تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۱۷۴
محمد رحیم دهراب‌پور در نشست استاندار با تشکل‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد؛

آقای استاندار شما منتقد و معارض را با یک چوب می‌رانید / عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد به‌‌دلیل مدیریت شبه‌سیاسی است / تاکنون حامی و مطالبه‌گر بوده‌ام، اما از حالا منتقد و مطالبه‌گر خواهم بود

۸۳
۵
آقای استاندار شما منتقد و معارض را با یک چوب می‌رانید / عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد به‌‌دلیل مدیریت شبه‌سیاسی است / تاکنون حامی و مطالبه‌گر بوده‌ام، اما از حالا منتقد و مطالبه‌گر خواهم بود
کبنا ؛
محمد رحیم دهراب‌پور: ما مخالف دولت نبوده و نیستم و از دولت حمایت کرده و مطالبه‌گر بوده‌ام.  اما از حالا منتقد و مطالبه‌گر خواهم بود.
به گزارش کبنا، پیش از ظهر امروز در نشستی که برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی کهگیلویه و بویراحمد منهای احزاب اصلاح‌طلب با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتند، تنها چند رسانه گزینشی دعوت شده بودند. با اصرار مخاطبان، کبنا نیوز با برخی از افراد حاضر در این نشست گفت‌وگویی داشته است.

بیشتر بخوانید:
 
آقای استاندار چرا منافع و مصالح نظام و مردم را فدای مصالح و منافع خودتان و نمایندگان کردید؟

محمد رحیم دهراب‌پور از فعالان سیاسی شهر یاسوج و رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، به برخی از صحبت‌های خود در نشست با استاندار اشاره کرد.
وی گفت: در نشست تشکل‌های سیاسی با استاندار، بنده به ضرورت فعال شدن تشکل‌ها و احزاب سیاسی و نقشی که آنها در تحقق مطالبه‌گری مردم دارند، اشاره کردم.
دهراب‌پور گفت: همچنین اشاره کردیم که ما باید از طریق تشکل‌ها و احزاب و فعال کردن آنها، آفت قومیت‌گرایی در استان را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: در این نشست به مثالی از پیامبر اکرم اشاره کردم و گفتم: فردی به پیامبر مراجعه کرده بود که فرزند من را نصیحت کن تا خرما نخورد، روز اول و دوم که آنها به پیامبر مراجعه کردند، پیامبر سکوت کرد. اما روز سوم پیامبر به آن بچه گفت که خرما نخور. مادر خطاب به پیامبر گفته بود چرا دو روز اول چیزی نگفتید؟ پیامبر جواب داده بود که چون در آن دو روز خودم خرما خورده بودم نتوانستم به او نصیحت کنم که خرما نخورد.
دهراب‌پور تصریح کرد: آقای استاندار حالا که شما این بحث قومیت‌گرایی را دارید، چقدر به رعایت قومیت‌گرایی توجه داشته‌اید؟
وی گفت: آنچه ما شاهدیم این است که چینش مدیریتی استان، نشان‌دهنده وجود همین قومیت‌گرایی است و هر کس فرصتی پیدا کرد حق را به نزدیکان خود داد و برای دیگران حقی در نظر نگرفت.
دهراب‌پور ادامه داد: من در این نشست گفتم استان ما محروم نیست، بلکه بالقوه ثروت‌مند است. ولی معتقدم استان ما عقب‌مانده است و علت عقب‌ماندگی هم به دلیل مدیریت شبه‌سیاسی است.
وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در سفر سال 1373 به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که فرمودند: در این استان مشکل سیاسی وجود ندارد،، بلکه مشکل شبه‌سیاسی است و آن هم دخالت دادن مسائل قومی و قبیله‌ای است.
دهراب‌پور اظهار داشت: در حال حاضر 90 درصد مدیریت‌ ما به همین صورت است و بیشتر نشان دهنده غلبه تفکر نمایندگان و چینش مدیریتی برای انتخابات سال آینده است.
وی ادامه داد: در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم مقام معظم رهبری توصیه کرد که نمابندگان در حوزه اجرایی دخالت نکنند، در حالی که الأن عکس آن عمل شده و این به معنای زاویه با مقام معظم رهبری است.
دهراب‌پور تأکید کرد: ما گفتیم نیروهایی که شما در نظر گرفته‌اید کارآمد نیستند و در هر اداره و سازمانی، چند نفر نیرو قوی‌تر از رأس آن اداره وجود دارد که از آنها استفاده‌ای نشده است. در حالی که اگر  شایسته‌سالاری وجود داشت باید از آنها استفاده می‌شد.
