تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۰۹۹۶۷
نشست خبری شهردار چرام با اصحاب رسانه مطرح شد

شهردار چرام؛حل مشکلات در گرو بیان حقایق است/آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!

۰
کبنا ؛نشست صمیمی شهردار چرام و اصحاب رسانه با حضور فرماندار چرام و رئیس شورای شهر چرام برگزار شد.
فرماندار چرام در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست و این نشست صمیمی نشانه آن است بیان کرد:من شخصا دوست دارم که کارها در یک فضای آرام و اخلاقمدارانه پیش برود ولی  گاهی هم طبیعی هست در این بین اتفاقاتی رخ می دهد، اما مهم نحوه مواجهه با اتفاقاتی میباشد که باید با درایت پایان خوبی داشته باشند و تشکر می کنم از همه کسانی که در برپایی این نشست همدلی سهیم بودند.
وی افزود:انشالله دوستان رسانه ،شهردار و همه فارغ از آنچه که گذشت و هر چه که قبلا گذشت بدون نیاز به واکاوی،منبعد با همدلی جهت توسعه شهرستان و شهر چرام گام برداریم.
فتاحی اصل اظهار کرد:خوشحالیم از این نشست ها و همدلی ها چرا که توسعه و پیشرفت شهرستان در سایه همدلی و همکاری همه دستگاه ها و مدیران و نهادها میسر است و همه باید دست به دست هم دهیم.
وی افزود:از این مسئولیت های زودگذر آنچه که برجای می ماند خدمت صادقانه به مردم است،رسانه ها بازوی مدیران می باشند و نیاز به همگرایی و همکاریست کما اینکه نقدهای سازنده گره گشای مشکلات است.
شهردار چرام بابیان اینکه همدلی و هماهنگی میان اصحاب رسانه و مسئولین به توسعه شهر کمک میکند اظهار کرد:باتوجه به اینکه اختلاف میان اصحاب رسانه و حوزه شهرداری باعث عدم توسعه در حوزه شهر میشود این نشست جهت کمک کردن و حل مشکلات با در کنار هم بودن است.
وی افزود:وقت اینجانب متعلق به مردم است و حاشیه ها باعث پایمال شدن حقوق مردم میشود ، برای پاسخگویی به اصحاب رسانه که بازوی توانمند مدیران هستند توسط اعضای شورا به آنان اعلام شد و اعلام میکنم در اتاق شهردار همیشه برای پاسخگویی باز است.
شهردار چرام  حل مشکلات را در گرو پاسخگویی و حقیقت دانست و افزود : در تمام مسائلی که اصحاب رسانه دغدغه ی آن را دارند پاسخگو میباشم و اینگونه به صحبتهایم خاتمه میدهم انچه که پاک است از محاسبه چه باک است .
در پایان این نشست صمیمانه علی یاری زاده به نمایندگی از فعالان رسانه ای در این نشست ضمن تشکر از همه کسانی که در برپایی این نشست دوستانه همکاری کردند  بیان کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که کار رسانه ای در مناطق کوچک و قبیله و عشیره ای بسیار سخت هست و فشارهای اجتماعی بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه  رسالت رسانه ها در بیان مشکلات در جهت توسعه شهرستان است بیان کرد:همه ما فرزندان این شهرستان هستیم اگر اختلاف سلیقه ای هم باشد اما میبایست در جهت توسعه همه جانبه شهرستان با وحدت و همدلی از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم
فعال رسانه ای شهرستان چرام با اشاره به اینکه همه ما باید فارغ از سلایق فکری و سیاسی به توسعه شهرستان چرام کمک کنیم اظهار داشت :از فرماندار محترم و اخلاق مدار شهرستان و شهردار پرتلاش وریس محترم شورای اسلامی شهر چرام و دیگر اعضا که برای توسعه شهر چرام تلاش می کنند و همچنین سایر عزیزان  در برپایی این نشست صمیمانه همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم امیدواریم سال 98سال خوبی برای توسعه عمرانی و فرهنگی شهر چرام باشد.
به گزارش کبنا،چندی پیش شهردار چرام در گفتگویی با رسانه ها از بی توجهی نماینده کهگیلویه بزرگ به شهرداری ها گلایه کرده بود که حواشی زیادی در پی داشت.(کلیک کنید)
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1