کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش|

یک سقوط و هزار رویداد

17 ارديبهشت 1398 ساعت 13:17

زیرساخت‌های لازم در فرودگاه یاسوج فراهم‌شده است و توقع می‌رود مسئولان بیشتر از این پیگیری کنند تا ایرلاین‌ها به برقراری پروازها متقاعد شوند.


در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری‌ای‌اتی‌ آر در 15 ماه گذشته در شهر یاسوج و واکنش‌ها به این شرکت، 73 روز بعدازآن سانحه روز یازدهم اردیبهشت‌ماه 1397 نخستین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج قائم‌مقام شرکت هواپیمایی «آتا» انجام شد و شش ماه و 9 روز بعد از اولین پرواز آتا در فرودگاه یاسوج  ایرلاین ها به وعده و قول‌های خود عمل نکردند.
فارس نوشت: سقوط هواپیمای مسافربری‌ای‌اتی‌ آر ۷۲ در روز ۲۹ بهمن سال ۹۶ تبعات زیادی برای استان ‌کهگیلویه و بویراحمد داشت و مستقیم و غیرمستقیم در بازداشتن استان از توسعه داشت. سقوطی که خط هوایی و پروازها به مرکز استان ‌کهگیلویه و بویراحمد را بدنام کرد و امروز هر آن‌که قصد حضور در شهر یاسوج را داشته باشد با ترس و اضطراب و دلهره با همین پروازهای نیمدار و نصفه و نیمه به این شهر سفر می‌کند. گذشته از همه مشکلاتی که برای استان از رهگذر این سقوط پیش آمد عدم حضور مسئولان کشوری به استان به دلیل نبود پروازهای متوالی و مستمر و یا احیاناً ترسی که وجود دارد موجب ضربه به توسعه استان شده است. باید از مسئولان کشوری در رأس از رئیس‌جمهور پرسید جوابگوی عواقب پس از سقوط در استان کیست و چرا باید مردم داغ‌دیده استان همچنان اسیر مشکلات باشند.

باید یادآور شد که زیرساخت‌های لازم در فرودگاه یاسوج فراهم‌شده است و توقع می‌رود مسئولان بیشتر از این پیگیری کنند تا ایرلاین‌ها به برقراری پروازها متقاعد شوند.
 


کد مطلب: 409448

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409448/یک-سقوط-هزار-رویداد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1