این فعال سیاسی ادامه داد: ما گفتیم مخالف دولت نبوده و نیستیم و از دولت حمایت کرده و مطالبه‌گر بوده‌ایم. الأن به اعتقاد ما، شما منتقد و معارض را با یک چوب می‌رانید.
وی ابراز داشت: ما معتقدیم دولت باید حمایت شود، مشروط بر اینکه کارآمدی دولت بر همه روشن بوده و رضایت مردم را در پی داشته باشد.
دهراب‌پور در گفت‌وگو با کبنا به تعداد اندک خبرنگاران در این نشست اشاره کرد و گفت: در این جلسه جای مطبوعات خالی بود. در حالی که استاندار باید توجه داشته باشد عصاره اصلی جامعه‌ای که بحث مردم‌سالاری دینی در آن مطرح است، همین مطبوعات، تشکل‌ها و احزاب است.
وی ادامه داد: وجود این‌ها به نوعی کمک به مدیریت است؛ اگر مطبوعات، تشکل‌ها و احزاب حضور نداشته باشند، آقایان هم در اداره کردن یک طرفه عمل می‌کنند و بی اعتمادی و نارضایتی‌هایی که الأن وجود دارد، برگرفته از همین نگاه‌هاست.
دهراب‌پور در ادامه گفت: بنده به خاطر تقویت نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیوسته حامی دولت‌ها بوده و هستم؛ به‌ویژه در این مدتِ تشکیل دولت سیزدهم، صد درصد حامی و مطالبه‌گر بوده‌ام، اما از این به بعد بیشتر منتقد و مطالبه‌گر خواهم بود.
وی اظهار داشت: استاندار گفت که نمایندگان دخالتی ندارند و ما با آنها تعامل داریم و جریان‌های اصولگرا بیشتر از نمایندگان به ما فشار آورده‌اند. ما در جواب گفتیم: این اشکالِ کارِ شماست؛ نمایندگان و نیروهای سیاسی پیشنهاد داده‌اند و شما باید تصمیم بگیرید و بخش عظیمی از این اتفاقات خارج از تصمیم شماست.
گفتنی است محمد رحیم دهراب‌پور، عضویت در شورای مرکزی حزب حمهوری اسلامی دفتر استان کهگیلویه و بویراحمد، دبیری جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، دبیری رایحه خوش در دولت محمود احمدی نژاد، دبیری حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی و دبیری جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی را در سابقه فعالیت سیاسی خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور شیر پاک خورده
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور
آن موقع که زارع به دستور جنابعالی قومیت گرایی را دراین شهرستان نهادینه و به فرهنگ تبدیل نمود چطور منتقد نشدی .
حتما آن زمان خرما را خورده بودی و رطب خورده نمی توانست منع رطب کند .
بله فرمایش برای دیگران خیلی راحته
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور کاملا درست گفته
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
استاندار متاسفانه همراه با نمایندگان ضعیف همه چیز را خراب کردند
نمایندگان باید فقط معرفی کنند و استاندار خودش انتخاب کند و حتی در صورت لزوم گزینه مدنظرش را بگذارد
حال گزینه مدنظرخودش پیشکش، ضعیف ترین نیروها را به ایشان تحمیل کرده اند و هرجا استاندار هم اراده ای مبنی بر شایسته گزینی داشته زور و توانش نرسیده
Iran, Islamic Republic of
توخدا بگذارید مردم راحت باشند هرکی برای خودش میخواهد خودی نشان دهد
دست بردارید از سرمردم بدبخت!
همه میتوانند ابن حرفها رابزنند
Iran, Islamic Republic of
تو‌ک همیشه با همه‌مخالفی !
Iran, Islamic Republic of
حزب گرایی یعنی تمامبت خواهی مثل خودشماها که هرجا تشریف بردید زود از آنجا بیرون زدید و نماندید تا اخر
Iran, Islamic Republic of
حزب گرایی یعنی مرگ یک‌جامعه .
شما هرچه‌مخالتون باشد را تخریب می کنید
Iran, Islamic Republic of
حتما یکی از ثروت‌های استان و تو و‌ کیان هستید اره!!؟؟؟اخ بیچاره مردم یاسوج واستان تو که به هیچ کسی وفادارنیستی بیچاره استاندار که به تو ‌و کیان دلخوش کرده سه تا
Iran, Islamic Republic of
بخدا کیان بدرد اداره نیست
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر کیان دهراب پور از مفاخر استان هستند. از قدیم گفتن آب رو جایی بریز که میسوزه!!!! مثل اینکه حرف حق و کاملا درست حاج دهراب پور بدطور شما رو سوزونده که احساس میکنید با تخریب و اهانت به دکتر کیان دهراب پور دلتون خنک میشه.
