تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۳۷۷۹۲
با تلاش صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

مراسم تجلیل از بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد / کمک‌های صندوق بازنشستگی به شهر زلزله‌زده سی سخت

۰
کبنا ؛ در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان استان در محل صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
  به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدعوین و بازنشستگان برگزیده در بخش‌های مختلف که بر اساس ثبت اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی بازنشستگان انتخاب و معرفی شده بودند برگزار شد.
  در این مراسم اکبر گودرزی رئیس صندوق بازنشستگی استان ضمن خوش آمد گویی به مهمانان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و تکریم از کسانی خواند که عمر و جوانی خود را در راه خدمت به مردم گذرانده‌اند و اینک نیز باید با انگیزه بخشی و تشویق آنها از ظرفیت و توانمندی آنان بهره برد.
 وی همچنین به برخی از فعالیت‌های صندوق در طول یک سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: صندوق بازنشستگی استان از مهرماه ۱۳۹۹ تا کنون تسهیلات قابل قبولی در اختیار بازنشستگان قرار داده است که در همین رابطه تاکنون تسهیلات در طرح‌های متنوع به 9274 بازنشسته استان پرداخت شده است که در کنار این آمار تعداد 2513 پرداخت وام ضرروی نیز داشتیم.
 گودرزی با تقدیر از همکاری و همراهی بانک صادرات استان اظهار داشت: علاوه بر تسهیلات ذکر شده با مساعدت و همکاری بانک صادرات و بویژه رئیس محترم این بانک جناب آقای روانان و همکارانشان به تعداد ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد نیز تسهیلات مناسب به بازنشستگان ارائه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
 وی در ادامه افزود: صدور احکام همسان سازی حدود 14109 نفر از بازنشستگان استان به همراه صدور تعداد 4581 مورد حکم اصلاح امتیاز ایثارگری، صدور تعداد 7953 مورد حکم ارتقا گروه، تعداد 674 مورد حکم بازنشستگی جدید و احکام افزایش سالانه سال 1400 برای کلیه بازنشستگان استان از دیگر خدمات این صندوق است.
 
گودرزی همچنین با اشاره به فعالیت‌های این صندوق در زلزله شهر سی سخت گفت: در زلزله شهر سی سخت تعداد 374 فقره پرداخت تسهیلات ضروری به زلزله زدگان این شهر از سوی صندوق اختصاص داده شد و هم چنین کمک‌های غیر نقدی به ارزش تقریبی 18 میلیارد ریال از طریق شرکت بیمه آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در میان زلزله زدگان این شهر و بویژه بازنشستگان آسیب دیده توزیع شد.
 
رئیس صندوق بازنشستگی در پایان سخنان خود ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان در دفاتر پیشخوان دولت از جمله صدور حکم، فیش حقوقی، گواهی کسر از حقوق و گواهی احراز هویت مشترکین صندوق بازنشستگی، ثبت نام تسهیلات ارائه شده از طرف صندوق بازنشستگی، تورهای گردشگری، آموزش بازنشستگان و فرزندان آنها در دوره‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای از دیگر فعالیت‌های این سازمان خواند.
 
 همچنین در این مراسم نماینده کانون‌های بازنشستگی استان طی سخنانی از تلاشها و زحمات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی استان بویژه در دوره تصدی آقای گودرزی تقدیر کرد و از نقش و همراهی خوب صندوق در زلزله شهر سی سخت و حضور در کنار مردم زلزله زده و کمک به آنها قدردانی نمود. 
در پایان این مراسم از از بازنشستگان نمونه استان که بر اساس اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی بازنشستگان استان انتخاب شده بودند تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ما هم بازنشسته آموزش وپرورش و یکی از زلزله زدگان در سی سخت هستیم که خانه ام به طور کلی وصدر صد تخریب شد ودر حال ساخت آن هستم
آقای گودرزی رئیس صندوق بازنشستگی استان در این جلسه اعلام کرده اند که ۳۷۴ فقره تسهیلات ضروری به زلزله زدگان بازنشسته سی سخت اختصاص داده شد
سؤال این است که این تسهیلات به چه کسانی داده شد؟
آیا شامل بنده که خانه ام تخریب شده نمی شد؟
یا شاید هم ما از قلم افتاده ایم.
ای کاش در این زمینه شفاف سازی بشود.
چون فبلا در زمینه یک سری مایحتاج به بازنشستگان زلزله زده در سی سخت توسط صتدوق بازنشستگی و وزارت رفاه حرف وحدیث هایی بود .
اگرچه باورمان نشد
ولی الآن که اختصاص این تسهیلات را به بازنشستگان زلزله زده در سی سخت می شنویم متوجه می شویم که آنها هم شایعه نبوده بلکه حقیقت داشته.
وبه افراد خاصی تعلق گرفته است.
ای کاش جناب آقای گودرزی رئیس محترم صندوق بازنشستگان اسنان شفاف سازی می کردند
ویا رسانه های خبری پی گیر موضوع می شدند.
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1