تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۰۹۴۴۸
گزارش|

یک سقوط و هزار رویداد

۱
۰
یک سقوط و هزار رویداد
کبنا ؛در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری‌ای‌اتی‌ آر در 15 ماه گذشته در شهر یاسوج و واکنش‌ها به این شرکت، 73 روز بعدازآن سانحه روز یازدهم اردیبهشت‌ماه 1397 نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج قائم‌مقام شرکت هواپیمایی «آتا» انجام شد و شش ماه و 9 روز بعد از اولین پرواز آتا در فرودگاه یاسوج  ایرلاین ها به وعده و قول‌های خود عمل نکردند.
فارس نوشت: سقوط هواپیمای مسافربری‌ای‌اتی‌ آر ۷۲ در روز ۲۹ بهمن سال ۹۶ تبعات زیادی برای استان ‌کهگیلویه و بویراحمد داشت و مستقیم و غیرمستقیم در بازداشتن استان از توسعه داشت. سقوطی که خط هوایی و پروازها به مرکز استان ‌کهگیلویه و بویراحمد را بدنام کرد و امروز هر آن‌که قصد حضور در شهر یاسوج را داشته باشد با ترس و اضطراب و دلهره با همین پروازهای نیمدار و نصفه و نیمه به این شهر سفر می‌کند. گذشته از همه مشکلاتی که برای استان از رهگذر این سقوط پیش آمد عدم حضور مسئولان کشوری به استان به دلیل نبود پروازهای متوالی و مستمر و یا احیاناً ترسی که وجود دارد موجب ضربه به توسعه استان شده است. باید از مسئولان کشوری در رأس از رئیس‌جمهور پرسید جوابگوی عواقب پس از سقوط در استان کیست و چرا باید مردم داغ‌دیده استان همچنان اسیر مشکلات باشند.

باید یادآور شد که زیرساخت‌های لازم در فرودگاه یاسوج فراهم‌شده است و توقع می‌رود مسئولان بیشتر از این پیگیری کنند تا ایرلاین‌ها به برقراری پروازها متقاعد شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا لطفا تا میتونی در مذمت مسیولین در این خصوص مطلب و مقاله بزن شاید شاید بگوششون برسه که یاسوج مرکز استان محروم ک.ب از داشتن یه برنامه مدون ومنظم پروازی محروم تر شاید یکی شنید که خط پروازی یاسوج کم هزینه تر از خط هاییست که زیان بیشتر متوجه کشور کنه شاید یکی بشنوه مارا تا کی میخوان مروم نگه دارن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1