Iran, Islamic Republic of
داد از قوم گرایی
Iran, Islamic Republic of
تودیگه چرا؟
برادرت کیان که مدیرکل شد؟!
Iran, Islamic Republic of
کیانی به اینجا رسیده،فقط دودش به چشم مردم میره وو بس.
Iran, Islamic Republic of
رای تو و کیان که رییسی هم نبود
Iran, Islamic Republic of
مردم‌اعصاب ندارد شما را به خدا بروید خانه تون بنشینید
...
Iran, Islamic Republic of
آخه شما خودت می‌دونی سیاست چیه
بهرام
Iran, Islamic Republic of
خود حاج دهرابپور تا تونسته بزای فک و فامیلش کار غیرقانونی گذاشته؟برادرشو گذاشته رییس بیمه سلامت؟یک پسرشو گذاشته مشاور فرماندار؟ یک پسر دیگه شو الیکی بدون اینکه توی آزمون قبول بشه؛بردشه دانشگاه علوم پزشکی؟حالا هم رسمی اش کرده و فرستادش بیمارستان جلیل؟اما اونوقت حرف از میزنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پسر آقای حاج دهراب پور به نام محمدامین جزء معدود کسانی است که از طریق آزمون سال ۱۳۹۹ دانشگاه در دانشگاه استخدام شد
بهرام ی
Romania
ازمون سال ۹۹ علوم پزشکی؟ سوری بود.
چطور کسی از ۶۰ سوال ۵۹ تاشو صحیح زده بود قبول نشد؟
اکثر نیروها رو اقای دکتر یزدانپاه؟پورانفر و اقای برفر چید؟؟؟؟
اصلا برید نگاه کنید فامیل قبول شدگان چندتاشون شبیه خود کارمندان دانشگاه بوده.....
ما یه چیزهایی میدونیم
Iran, Islamic Republic of
این از شجاعت و شفافیت آقای دهراب پور هست ک ...
Iran, Islamic Republic of
به روز روشن چرا دروغ
پسر حاج دهراب پور از طریق آزمون استخدام علوم پزشکی شد
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور برای مدیرکل شدن و یا مشاور شدن پسرش هیچ اقدامی نکرد
حاج
Romania
پس توکه میدونی بیا سیاست وبگیر به دست امثالی مثل شماها باعث شدین که این استان به قول استاندارکه محروم وفوق محروم شدیم را اداره کن واگه امثالی مثل دهرابپور ها بود نمی خوام بگم ازاین وضع بهتر وافرادی که صلاحیت کاری داشتند خدمت به جامعه می کردند دهراب پور دغدغه این را داشت که مسئولی که لیاقت پست مدیریتی را داشت حمایت وهمه ی استان را ازبرمی داشت ودهرابپور مختص بویراحمد نبود... وکلا دغدغه کل استان را داشت دهرابپور کسی بودکه بامردم محروم فقیر هم سفره وازخدا همیشه طلب می کرد که این مردم آنچه حق شون هست برسند اما ازیه طرف پاک بودن وازیه طرف اون کسی بود که با حمایت اون وکسی روکه حمایت می کرد به جایگاهایی رسوند که وقتی طعم پست ها روچشیدند دهراب پور رادور وبرای دهراب پور عددی حساب نمی شدند...اینو بگم کل مدیران فرزند وخانواده دارند فقط پسرحاج دهراب پور رفته سروکار واقعا برات متاسفم
دنا
Iran, Islamic Republic of
چهل دوسال وجون این استان چه ایخی نونم خوت خسته نشدی تازه به جای پاسخگویی ، مطالبه گر وابیی
دنا
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان در انتصاب افراد تصمیم گیر نیستند پس علت چیست که بیش از ۹۰٪ مدیران از قبیله های خاص و مناطق خاص هستند ؟؟؟ یعنی همینطوری و بطور اتفاقی فقط مردم این قبایل و مناطق توان مدیریت دارند ؟!! یعنی در سایر ایلات مثل تیرتاجی ، آغا ، قایدگیوی ، کاکانی ، گودرزی ، سادات مختاری ، شاه قاسمی ، ده برآفتابی ، مهریانی، شاه غالبی ، کریکی ، ساداتی ، اولادعلی مومن ، جلیلی ، عبدالهی ، سیسختی ، تنگ سرخی ، سروکی ، مادوانی ....... اصلا آدمی که بدرد مدیریت بخورد وجود نداشته و نداردو خداوند این نمایندها و استاندار همه خوبها را در ایل و تبار استاندار و نمایندگان قرار داده ؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
البته در بویراحمد نماینده فقط دنبال بستگان و فامیلهای نزدیک خودش است
س
