تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۰۹۶

تخصیص اعتبار جدید به صندوق تعاون روستایی ایرانیان

۲
کبنا ؛
با حضور علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران و غلامحسن رحمانی قائم مقام «صندوق تعاون روستایی ایرانیان» نشستی در محل فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.

در این نشست رحمانی به منظور معرفی بیشتر صندوق به مسئولان و عموم مردم ضمن اعلام جایگاه قانونی آن گفت: صندوق تعاون روستایی ایرانیان تحت نظارت «سازمان تعاون روستایی کشور» مشغول به فعالیت می باشد.  

قائم مقام صندوق تعاون روستایی ایرانیان در ادامه گزارشی از نحوه فعالیت و عملکرد صندوق در گستره کشور ارائه داد و ضمن یادآوری دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه سپرده گذاران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، ابراز داشت: مدیریت عالی صندوق با جدیت تمام و از طریق بکارگیری وکلای مجرب به دنبال وصول مابقی طلب خود از موسسه مالی کاسپین می باشد.

رحمانی ادامه داد: همچنین اعتباری جهت افزایش سرمایه صندوق تخصیص یافته و این امیدواری وجود دارد که این اعتبار در آینده نزدیک به حیطه وصول درآمده و به سرمایه سهامداران افزوده گردد.

رحمانی به نمایندگی از طرف اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق گفت: از مجموعه تلاش ها و پشتیبانی و حمایت های جناب دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نیز مساعدت ها و تلاش های جناب دکتر شیرزاد ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل محترم سازمان تعاون روستایی ایران، قدردانی و سپاسگذاری می نمایم.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از رحمانی، و اعلام حمایت از صندوق و تایید جایگاه قانونی آن گفت: شایسته است سپرده گذاران صندوق تا تحقق و وصول مطالبات از موسسه کاسپین و همچنین جذب بودجه جهت افزایش سرمایه صندوق، خویشتنداری نمایند.

رحمانی ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار محترم، نسبت به اظهارنظر ایشان قول مساعد داد و نسبت به وصول مطالبات در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1