تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۰۷۴۹۵

صلاحیت شرکت نفت گچساران برای تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریتی

۰
صلاحیت شرکت نفت گچساران برای تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریتی
کبنا ؛ممیزان شرکت بهین گستران پایدار پس از دو روز ممیزی، درتاریخهای پنجم و ششم اسفند ماه ضمن ارائه گزارش نهایی، صلاحیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را برای تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریتی تایید کردند.
در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی که ششم اسفند ماه برگزار شد، سرممیز شرکت مذکور گفت: خوشبختانه بررسی های همکاران ما نشان می دهد که در زیرساختها اقدامات بسیار خوبی انجام شده و شرکت گچساران در تجزیه و تحلیل شاخص های فرایندی یکی از بهترین سازمان ها در بین سایر سازمان های همنام است.
در این جلسه از سوی تیم ممیزی کننده توصیه های لازم برای انطباق مطلوب تر کالیبراسیون و کنترل عملیات با استانداردها ذکر شد و در جمع بندی نهایی صلاحیت داشتن گواهینامه های استاندارد برای شرکت گچساران به مدت یکسال دیگر تایید شد.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک این موفقیت به همکاران گفت: ما نباید فقط به صرف داشتن این گواهی نامه ها به خود ببالیم بلکه این موفقیت باید عزم و اراده و همت ما را برای حرکت و پویایی هر چه بیشتر ، دو چندان کند و در عمل برای اهداف شرکت مثمر ثمر واقع گردد.
صیدالی افزود: در سالهای گذشته تلاش بسیار زیادی شده تا این سیستم ها در شرکت استقرار یابد و خوشحالیم که برآیند این تلاشها سطح استاندارد کار همکاران ما را در این شرکت ارتقا داده و بواسطه الزام به رعایت موازین و شاخصها ، ریسک خطر را در حوزه های ایمنی کارکنان، تاسیسات و حفظ محیط زیست کاهش داده است.
وی گفت : امروز هنر همکاران ما باید این باشد که با وجود همه مشکلات، هر چه بیشتر خود را به استانداردها نزدیک کنیم.
صیدالی بر لزوم رفع اشکالات جزیی موجود تاکید کرد و افزود: از هم اکنون باید در این جهت حرکت کنیم و امیدواریم گزارش سال آینده تیم ممیزی کننده مطلوب تر از امروز باشد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سیستمهای مدیریتی 18001:2007 Ohsas Iso/TS 29001:2010 Iso9001: 2015 Hse E & P Forum Iso 14001: 2015 را در سطح کل شرکت استقرار داده و همه ساله موفق به تمدید اعتبار گواهینامه های استاندارد جهانی شده است.
گفتنی است این سیستم ها در سال ۱۳۸۳ به صورت پایلوت در تاسیسات رگ سفید و پازنان ۲ استقرار یافت و از سال ۱۳۸۴ به کل شرکت تعمیم داده شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1