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خسته نباشی
کبنا جان خودت جان عزیزترینت نظرم ثبت کن
برادر این چند سال حق بویر احمد پایین خورده میشد کجا بودید در این چهل سال کجا بودید مردی بود انسانیتی بود چیزی ب نام دین داشت بویراحمد پایین فقط یک ایل ب تنهایی ۶۵هزار جمعیت استان مال خودش،
اقای دکتر دهراب پور عزیز کجا بودی در این چند سال
چرا نگفتی این چند سال حق پایین خورده شد،
دراین چهل سال یک مدیر کل نداشت
غقط سال اخری حاج زارع دکتر یزدانپناه مدیر کل علوم پزشکی شد

جناب
دکتر رادمنش بچه کدوم منطقه است
دکتر دهراب پور برادر دهراب پور بچه کدوم منطقه هست
دکتر امیری بچه کجاسست
دکتر اریا بجه کدام منطقه هست
محمد زاده بچه کجاست،
مدیرکل کمیته بچه کجاست،
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بدنامی و ظلمی که در حق سفلی علی الخصوص تامرادی ها در این‌دوره شد سابقه نداشته و ندارد
هم‌هدایت خواه و هم‌زارع کلی به بچه های سفلی اهمیت می دادند
روشنفکر آنقدر بر طبل سفلی و علیا کوبیده که شاید و بگوید من ناجی شماها هستم
احسان
Iran, Islamic Republic of
خانم یا آقای س، اولا آمار جمعیتی میده که چی رو ثابت کنی؟ دوما معلوم شد اطلاعات عمومی چندانی هم نداری، از ازمان مرحوم محمودیان گرفته تا روشنفکر عزیزتان مدیران زیادی از ایل شما بر مسند قدرت نشستن. ولی اصل بر کیفیت ست نه کمییت...
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف ناحق میزنی
بیشترین اعتماد به نیروهای سفلی را هدایت خواه و زارع داشتند
بیشترین آسیب را هم روشنفکر برای سفلی داشت
علی خان
United Kingdom
درود بر حاج دهرابپور
تشکر از سایت مردمی کبنا(الحق عنوان کنکاشی برای نجات استان برازنده این سایت است چون بدون تملق وبدون توجه به جریان‌های سیاسی برای نجات استان تلاش می‌کند)
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاجی
همیشه صادق و خالص
شجاع و شفاف
گمنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا و حاج دهراب پور مرد ثابت قدم این نظام و انقلاب ، اگه هم کبنا رو بزارن برا دولت انقلابی خوب کار میکنه چون تنها سایتی هست که بدون تعارف مدیران ضعیف رو به مردم معرفی می‌کنه و زنگ خطری هست برا ..........‌‌
Iran, Islamic Republic of
محمد رحیم دهراب پور شخصیتی سیاسی برای همه دوران
مافیایی قدرتمند
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور بدنبال مافیایی قدرتمندی باشه ترکیب منحوس مدیریتی را از زمان روحانی دوسال آخر دولتش مصادف شد با دوسال اول این نمایندگان
آقای دهراب پور در جاهای حساس استان و کشور نفوذ را پیگیر باش نگاه کنن ببین کجا ها به این آقا ودیگران مصونیت ناکارآمد سازی داده اند چرا اینها با اطمنیان خاطر هر کاری دوست دارند انجام می دهند
بدنبال حذف برچسب اصول گرایی و اصلاح طلبی- طایفه گرایی -قوم گرایی -گردن کلفتی -شبکه سازی ارباب رعیتی قوم و قبیله ای باشید این استان نیاز به انسان های نو دارد که تربیت یافته مدیران کنونی و چندسال گذشته نباشد
این استان باید از نو بوسیله افراد جدید ساخت مدیرانی که چند دهه بر منصب های این استان شبکه سازی کرده اند باید باید باید انداخت دور
۲۰ نفر انسان در این استان می تواند این ایستان را از بن بست فرهنگی فقیر خارج کند .
در جاهای حساس وتصمیم گیرنده دنبال نفوذ باشید !!!!!!!!!!!
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور از محدود سیاسیون پاکدست و غیر معامله گر هست
Iran, Islamic Republic of
توخودت باید پاسخگو‌باشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت محترم کپنانیوز به جهت آگاهی بخشی و بیان ضعف های مدیران ..
