعا..سلامتی.ایمنی.وتن.درستی.برای.عموم.
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1