کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخصیص اعتبار جدید به صندوق تعاون روستایی ایرانیان

13 خرداد 1398 ساعت 14:01

قائم مقام صندوق تعاون روستایی ایرانیان در دیدار با فرماندار شهرستان گچساران از گسترش فعالیت و افزایش سرمایه صندوق در آینده ای نزدیک خبر داد.


با حضور علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران و غلامحسن رحمانی قائم مقام «صندوق تعاون روستایی ایرانیان» نشستی در محل فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.

در این نشست رحمانی به منظور معرفی بیشتر صندوق به مسئولان و عموم مردم ضمن اعلام جایگاه قانونی آن گفت: صندوق تعاون روستایی ایرانیان تحت نظارت «سازمان تعاون روستایی کشور» مشغول به فعالیت می باشد.  

قائم مقام صندوق تعاون روستایی ایرانیان در ادامه گزارشی از نحوه فعالیت و عملکرد صندوق در گستره کشور ارائه داد و ضمن یادآوری دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه سپرده گذاران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، ابراز داشت: مدیریت عالی صندوق با جدیت تمام و از طریق بکارگیری وکلای مجرب به دنبال وصول مابقی طلب خود از موسسه مالی کاسپین می باشد.

رحمانی ادامه داد: همچنین اعتباری جهت افزایش سرمایه صندوق تخصیص یافته و این امیدواری وجود دارد که این اعتبار در آینده نزدیک به حیطه وصول درآمده و به سرمایه سهامداران افزوده گردد.

رحمانی به نمایندگی از طرف اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق گفت: از مجموعه تلاش ها و پشتیبانی و حمایت های جناب دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نیز مساعدت ها و تلاش های جناب دکتر شیرزاد ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل محترم سازمان تعاون روستایی ایران، قدردانی و سپاسگذاری می نمایم.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از رحمانی، و اعلام حمایت از صندوق و تایید جایگاه قانونی آن گفت: شایسته است سپرده گذاران صندوق تا تحقق و وصول مطالبات از موسسه کاسپین و همچنین جذب بودجه جهت افزایش سرمایه صندوق، خویشتنداری نمایند.

رحمانی ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار محترم، نسبت به اظهارنظر ایشان قول مساعد داد و نسبت به وصول مطالبات در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.


کد مطلب: 410096

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410096/2/تخصیص-اعتبار-جدید-صندوق-تعاون-روستایی-ایرانیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1