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه مطالبه گر سهم خودش بوده نه مردم
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از جناب آقای حاج دهراب پورمردباصداقت ومخلص ومردمی استان
نقدی بر موضوع انتصابات استان وجوددارد که آقای دکتر احمد زاده استاندارمحترم به درستی بیان داشتند،چراشخصی که قبلاً دراین استان نماینده بودواکنون بادخالت در انتصابات در وزارتخانه های متعدد افسار انتصابات استان راازاستاندارمحترم ومجمع نمایندگان گرفته است نمایندگان کمترین اما رانتصابات راداشتند
مدیران کل بنیادمسکن،منابع طبیعی،کاررفاه وامواجتماعی،میراث فرهنگی ،محیطزیست،کتابخانه ،راهداری ،پست،ورزش و جوانان،علوم پزشکی،دانشگاه یاسوج،سازمان فنی و حرفه ای.......هیچ کدام نیروی های نمایندگان نیستند.
مردم آن شالله جوابی دندان شکن دیگری درآیند ه به ایشان ویارانشان خواهنددادکه برای همیشه از سیاست خداحافظی کند.اجازه بدهنددولت کارش را انجام بدهدهرنیروی دکتر احمد زاده معرفی کردجهت تصدی مدیر کلی به وزارتخانه ها پشت پرده نماینده اسبق نیروی استاندار استان راکنسل کردونیروی خودش راگذاشت.ازاستاندارمحترم استدعا داریم با اقتدار بیشتری برخوردکندتازمینه نارضایتی در استان شکل نگیردومدیران خوب وناکارامدراعزل کند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی استان قوم گرایی است و طوری است که باعث شده افراد متخصص از اسنان بروند و افرادی که تخصص ندارند در سازمانها و ادارات به کار گرفته شوند و نتیجه هم این میشه که کار نمی توانند بکنند و استان عقب میفته که در برف هفته قبل هم به خوبی خود را نشان داد هر کسی هم مسئولیتی بگیره فرق نمیکنه از کدوم قوم باشه قبیله خودش را میاره و کار مدام بدتر و بدتر میشه
United States
جناب دهرابپور سلام آیا برادر حضرتعالی مدیر کل بیمه ، جناب هدایت مدیرکل فنی حرفه ای از سپیدار، جناب روزبهان مدیرکل صنعت معدن از سرابتاوه، مدیرکل سیاسی انتخابات از سپیدار، جناب اریا مدیرکل بهزیستی از چیتاب، مصلح مدیراب، عزت خواه مدیرکل اپ، محمدی مدیرکل راه، اینها را چی حساب میکنید کجا قوم گرایی بوده
Germany
درود بر حاج دهرابپور انسان مومن متعهد و انقلابی منصف که واقعا در طول این ۴۳ انقلاب اسلامی هرگز از دایره انصاف و اعتدال و حقیقت گویی خارج نشد و جناب آقای استاندار هم انصافا انسان مومنی ولی متاسفانه در این دوره استانداری مثل اینکه قومیت گرایی و نمایندگان بسیار ضعیف در مجلس شده است اگر آقای استاندار از ظرفیت پشتیبانی از مردم استفاده و بهرگیری می کرد بهتر از این بود که نمایندگان منفعت طلب قرار می گرفت چون هم از حمایت مردم برخوردار بود و هم حمایت قانون دخالت بیش از حد نمایندگان سر رشته کار را از دست استاندار خارج کرد و در شهرستانها به تبعه وضع موجود و ضعف استانار در مقابل نمایندگان اوضاع شهرستانها و فرماندان بسیار بسیار خراب است
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون آقایی که میگه دهرابپور اشتباه میکنی برادر
ایشون یه دوره با هدایت خواه میخواست استاندار بشه نگذاشتن بشه چون اصلا در این حد واندازه نبود دوباره رفت با زارع دوباره اونجا هم به فکر صندلی استانداری بود اینم نشد دوباره برگشت با هدایت خواه در دهه هفتاد با مسعود حسینی بود با اون هم بخاطر پست به هم زد خودش رفت کاندیدا شد
تو شورای شهر هم کلا سیاسی وحزبی جناحی کار می‌کرد
Romania
اگه دهرابپور می خواست استاندار بشه ازای چیزا می گذشت ومی رفت سفیر میشد ودهرابپور بلانصاف فقط استان ک.ب بود براش ازسردسیر تاگرمسیر فرقی نداشت...دکتر دهرابپور برادرش هم جز افرادی هست که لیاقت مدیریت هرنهادی رو به دست گرفت درآن کارنامه موفق روداشت وایشالا شمایی که اسم استاندار شدنشونداری ایشالا زبانت خیر باشه وشاید روزی باشیم که استانداری شو ببینیم
Germany
