تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۷۲۲۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| افتتاح و کلنگ‌زنی 226 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد / اقدام بی‌سابقه فرماندار بویراحمد در توسعه زیرساخت‌های شهرستان + سند

۱
کبنا ؛ فرماندار بویراحمد گفت: 226 پروژه دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد که تعداد زیادی از آن‌ها در راستای سیاست دولت مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام افتتاحی بودند.
شهرام مهدوی مطلق در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع 226 پروژه ۲۰۳ پروژه افتتاح و ۲۳ پروژه هم کلنگ‌زنی شد.
   
توضیحات کامل فرماندار در باره پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان بویراحمد

وی افزود: اعتبار کل پروژه‌ها افزون بر ۱۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان است که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن در بحث افتتاح و مابقی در بحث کلنگ زنی است.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: بحث زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری افزون بر ۷۰۰ هزار متر مربع در معابر روستایی شهرستان از مهمترین پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.
مهدوی مطلق تأکید کرد: علی رغم محدودیت‌های اعتباری که وجود داشته است انقلابی در بحث زیرسازی ومناسب‌سازی معابر روستایی در سطح شهرستان بویراحمد و به خصوص حاشیه شهر صورت گرفته است.
وی ابراز کرد: همچنین پایدار‌سازی بیش از ۸۰ درصد شبکه برق شهرستان بویراحمد که گام بزرگی تلقی می‌شود زیرا ناپایداری‌های بسیاری در شهرستان بویراحمد وجود داشت.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: به زودی تأمین آب اراضی نقاره خانه کلنگ زنی خواهد شد و نزدیک به هزار متر از اراضی دشت نقاره خانه زیر کشت خواهد رفت.
به گزارش کبنا، مراسم افتتاح پروژه زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری روستای بلهزار و مادوان با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد برگزار شد.
فرماندار بویراحمد گفت: بلهزار و مادوان منطقه پاطلاقی در زمستان محسوب می‌شد و مردم در شرایط سختی به سر می‌بردند.
شهرام مهدوی مطلق اظهار داشت: ۲۵۰هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت و جدول‌گذاری روستا‌ها انجام شده است که در رشد سررود شمالی و جنوبی تأثیرگذار بود.
وی با اشاره به اینکه این خدمات هدیه به مردم بلهزار است، گفت: با افتتاح این طرح‌ها مشکلات زیادی حل می‌شود و این از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
همچنین سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان با بیان شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: در دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های که توسط دولت در یکسال گذشته کار شده است گنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.
   
صحبت‌های معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه‌های بویراحمد است
وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که ۲۲۶ پروژه عمرانی در بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود و هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار خرج این طرح‌ها شده است.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: نقاط حاشیه شهر یاسوج به علت مهاجر پذیربودن آن شاهد گسترش بی‌رویه جمعیت هستیم. ۱۶ پروژه در روستا‌های اطراف شهر یاسوج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: وظیفه دولت خدمت‌رسانی در همه حوزه‌هاست و بی‌سابقه است که در یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۶ پروژه اجرا شود.
   
حضور نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر و جشن انقلاب

   

فرماندار بویراحمد گفت: علی‌رغم همه مشکلات که وجود دارد 252000 مترمربع زیرسازی و آسفالت شده که در واقع یک نهضت است.

بر اساس جدول فوق، شهرستان بویراحمد بیشترین پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی را دارد که در واقع این را نشان می‌دهد که مدیران شهرستانی به رهبری شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار بویراحمد هماهنگی، پیگیری و تلاش‌های زیادی در خصوص تقویت زیرساخت‌های عمرانی و  اقتصادی مردم شهرستان بویراحمد داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرماندار از استوری حمایتیش بگه
Iran, Islamic Republic of
چرا شهرستان بویراحمد بیشترین پروژه را دارد این بیعدالتی های بودجه نسبت به شهرستانهای دیگر استان قابل بخشش نیست .
رضا
Iran, Islamic Republic of
اینا همش انتخاباتی هستند جدولی یکسال بیش احداث شده حالا افتتاح میکنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1