کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد؛

مجید جلالی مشاور باشگاه نفت و گاز گچساران شد / انتخاب مدیر فنی تیم

8 آبان 1400 ساعت 19:51

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری این باشگاه و همچنین از انتخاب بهمن فرازمند به عنوان مدیر فنی تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.


مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری این باشگاه و همچنین از انتخاب بهمن فرازمند به عنوان مدیر فنی تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز شنبه (8 آبان ماه 1400) ابوالحسن غلامی با اعلام این خبر افزود: استاد مجید جلالی براساس پیشنهاد و خواهش اینجانب، درحق مردم و جوانان این دیار چنین لطفی را درنظر دارند،
وی افزود: استادجلالی از سال ها قبل و زمانی که اولین امتیاز لیگ دویی تیم فوتبال نفت و گاز به گچساران آورده شد در کنار مجموعه بود و همواره مشاوره ها و راهنمایی های ایشان کمک موثری به تیم داری ما کرده است‌.
غلامی تصریح کرد: استاد جلالی یکی از نخبگان فوتبالی کشور است که رهنمودهای می تواند منشاء خیر و پیشرفت فوتبال شهرستان باشد.
وی افزود: بنا داریم در فصل جاری و در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز نیاز به حمایت و اقدامات موثر در ابعاد مختلف دارد در کنار کادرمدیریتی و فنی قوی از مشاوره این استاد رشته فوتبال نیز بهره مند شویم.
براساس این گزارش، مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال اهل ایران است. جلالی در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا است. وی به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است. فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۸ به خاطر آنچه بازی پاک و جوانمردانه نامید، از او تقدیر کرد.

با حکم مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بهمن فرازمند مدیر فنی تیم های فوتبال این باشگاه شد.
بهمن فرازمند از مربیان با سابقه و دارای مدرک مربیگری A آسیا ، سال ها به عنوان و سرمربی در کنار تیم های نفت و گاز گچساران حضور داشته است.
از مهمترین سوابق مربیگری فرازمند می توان صعود به لیگ دسته اول به عنوان مربی و صعود به پلی آف لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی در فصل ۹۶-۹۷ اشاره کرد.
براساس این گزارش، فرازمند طی این حکم در همه رده های فوتبال این باشگاه به عنوان مدیر فنی فعالیت خواهد کرد.


کد مطلب: 440687

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440687/مجید-جلالی-مشاور-باشگاه-نفت-گاز-گچساران-انتخاب-مدیر-فنی-تیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1