قبلا حاج آسپار که انسان بسیار شریف و بزرگ و بزرگواری بود از بویراحمد پایین بود اگر اصل بر شایسته سالاری باشد بچه هر جای کشور و یا استان باشد مشکلی نیست مسئله این است که مدیران بسیار ضعیف است انصافا آقای عزتخواه در حد و اندازه یک مدیر مستقل نیست هم به آموزش و پرورش لطمه زده هم به منطقه و هم به طایفه اش و هم به شخص آقای روشنفکر خیلی خیلی ضعیف است انصافا چندین نفر از مدیران و معاونین شهرستانی و معاونین خودش در هیچ دوره و حکومتی به آنها مسئولیت نمیداد ولی آقای عزتخواه علیرغم اعتراضات و شکایت حتی بدون توجه به قوانین به شخصه پیگیری کرد و ابلاغ زد حداقل باید مقداری نسبت به کسانی حساسیت نشان میداد که متاسفانه اصلا توجهی به این موضوعات نداشت
Iran, Islamic Republic of
نمک روی زخم‌مرددم‌نپاشید
Iran, Islamic Republic of
نمک روی زخم‌مرددم‌نپاشید
United States
در پاسخ به س جناب برادر س حرف دهراب پور منطقی است نگاه به طایفه خود استاندار و بکارگیری آنها در استانداری بکن وضعیت چیدمان سفلایی روشن فکر را ببین و از همه بدتر قوم و قبیله گرایی و زوم کردن روی سادات توسط موحد را نگاه کن حتی توجه مدیریتی به بستگان به عنوان مثال معتمدی جهاد کشاورزی که یک روز سابقه مدیریتی در مرکز استان را نداشت و الان جهاد کشاورزی را درگیر روزمرگی و نابود کرده را ببین بعدش بگو دهراب پور بد صحبت کرده ،لطفا منصف باش
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور جون خوت ولمون کن
ککات که وابیه مدیرکل خدمات درمانی
د چ ای خی وجون‌ملت؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور خودش دنبال این بود که برادرش کیان را هر طوری باش÷د یه جایی پست بدهد اگر راست می گه کیان استعفا بده
Iran, Islamic Republic of
ار مدیر محترم خواهش میکنم این نظر را انعکاس بدهند
جناب دهراب پور یک اداره را به شما سپردند بدبختش کردی فلجش کردی در زمانی که شورا بودی شهردار پاک دست و کار ازموده و متخصص و مورد وثوق کارمندان شهرداری و مردم جناب محمدی را افتادی دنبالش نگذاشتی شهردار بمونه بعد از ایشون که مسول شورا بودی یاد رفته چه به سر این شهر اوردی نیروهای فله ای بدون آزمون و طایفه ای و از بستگان درجه یک شورا ها چندین برابر ظرفیت شهرداری نیروی غیر متخصص و خارج از چارت وارد شهرداری وامروز شهرادری به چنین روزی گرفتار شد همش نتیجه کارهای اشتباه و سوء مدیرییت تو بود در پیشگاه خدا جواب باید پس بدی چه مردم شهر یاسوج بدانید اینکه امروز شهرداری توان هیچ کاری را نداره و کشتیش به گل نشت و عوارض شهرداری چندین برابر شده و کمر مردم شهر یاسوج خورد شده به واسطه همین آقا بوده باید عوارض را هر سال چندین برابر کنند تا حقوق نیروهای مازاد پرداخت بشه و هیچ کار عمرانی هم نشه جناب دهراب پور خیانتت گریبانگیر این شهر تا قیام قیامت شد
Romania
شما که اینو نوشتید اثبات کنید که ازدرجه یک حاج دهرابپور وازبستگان درشهرداری آورده باشه شمایی که حرف میزنید وفقط بلد هستید که چیزی بگین که مغایرت داره امروز که شهرداری به این چالش رسیده اینه که آقای دهرابپور می‌گفت شهردارنمی تونه شهرداری رواداره کنه واز6سال پیش آقایونی که امروز شهردارو به سوال بردند اونا چی حق بادهراب پوربود یانه وقتی دهرابپور می گفت آقایون فکروتامل کنید ازقبیله گرایی وقومیت گرایی رای ندید که امروز این وضع شهرما وجزویرانه ای نمی بینم ...
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر دوره ی دوم و سوم از کارآمدترین شوراها و انتخاب جناب آقای مهندس بهرامی نقطه ی عطفی در تاریخ شهرداران بویراحمد بوده
جناب آقای حاج دهراب پور از پاکترین و صادقترین و صاحب نظری بی بدیل در طول ادوار شورا بودن
جناب آقای حاج دهراب پور اگه صاحب داشت و حمایت میشد حتی در پستهای مدیریتی کلان و ملی حرف برای گفتن داشتن
اگه میسوزی برو همان جا ....
