تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۶۱۷۴۸
در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون اجرایی رییس جمهور: عمق محرومیت کهگیلویه و بویراحمد به اشکال مدیریتی بر می‌گردد / علاقه شخصی به این استان دارم / کهگیلویه وبویراحمد در مسیر خوبی قرار گرفته است / فعالیت‌های موثری در حوزه عمرانی و اقتصادی دنبال می‌شود / استاندار کهگیلویه و بویراحمد جدی پای کار است

۰
کبنا ؛محسن منصوری_ معاون اجرایی رئیس جمهور _ صبح امروز ( یکشنبه 10 اردیبهشت ماه 1402) در ادامه سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان رفت.
به گزارش کبنا، محسن منصوری، معاون اجرای رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور دارند و این نشان دهنده پایبندی مردم این استان به آرمان‌های انقلاب است.
وی افزود: علاقه شخصی به استان کهگیلویه و بویراحمد دارم و از دوران جوانی به این استان سفرهای زیادی داشته‌ام. مردم عزیز و با اصالتی دارند.
وی با بیان اینکه کارهای خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است و از دیروز که خدمت آقای احمدزاده، استاندار استان بودیم، الحمدالله فعالیت‌‌های خوبی انجام گرفته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: در بازدید میدانی خود بنده از استان کهگیلویه و بویراحمد متوجه شدیم که استان در مسیر خوبی قرار گرفته است و فعالیت‌های موثری در حوزه عمرانی و اقتصادی در سطح استان دنبال می‌شود.
منصوری گفت: 6500 میلیارد تومان مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور در استان کهگیلویه وبویراحمد بوده که 3 هزار میلیارد تومان آن تأمین اعتبار و پرداخت شده است و نسبت به برنامه عقب نیستیم.
وی افزود: 2300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد را استانی ثروتمند می‌دانیم اما محرومیت زیادی هم در سطح استان وجود دارد. این استان ظرفیت‌های نفتی در حوزه‌های منابع طبیعی، گردشگری و تنوع آب و هوا دارد.
وی افزود: البته مردم این استان سرمایه اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است و متأسفانه با این همه ظرفیت‌ها محرومیت‌های را در سطح استان می‌بینیم که دل آدم را به درد می‌آورد.
منصوری در ادامه گفت: خدمات رسانی در استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل وضعیت توپوگرافی و شرایط جغرافیایی بسیار سخت است و هزینه زیادی را هم در بر دارد، اما با این وجود در حوزه‌های کلان و خرد کارهای خیلی خوبی انجام گرفته و کارها هم خوب پیش می‌رود. در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و اشتغال‌زایی نیز به دنبال راه‌ حل‌های مؤثر هستیم.
وی پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد را خوب ارزیابی کرد و گفت: در برخی شهرستان‌ها این طرح پیشرفت خوبی دارد اما در برخی دیگر مشکل زمین وجود دارد.
منصوری به پیشرفت 97 درصدی پروژه پتروشیمی گچساران اشاره کرد و گفت: 83 درصد پتروشیمی گچساران بر اساس توان، دانش و تولیدات داخلی انجام گرفته که با وجود صنعت پیچیده‌ای مثل پتروشیمی این کار فوق‌العاده و بی‌نظیری است.
وی به سد چم‌شیر اشاره کرد و گفت: 560 میلیمتر مکعب آب پشت این سد قرار دارد که 576 مگاوات برق تولید می‌کند و 130 هزار هکتار اراضی، دارای آب مستمر و پایدار می‌شوند و این همان تقویت تولید داخلی و رشد تولید مدنظر مقام معظم رهبری است.
معاون رییس جمهور در ادامه گفت: کارهای خوبی در حوزه امنیت غذایی انجام گرفته و زنجیره تولید مواد غذایی در سطح استان دنبال می‌شود که به درستی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همکارانش روی این مسئله تمرکز کرده‌اند. 
وی گفت: خودمان را مدیون استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانیم و مردم را شایسته توجه بیشتر می‌دانیم. محرومیت این استان قابل رفع و حل و فصل است. استان کهگیلویه و بویراحمد، استان پُر ظرفیتی است و به نظر می‌رسد اشکال عمده مشکلات آن به یک شخص بر نمی‌گردد، بلکه اشکال مدیریتی در ادوار گذشته سبب این عمق محرومیت‌ها و فاصله این استان با استان‌های دیگر شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان گفت: استاندار و همکارانش جدی پای کار هستند و ما هم در دولت تمام توانمان را برای حمایت از این استان می‌گذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو کجایی که استاندار پای کار است؟
تو که همش دو ماه نیست اومدی تو این جایگاه
Iran, Islamic Republic of
دو سال گفتار درمانی صرف جواب نداده است
استاندار حتما"عزل می شود و ان شاءالله استان به آرامش خواهد رسید.
علی
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست این اقا همه جا رفته به جز گلزار مطهر شهدا

وای بر این مدیران به ظاهر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
هرکدام میان محرومیت و فقر را میبینن و شعار میدن و بعد هم تمام چرا شما چند ماه آمدی اایا این میز را لایقی آیا پاسخگویی آیا با فقرا دیدار داشتی و غیره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1