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگر چند مدیر مثل دکتر دهرابپور مدیر کل بیمه سلامت داشتیم استانمون خیلی.وضعش بهتر از الان بود
واقعا مدیری انقلابی وپای کار وخدمتگزاری صدیق ودرطیاین چند ماهه خدمات شایسته ای انجام داده
به نظرم شایستگی نماینده مردم را داره
Iran, Islamic Republic of
مرد با شرف
حاج دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
صادق تر از حاج دهراب پور در استان ندیده ام
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود بر حاج دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
حق رو گفته
ایرج
Iran, Islamic Republic of
دیر بیدار شدی ولی باز خوب هست. منتقد خوب حامی مردم و نظام است
میر حسینی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرایب پور این استاندار ضعیف ترین استاندار از اول انقلاب تا الان بوده حتی از حاج حسینی هم پایین تر بوده . استان را 20 سال به عقب برگردوند .فکر نکنم معنی توسعه را هم بداند . عدم آشنایی با اقتصاد و بودجه و پروژه و شاخص های کلان توسعه اتلاف وقت .... مهم تریت نقاط ضعف ایشان هست . که شما باید کوتاه نیاید.
پیرمرد
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور ، پدر بزرگ مهربون ، دیگه سن شما اقتضاء نمیکنه جر و بحث و سیاست رو
فقط بنشین شبها شویل دنا نگاه کن و بکذارید آقای استاندار کارش رو انجام بده و دست از این سهم خواهی های من دراوردی بردارید
مهم اینکه جناب آقای استاندار خودش فکر کنم از نظر سنی از حاج دهراب پور بزرگتر باشه ، والا این حاج دهراب پور که من میشناسم از یه آدم پنجاه ساله هم سر حالتر و پر انرژی تر هستش
لوداب
Iran, Islamic Republic of
تا ای اره من ای داره
ای ورد من ای واره
تا موقعی که یک فرد ضعیف وناتوان نماینده ماست همین است که می بینیم
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج دهراب پور از خدمتگزاران بی غل و خش و طی چندین دهه که از عمر انقلاب میگذره از معدود سیاسیونی بوده که همیشه با مردم و در کنار مردم بوده .
ایشون از پاکترین و صادقترین و دلسوزترین سیاسیون بوده و به جرأت قسم میخورم که نه تنها کوچکترین بهره ای نبرده بلکه هزینه های مادی و معنوی زیادی رو نیز پرداخت نمودن
ای کاش سیاسیون ما یک جرعه صداقت جناب آقای حاج دهراب پور را داشتن
Iran, Islamic Republic of
این یعنی خداحافظ روشنفکر
مثل خداحافظ هدایت خواه
زارع
هدایت
روشنفکر
و.‌.این داستان ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
هر کسی با مردم نباشه و فقط دنبال منافع خودش و اقوام و خویشان و دوستانش باشه ، قطعا باید باهاش خداحافظی کرد
هدایت خواه ، زارع و روشنفکر هر سه پشت به مردم کردند و جناب آقای حاج دهراب پور اگر در مقطعی اینا رو حمایت می‌کرد ، فقط بخاطر مردم بوده و اگه برای نفع خودش بود والا بلا میتونست بهترین استفاده‌ها رو بکنه
ناصر
Iran, Islamic Republic of
الا،ماشاالله چقدر واکنش!؛!؛!؛!
اما اینهه حاج حاجی گفتنا متو یاد حاجی سریال تلویزیونی پاستخت میندازه؛!:!؛؛!؛:؛؛:؛؛؛؛:
شلتوک
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته ولی کی رعایت کنه نمایندگان در یکسال و نیم آخر نمایندگی شون پست تقسیم می‌کنند الکی هم افتادن دنبال عوض کردن نیروها و افرادی را معرفی می کنند که تعهد کاری ندارن تا زمانیکه تعهد،تجربه،تخصص،خوشنامی،پاکدستی جاي خود را به قومیت گرایی با نماینده محترم و التماس و حق به جانبی مبنی بر اینکه من اینقدر رای برای جنابعالی جمع کردم و حالا نوبت پست دادن هست و انشاءاله امشب شام در خدمتیم و در قالب شام و خوردن نان و نمک طرف پست را براش از وزیر و وزارتخانه می‌گیرد بدون اینکه بداند و بفهمد در بین کارکنان اداره چه شخصیتی دارد این یعنی خیانت به مردم فهیم استان عقب ماندن استان از توسعه چرا که بابت شام به نماینده مدیر یا معاون میشه .پول شام و صد برابر آنرا از حق و حقوق کارمندان بر می‌دارد و فرزند و اقوام درجه یک را در شرکت‌های خدماتی به کار می‌گیرد و تنها به فکر منافع خود و خانواده اش میباشد و این یعنی عقب ماندگی محض از روزی بترسین که دور تا دورتان پارچه سفید هست و سرتان وارد قبر میشه و سر قبر پوشیده میشه و خودتان تنهای تنها با اعمال و رفتارهایتان می‌مانید و فکر کردن بهش مو بر بدن راست میکند نه زن،نه فرزند ،نه فامیل ،نه پست ،نه مقام ،به دادمان نخواهد رسید.
محمد کرمی
Iran, Islamic Republic of
هم فرمایشات جناب آقای حاج دهراب پور رو خواندم و هم کامنت ها رو خوندم
جناب آقای حاج دهراب پور که حرف بدی نزده از مدیران ضعیف و قومیت گرایی انتقاد کرده و عین واقعیت رو گفتن
دقیقا درست فرمودند
حال چرا بعضی از آقایان و دوستان نگران شدند؟؟
ایشان که کلی گقتن و شاید هم منظور اول تا آخر صحبتاشون شخص جناب آقای استاندار بودند
بویراحمد سفلی چرا این حرف‌ها رو به خودشون گرفتن
چرا این همه به انسانی که ار‌ادت خاص به بویراحمد سفلی داشته و دارد و معتقدم بیش از هر یک از نمایندگان بدرد بویراحمد سفلی خورده توهین می‌کنید
جناب آقای حاج دهراب پور در قلب ما بویراحمد سفلی ست
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور هر کسی بیاد برای استاندار باهاش مقابله میکنه!
هر چند ضعف استاندار بر کسی پوشیده نیست اما یکی ازدلایل این وضع همین آقاست که کارش شده مخالفت نیروهای توانمند شهرستان و نامه نگاری ها و جانبداری مغرضانه از افراد ضعیف
صصص
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده را نمی توان منع رطب کرد /اولین فردی هست که با ورودش به استان موضوع قوم گرایی و منطقه گرایی را در سیستم اداری راه انداخت دوم هم اینکه سعی کرد سایر مدیران و معاونین را از بستگان افراد ذی نفوذ استان که بتوانند براش سرپوش بگذارند استفاده کرد در همین راستا نمایندگان محترم هم از ضعف استاندار استفاده کردند نیروهایی که براشون هزینه کردند معرفی نمودند در رابطه با نماینده هم که همان بویراحمد سفلی درجه بندی شد فقط به افراددرجه یک و کمی درجه دو توجه گردید بقیه هم حاشیه رفت بدترین دوران در چینش نیروها در بویراحمد این دوره بود و بهترین دوران هدایت خواه و زارع بود مردم خوب میدانند و خوب می فهمند اما صدایشان.را چون منفعت طلبان به ضرر خود می بینند سر زدن به کری نمی شنوند
ذ
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار انتخاب شد. اقای احمدی
دک
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد هیچ وقت نماینده به این ضعیفی نداشته .هیچ وقت هم استان استاندار به این ضعیفی نداشته -درود بر دهراب پور که همیشه انسان صادقی بودند
دک
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد هیچ وقت نماینده به این ضعیفی نداشته .هیچ وقت هم استان استاندار به این ضعیفی نداشته -درود بر دهراب پور که همیشه انسان صادقی بودند
سینایی
Romania
دهراب پور انگشت اشاره رو به سمت همه میگره بجز خودش
شیما
Romania
پیام بازرگانی هستی
صداقت طلب
Romania
بر خلاف ادعاهای افراد خونه نشین همه میدونیم که آقای احمدزاده سختکوش ترین و مردمی ترین استانداری بوده که تا الان استان داشته و تا الان به همه ی مناطق و روستاهای دور افتاده سر زده
امین گنجی
Romania
تنها کسی که داره کارشو تو این استان دلسوزانه انجام میده همین استانداره که گیر شما جماعت طایفه گرا و بیسواد افتاده
محمد جعفری
Romania
اگر با چشمان بدون تعصب نگاه کنید میبینید که استاندار داره همه ی تلاشش رو میکنه و به همه ی روستاها و جاده ها سر میزنه و این دقیقا شما و امثال شما هستید که با سنگ اندازی هاتون مانع پیشرفت این استان میشید
سردسیری
Romania
دکتر احمدزاده استانداری خستگی ناپذیر و پرتلاش هست که با حضورش در بین مردم در زمان های سختی مثل سیل و آتش سوزی مردمی بودنش رو ثابت کرده
شما و امثال شما چطور؟؟ شما برای کی تلاش میکنید برای مردم یا برای خودتون؟
بویر احمد بالا
Romania
استاندار بیشتر عمرش رو خارج از این استان بوده و همه ی این استان رو به چشم وطن میبینه این شما و امثال شما هستید که پاتونو از طایفه هاتون بیرون نزاشتین و نمیدونید دنیای بیرون خیلی وقته از این حرفه ها گذر کرده
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
1